Még mindig...

Hónapok eltelte után újra megint vele álmodtam. Eljutottam oda, hogy sajnos nem csak gondolok rá elalvás és lefekvés előtt, hanem már álmodom is. Annyira szép volt, annyira más az pillanat. A Tisza ligeti fákkal övezett helyen bandukoltam, korán reggel, még kicsit ködös volt minden. Viszont feltűnően szép sugarakban sütött a nap, s meleg volt. Forró nyári reggel...

Megpillantottam a zöld fűvel körülvett kis út vége felé, ahogy mosolyog rám. Futni kezdtem, közeledtem felé, de ő csak távolodott, s az édes kis kacér mosolyával visszanézett rám időnként. Közeledtem, már majdnem ott voltam mellette, de csak mosolygott, s nem szólt egy szót se. Folyton elhagyott, ha közelebb érzem, nem tudtam mire vélni.

Közben emlékek ugrottak be az agyamba, a gyengéd érintése azon az egyszeri délutánon, s édes csókja, azok az ajkak… istenem, mámorban olvadnék el, ha újra érezhetném őket. S nem győznék köszönömöt mondani az égnek, ha visszakaphatnám a percet. S azokba a szép sötét szemekbe nézhetnék, újra, s újra látnám tükrében a régi önmagam. Látnám a reményeim, gyerekes vágyaim, s nevetve sírnék szemébe nézve, bágyadtan karjai közt... A vágyat átélném, hogy újra magamhoz öleljem, de már ne csak egy árva pillanatra, nem csak pár gyengéd óra elejéig, hanem egy életre...

Látnám a reggeli napsütésben, az oldalamon halkan szuszogva találnám… Kócos haját borzolnám, míg csókolnám, s testét szorítanám magamhoz. Puha selyemhuzat alatt simulnánk egymáshoz, misem számítana abban a percben. Mikor felriadok az álomból, könny csordul ki a szememből, s rájövök, őrülten szeretem. S rájövök őrült butaságomra, hogy veszni hagytam, míg lett volna esély rá. Vagy e helyett ostorozom magam, mert úgy hiszem, talán sosem kellett volna megismernem.

Itt ülök ismét, esőcseppes végtelen vihar dúl kinn, s lelkem pontosan tükrözi a kinti valóságot. Gyűlölöm magam, mert nem tudom elfelejteni, ahogy a fák alatt egymáshoz bújva, valószínűleg csak én szerettem őt… Csalfa a sors, de talán büntet, hogy felkészüljek időben lelkileg a magányra. Felkészüljek, hogy boldog sosem lehetek. Az a maradék boldog perc, mely akkor volt, az én feladatom, hogy megőrizzem, hogy megpróbáljam megmenteni a mérhetetlen keserűségtől, ami átitat mindent.

Elmennék én a világ végére is, eltűnnék, ha kell, ha megmondaná valaki a választ, hogyan szabaduljak meg tőle. Hogyan tudnék mást, vagy másokat szeretni helyette legbelül. Hiszen szeretni és szerelemben égni, vagy elégni teljesen más… Őszinte leszek önmagammal, s lassan majdnem másfél év után őszintén kimondom, azt hiszem, szeretem…

Idézet tavalyról: Nem ironikus a sors? Ugyanott vagyok most, - amikor még ugyanitt tartottam:( Egyáltalán nem fogok csodálkozni, ha lesz rá lehetőségem valaha, s megkaphatnám az esélyt valakinél, egyszerűen már képtelen leszek bárkit is szeretni...:( Ez az az ok, amiért olykor legszívesebben abbahagynám holnaptól a blogolást, mert csak mégjobban fáj kimondani, a kimondatlant... ezért nem érzem, hogy segítene.


Share |

Címkék: magány régmúlt pasik depi @ 2010.05.24. 23:02

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr702028921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása