Levél a múltból...

Előszedtem egy dobozkát, amiben sok minden volt. Emlékek egy része. Egy kis kedves ajándék is egy fiúnak, melyet sosem adtam oda. Akivel még régen ismerkedtem. Ezer év telt el szinte azóta. Annyit tudok nevetni rajta, annyira aranyos volt. Életem leghosszabb kapcsolata is vele tartott, mégpedig 7,5 hónapon át.

 

Sajnos egészen ambiciózus módon a második találkozón letámadott azzal, hogy őrülten szerelmes belém. Nem is tudtam mit bökni erre. Egy az, minden pasi ezt mondja, másik, hogy egyik sem tartja be. Na, ő azonnal a jövőbe közös terveket kezdte szőni, amin én kiakadtam. Végighallgattam, de közbevágni is alig tudtam. Sajnos helyre is kellett tennem a dolgokat. Mit is írhattam volna neki? Összefogalmaztam egy hosszú, s értelmes levélben a gondolataimat a párkapcsolatokról. Beleértve ebbe azt is, hogyan kell felépülnie egy tartós kapcsolatnak.

Ekkor ezeket írtam neki. 2007 eleje volt. Talán február-március sem jött el még:)

 

„Bevallom akkor megleptél a mostani elhatározásaiddal!

Én nem erre gondoltam, de inkább leírom. mit akarok, mert te félreértetted egy picit, sőt nagyon, aztán nem jössz rá az én mondanivalómra!

 

Szóval: Miért határozod el magad ennyi mindennek azonnal, pedig csak egy alkalommal, egy napja találkoztunk... s miért is veszekednénk ilyen kis butaságokon.

Én mindig is úgy vélem, hogy egy embert maga mellé mindenki egy életre választ, s ha így akarja ezt, akkor jól meg kell fontolnia. Nem lehet csak azonnal mindent összekapkodni.

Nekem szimpatikus vagy, s nagyon be is jössz, így röviden megítélve a gondolkodásodat, meg maga a kinézeted, nekem semmi bajom nincs ezzel, megkedveltelek első látásra. De ez csak kedvelés, nem jelent többet.

 

Most megpróbáltam olyan dolgokat összeszedni, amikben jó lenne, ha változtatnál, ne vedd sértésnek, de ezek egyszerű kis apróságok:) Melyeket, ha betartasz, semmi probléma nem lehet köztünk:

 

1.)Először is kérlek, ne aggódj folyton azon, hogy bejössz-e nekem vagy nem, mert ez valahogy egy idő után zavaró tud lenni, én megmondtam őszintén és erről nem kell mindig témát nyitni, nem kell ötpercenként kérdezgetni. Ha nem tetszenél, akkor biztos nem tölteném veled az időm, mondhatnám rá, mert ez alapértetődő, s ezt le is zárhatjuk.

Jobban már nem tudom megfogalmazni, csak ilyen nyersen.

 

2.)Ne aggódj azon, hogy így-meg úgy veszítesz el, meg hogy nem akarsz egyedül maradni, meg hogy ne hagyjalak magadra, mert ennek sincs semmi értelme, ezzel csak rosszat érsz el. Egy az, magamból indulok ki, megvan bennem a jóindulat, s most hogy te távolabb laksz nem képzelem azt, hogy mással is összeszűröd a levet, mert egy tisztességes embernek tartalak. Nálam egy kapcsolat elején egy ember a nulláról indul, s közösen építjük a jövőt, s közösen, közös programokkal, hozzáállásokkal alakítom ki a képet, hogy mennyire bízzak benne, s miben számíthatok rá, s hány %-nak tartom az ő képét. Az egész személyiségét. Én ha meg akarok ismerni valakit akkor nem teszek olyat hogy itt-ott meggondolom magam ötpercenként, s egyik napról a másikra azt mondom hogy nem kellesz.

 

3.)Felhozom példának egyik ismerősömet, aki lassan 9. éve van együtt a barátjával, tökéletes megértésben, s egy stabil kapcsolatban. A 9. együtt töltött évük alatt egy alkalommal sem szakítottak rövidebb időre, s ebből csak utóbbi 2 évben jutottak arra a szintre, hogy közösen megegyezve összeköltöztek. S annyira megismerték egymást, hogy életüket bíznák egymásra, s egy ilyen fontos döntést tudnak hozni. Viszont még mindig nem jutottak oda, hogy ők "házasodjanak", vagy élettársi kapcsolatba lépjenek, lakcím szerint bejelentve. Ehhez még ők nem szeretnének hozzászólni, mert azt vallják minden majd alakul magától, s ha a kapcsolatuk 1-vagy 2-dik évében azonnal összeköltöztek volna, biztosan nem lennének itt, mert egy csomó buktatóval, és vitával kellett volna szembeszállniuk. Tehát ezzel azt akarom mondani, hogy minimum 1-2 évig nem szándékozok senkivel, sem veled, sehogy sem összeköltözni, mert meg akarlak ismerni, minden énedet ismerni, és szeretni akarom ha úgy adódik, és nem azért mert egy ilyen történetet hallottam, hanem azért mert én akarom így! Nem akarlak félreismerni, s ki tudja, lehet az is hogy veled nem lenne gond, hanem neked lenne velem gondod, s nehogy azt mond a telefonba ez után, hogy ilyen nem lenne! Hidd el hosszabb idő elteltével semmi sem olyan, mint mindig volt! Nem akarlak az miatt elveszíteni, mert a kapcsolat nem alakult ki rendesen, s emiatt elkapkodtam az egészet, s aztán egy ronda véggel vége az egésznek. Én megvárlak téged, pontosabban, megvárnálak, de így nem tudlak, mert te csak rohansz előre, s ha nem érlek utól, akkor te rontasz így el mindent. Ami lassan mozog annak nem lesz olyan nagy baja ha neki megy a falnak, mint ami nagy sebességgel megy előre. Remélem érthető ez. Tehát a közös élet tervezését nem egy hét után kell elkezdeni!

 

4.)A meleg kapcsolatról:

Természetes, hogy mint egy hetero pár, egy meleg pár is élhet közösen, s elhatározhatják egymásnak magukat. A hetero kapcsolatokról tudjuk, nagyrészük azért megy tönkre, mert a korai házasság, és családalapítás megkezdése után a felek abba a hibába esnek, hogy nem ismerik igazán egymást, s ez válással jár, mivel mindketten kitekintgetnek egy másik kapcsolat felé, magyarán tisztelet a kivételnek, de csalják egymást. Következmény még, hogy a korai közös kezdésben azért vannak buktatók, mert előtte nem éltek át annyi dolgot, amiből tanulságot nyertek volna, hogy könnyen megbírkóznának a fenntartás, a pénzügy, meg rengeted minden fontossal, s elkezdik a tényt, vagyis már fontosabbak lesznek nekik ezek a dolgok saját maguknál, kettőjüknél. A félrelépés szerintem undorító dolog, s ha pl. itt lennél te nekem, én biztos nem néznék másra ilyen szemmel, s mivel tisztelnélek, nem jutna eszembe, mert elgondolkozom rajta, nekem az milyen lenne. Éltem már át ilyet. Tehát tegyük fel, kerekítve 2 napja ismerlek már úgy, hogy láttalak, s nem fogok veled 1-2 hónap elteltével összeboronálódni!

 

5.)Egy normális kapcsolat úgy kezdődik, hogy a két fél elkezd ismerkedni, beszélgetnek, szórakozni járnak, egyre több időt töltenek egymással, szép fokozatosan, s ekkor fejlődnek a dolgok. Az első csók a közös kialakuló kapcsolatban megtörténik.

S hetek, vagy esetleg más esetekben hónap/hónapok elteltével megtörténik, a kapcsolatban az első alkalom mikor a két félnek már elmúlik a visszatartó ereje a kapcsolat érdekében, s egymás szeretetét máshogy is kimutathatják... gondolom érted mire gondoltam.

S ennek megtörténte még nem jelent semmit, a kapcsolat még csak ezután lesz kicsivel szorosabb, s hogy a szexuális életük kezd kialakulni, akkor kerülnek közelebb. S mikor akár tegyük fel, fél év is elmúlt kezd a bizalom megszilárdulni, s többé már nem lesznek titkok köztük. S minden ki "apró betűs" részlet rejtetlen marad köztük. S egymással is megosztják saját magán titkaikat. Év múlásával, vagy hosszabb idő elteltével ebből a sok aprósággal összegyúródva, kialakul egy halvány kezdet a közös élet felé, s már a közös programok rendezésén, esetleg közös segítség, munka, türelem, kialakulása után közös témákban, titkokban, véleményekben bővelkednek majd. Ez még nem erős kapocs. S ha ezt így folytatják tovább, legszélsőségesebb esetben is, akkor egy stabil alapon elindulhat egy közös élet, ami már járhat összeköltözéssel. A két fél biztosan bízhat egymásban, viták már nem lesznek köztük, mert ismerik egymást, s vakon szeretik egymást, mert egymásnak vannak, egymásra számíthatnak a még családon kívül.

 

Ha erőlteted, akkor ebből nem lesz semmi jó, s magad alatt vágod a fát.

Ennyit akarok egyelőre csak. A nyárra úgy is alakulnak a dolgok. beindulnak a haverokkal úgy is júniustól a szünetben a több napos/hetes sátorozós bulik, s majd tudunk még ezernyi éjszakát együttölteni, átbeszélni rengeteg minden mást, vagy csak együtt lenni."

 


Share |

Címkék: vélemény régmúlt pasik @ 2009.11.18. 17:57

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr661534823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása