Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nincs lentebb...

Ez előző részek tartalmából (június 18 körül): "beszéltünk. töröltük egymást. a helyzet az, hogy miután a tegnapi éjszaka végleg összeomlottam - és bőgtem egyet a párnáim közt mint egy anyátlan b*zi önös szerencsétlenségemen és életképtelenségemen - sikerült valahogy leadnom egy csomó düh-t és feszültséget. bár olyan nyomorultul érzem magam április 8 óta, hogy ember nem tud úgy élni. egyre többet emelgetem a piás üvegeket, egyre többet dolgozom és valahol már rég lefőtt a kávé. Hónapok óta napról-napra egyre rosszabb, bár nem mutatom ki, de belül önmagamban forgatom a kést és képtelen vagyok megmozdulni." elkezdtem visszaolvasni a majdnem 10 ezer üzenetváltást ami köztünk történt h jussak valami ok-okozati értékre. legalább valami okot találnék miért hagy el mindenki!

randiztam. 7 nap és 7 randi. természetesen 10/10 srácból egy sem felel meg. pontosan egyetlen egy. vicc az egész. akinek én kellek az nekem nem kell, de aki nekem kell annak meg én nem?! van értelme egyáltalán ennek az életnek? Továbbá nem írtam az élményeimről. szexeltem. nem most, még 1,5 hónapja körülbelül, azóta nem is próbálkoztam a dologgal és akkor is csodálom hogyan voltam képes rá. undorítónak éreztem magam, egyszerűen miután megtörtént és feküdtem az ágyban idegen voltam magamnak.

nagyon nehéz. más testéhez szinte képtelen vagyok hozzáérni és nem is volt jó. (miattam - vagyis csak én nem éreztem jónak). szerelmes vagyok, 2 éve fülig szerelmes ugyanúgy. mintha egy darab szakadt volna ki belőlem. hiányoznak azok a délutánok és hétvégék mikor kise keltünk az ágyból. ha a testemhez ért és végigsimított már önmagában olyan boldogságot okozott h megszűnt a világ örökre. minden egyes alkalommal jobb volt mint az előző alkalom. csak mi voltunk. ahogy csókolta a szám és harapta a nyakam, éreztem az illatát és szorítottam magamhoz miközben szaporán vette a levegőt. reggel, délben, este, éjszaka, hajnalban ott volt velem a sok-sok pillanat. nagyon hiányzik. s belőlem ez sosem múlik el.

éveken át, évek után azt hittem ez már tényleg örökké tart. életet akartam. társat, jövőt és terveztem. már bánom az egészet. boldog voltam hosszú ideig, emiatt most bűnhődnöm kell. egy kis boldogságért is többszörösen büntet a sors h kiölje belőled a reményt. minek akkor boldognak lenni?

életem párját vesztettem el. szerencsések voltunk. egyszer az életben szerencsés voltam h megtaláltam a másik felem. (de ezt eldobta) most képtelen vagyok élni. mert tudom ilyen csodálatos nem lesz senkivel:( nem hiányzik a szex sem. az a gond, hogy ő maga volt a szex is.bár ígérem fogok vidámabb dolgokról írni. de aközben mióta abban élem ki magam, és az a szórakozás, hogy jól betankolok egy laza házibulival, elmegyek egy rohadt szórakozóhelyre és ott önmagában szintén tovább tankolok amíg már a detox határát közelítem és kitudja hány cigit szívok el (egyébként nem cigizem) egymás után és miket teszek (mert jellemzően semmire sem emlékszem) - csak h egy pillanatra elérjem azt, hogy ne tudjak semmire gondolni mert olyan szinten beállok, hogy az agyam nem működik.

bassza meg a világ! azért köszönöm a barátaimnak h időt szánnak rám. csak a munka és ők maradtak. csak tudnám egyszer miért jobb az embereknek a bizonytalan, mint a biztos! nah mostantól nem lesz ilyen bejegyzés ez volt az utolsó! (remélem. próbálkozok.)


Share |

Címkék: szex gondolatok magány régmúlt depi nyavalygás önmagam @ 2012.06.26. 20:51

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr914613304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azért ha van kedved egyszer beszélgetni, dobj egy üzenetet.
@redblek: köszi:) rendes vagy,
de tényleg, két sarokra lakom :)
süti beállítások módosítása