A "felszedés új művészete" a buszon...

Popov alkotott…: Buszoztam megint, s kezdetben alapból egészen rossz kedvem volt. Elmélyülten hallgattam a zenét, mire a szomszéd településen felszállt egy helyes pasi… Olyan 10/7 volt értékrendben. Saccoltam, körülbelül 17-18 éves, magas, rövid fekete hajú, s barna szemű.

Jó szokásomat ismerve, a szépfiúkat sosem hagyhatom ki. S egészen jó időtöltés más pasik zavarba hozása. Elég sokat ismertem meg már hasonló körülményem közt. Valamiért szimpi lett, néha rá-ránéztem. Persze úgy vagyok vele, nem akarok én lefeküdni senkivel, csak esetleg hátha megismerhetek egy komoly arcocskát akivel találkozgathatok, meg közelebb kerülhetek hozzá.

...Mire észrevettem h reagál, többször mikor felnéztem észrevettem h éppen nézett. Gondoltam „hoppá, melegszik!:xD” Erre rajtafelejtettem a szemem, s folyamatosan néztem, mire újra és újra felnézett, de végül annyira zavarba hoztam h befordult félig mosolyogva az üveg felé, s bágyadt kifelé.

A legdurvább, hogy a telószámát 30 percen belül sikerült megszereznem… Történt ugyanis, hogy egy idő után sokáig nem mert felnézni, mire én egyértelműbbé akartam tenni a dolgot. Egy laza mozdulattal, mintha az üvegen lévő párát törölgetném le, hogy kilássak egy kisebb kérdőjelet húztam az újammal:D Erre felnézve a srác, furcsán lesett, nem tudta miről van szó, pár perc hatásszünet után, sikerült észrevennie, hogy teljesen vevő vok a szemeire, testére, s egész énjére, mivel alaposan végignéztem rajta…

S lazán (kamuszámot írok, nem a valósat) ezt írta fel: 268 37 21. Kérdőn néztem, most ő hozott hülye helyzetbe nem tudtam miről van szó, ez látszott is az ábrázatomon. Közben egy közelben ülő nyanya vagy kétszer azt hitte h éppen rá kacsintgatok:D

Erre elpirult a srác, s félénken egy „70” rajzot írt bekarikázva az ismeretlen számok elé. Így már összeállt a kép, a telószámát adta meg!!!:xD Milyen leleményes? Következő településen leszállt, s hosszasan néztem utána, de vissza se mert nézni a buszhoz a megállóból. Elmentettem hamar a számot, s mentem is dolgomra. Majd ha lesz időm dobok rá egy napon belül SMS-t. Csak igazából azt nem tudom, mit is írhatnék?:P - Remélem lesz valami a dologból, esetleg egy jól sikerült randi?:P Nah ennyire nem szaladok előre...:D

Ez már maradjon az én dolgom… Persze egészen megelégedtem magammal. Nem is gondoltam, hogy bárkire én is hatással akarok lenni. Am van egy jó tervem. Mostanában kicsit új ruhákra vágyom, kicsit macsósabbakra. Szeretnék bőrcuccokat venni. Bőrkabát/dzseki. Az a stílusú kabát, ami egészen passzos, vékonynak tűnök benne, s mégsem buzis. Szeretnék egy frankó bőr edzőcipőt is, s pár ilyen minőségi kiegészítőt.

Ezekhez illő jó szövetű tartós farmert, valami egészen jó világmárkájút. Ideje lenne ésszel adnom magamra. Amúgy ma egyik osztálytársam bőrdzsekijét felpróbáltam, s rájöttem nagyon jól áll:P Tök helyes vagyok benne, főleg az új hajamhoz nagyon illik. Szóval ezek az ötleteim így tavaszra. Várom, hogy minél hamarabb napokon/heteken belül megvalósítsam.


Share |

Címkék: siker pasik @ 2010.01.28. 21:36

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr221711085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez marha jó, komolyan! :D :D
El ne felejtsd azt az sms-t :P
@J. T. Hanson: Persze nem feledem, megtettem már azóta:D
@J. T. Hanson: Annyi, h sms-ben cseréltünk MSN címet... S ha fenn lesz, majd dumcsizunk:P
És msn-en volt már action?

Az EÜ-s sráccal mizu?
@Rion-Gay: Az Eü.-ssel semmi kül, 1x-2x láttam futólag azóta, beszéltünk is, de igazából mindig idő hiányában voltam. Ahogy látom, szerintem sima meleg haverságnál nem vágyhat többre...Nem tudja mit akar(?!) Mert ha nagyon akarna, akkor már rég itt ülne, s később aztán összebújva aludna el velem:D
@««ω||Poρσv||ω»»™:

Jaaaaaaaaaaaj!
Az összebújások, s az együtt alvások olyan jóóóóóóóóók! XD ;) :P
@Rion-Gay: Jónak jó, de szar ha nincs kivel...
süti beállítások módosítása