Gay Adverts!

Általában fő hírforrások közé, már ismeretlenül a youtube is beférkőzte magát. Nap mint nap rengeteg újdonsággal találkozhatunk itt. Akár a melegekkel kapcsolatban is. Az itt való kutakodásom közben találtam pár, nagyon jó reklámot. Melyek főleg a fejlett országokból származnak. Ahol a divat, s az emberi hétköznapok annyira összemosódtak, hogy egyes termékekkel nem csak heteró mintapárokat, de melegeket is megcéloznak.

 Az első itt látható reklám, ha Magyarország adóhasábjain megjelenne, biztosan hatalmas médiabotránynak örvendene. Vajon hogy lehet, hogy más országokban, ezen az embereknek szeme sem rezzen meg? A reklám teljesen átlagosnak indul, s egy váratlan pillanatban két pasi a végén elkezd smárolni. A D&G merészsége (2005-ben) biztosan sikeres volt, hiszen már nem egyszer kampányoltak hasonlókkal. Azon gondolkodom el néha, vajon miért pont ide születtem? Am az izmos, inges, kocsit szerelgető pasi nagyon ottvan:$ NEm zavarna ha olajos kezeivel hozzámnyúlna:$:xD

A következőkben pár hasonló és érdekes marketingfogást szedtem össze, melyek hosszúsága nem nagy. Általában 30 másodpercre tehetők, de még így is igen figyelemfelkeltők. Mikor Párizsban legutoljára jártam, érdemes módon ott is megtekinthettem ilyen reklámfilmeket egy adott márkához. Melyek ráadás az utcai kirakatok plazmáin is mutatkoztak. S meglepően tapasztaltam, hogy igazából csak én döbbentem rajta meg. Hiszen az emberek észrevétel nélkül mentek el mellette:)

 

Volt már a mobilszolgáltatóknak is igen erős belenyúlásuk a témába. Átlagban a német adókon nyomták, az alábbi kisfilmet. Megdöbbentő, s egyben vicces:) Biztosan ismeritek a pár másodperces Vodafone kampányokat. Van olyan ország, ahol egészen mélyreható ötletekkel merték megmintázni ennek a reklámszerkezetnek a tökéletes másolatait. (Dad I'm Gay!") Egyszerűen zseniális:D:xD Persze a Hundai reklámját sem kell félteni!

Amit furcsállok még, hogy a lezbikusoknak szóló reklámokból szinte nagyon kevés van. Valamiért nem megbotránkoztató az embereknek, ezért nem kerül köztudatba. Általában az általam megkérdezett heterók szerint, őket izgatja két csaj látványa...:xD Hát nemtudok kommentárt fűzni, mindig is furcsálltam, hogy a két pasi effektust miért nem tolerálják soha?

Kis villámgyűjteményem végére a kedvencem hagyom:) Szerintem hatalmas nagy poén. A csaj remek szerepet játszik, először mikor elkezdtem nézni, nem gondoltam, hogy mire megy ki a játék. Azon agyaltam, vajon mitől szerepel fenn meleg reklámként ez is, hiszen semmi olyan nem történik benne!?:) - Aztán mégis jön a csattanó:P -

Am jól értékeltem, a várakozás, s a nézői kíváncsiság remek összeképet teremt a befejezésnek. Várom, hogy itthon is hasonlók jelenjenek meg a TV-ben. Valakinek fel kell dönteni az első tabukat, s le kell győzni az ultrakonzervatív gyűlölködőket:S A raklámról mi a véleményem? Én simán megcsinálnám fényes nappal, nincs okom senkitől se félni:D Ha nektek is van valami hasonló gyűjteményetek, vagy kedvenc reklámotok, mely meleg témájú akár, nincs más dolgotok: Írjatok nekem, s egy elkövetkező POST-ban közzéteszem őket:)


Share |

Címkék: válogatás siker kedvenc ciki pasik @ 2009.12.20. 21:12

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr371611779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása