"Hideg...langyos...nah már melegszik!" - avagy figyelemfelkeltő jelképek a pasikon

Ma láttam egy meleg srácot a boltban, aki jelképet viselt. Nem képzeljétek nem a Pennyben, hiszen anno egy exemmel ott jöttem össze:xD Tudnillik a zöldséges rész feletti tükörben néztem a srácot, s észrevette h lesem erre lesett ő is vissza:D Rövid szemkontaktus után leesett, h tuti meleg, mert ő is nézi a tükörképen, ráadás elmosolyodott. Gondoltam: „Kapás!”:D Aztán közelebb haladtam, s beszélgetésbe próbáltam keveredni valami lényegtelenül átlátszó mondattal… Aztán a többi simán ment, még haza is kísért…:P

http://img212.imageshack.us/img212/3576/sorrygirlsgq5.gif

Am visszatérve az előzőhöz, nem tudom észrevetettétek-e már, h a buszon, buliban, s egyéb módokon a melegek, köztük én is, ha nem vagyok foglalt (tehát éppen szingli vagyok), hordok „jelképeket”. Ebből tudhatják mások, s én is másokról h az illető más-e?

Gondolkodtatok-e már el azon, hogy milyen jó lenne, ha a meleg pasikra rá lenne írva, hogy ők azok:) Képletesen értve, de ezekkel az ötletekkel rátok van írva, mint sok más emberre, ha nem vettétek volna észre eddig. Pár hónapja olvastam ezt egy oldalon, s az óta felfigyeltem rá. S akiket látok egy ilyen jelképpel, s leszólítom (mert erősen sejtem h meleg) az mindig telitalálat lett:D

Miről tudtam? Leggyakoribb, hogy a srác egyik cipőfűzője „szivárványos”, melyet szándékosan fűzött olyanra. Persze ez diszkréten épphogy látszik a cipője alól, mivel a farmer szára rendesen takarja. Szokták még szivárványos textil zsebkendővel is jelezni, ezt a farzseb környékére iktatják be, pontosan olyan mértékben, h heteró szem ne igen kapja el, vagy ne értelmezze. Inkább csak 1-2 széle lóg ki. Esetleg a kínaiban vett öveken is láthatók ezek a motívumok. Vagy használnak az övtáskán/sulitáskán szivárványos kitűzőt!

A meleg srácok, köztük ismerőseim is kínaiból, vagy egyéb helyekről szerzik be őket. Az övek pl. megfigyelhetők a pasin, mikor a buszon kapaszkodás közben kilátszik a fölsője alól az öve. Vagy előfordult már olyan egy sráccal, hogy többször nézett, aztán ő maga segítette a jelet „megvillantani” egy diszkrét kapaszkodással.

Szóval mai napig annak vagyok elmondója, buszon, villamoson, vonaton a legjobb, legnyilvánvalóbb ismerkedni. S hamarabb találkozik össze az ember egy jó pasival, mint a társkeresőn:)

Így ezzel a gondolattal felvillanyozódva jó kedvem lett:) Persze elképzeléseimmel ellentétben, nagyon elfáradtam ma. Valahogy semmi se sikerült, még a kommunikáció sem az emberekkel. Inkább csöndben mélázgattam végig az órákat.

Volt egy egész jó témám, amit már az órán elkezdtem írogatni, de végül össze-vissza lett, s nincs kedvem pont előhámozni/átfogalmazni. Kicsit betelt a poharam ma a suliban. Kimerült voltam, meg elfuserált. Főleg amiatt, hogy reggel halálra fagytam az oda úton:S Ráadás a megszokott déli 12 helyett hajnali 7kor kellett kibújnom a takaró alól…

Útközben Madonnát, s természetesen Lady Gagát hallgattam. Tökre aggódtam, h a szép kis frissen vasalt hajam a párás, hideg levegőtől elernyed teljesen. Ráadás a tutyit is fel kellett tennem. Általában tudom magamról, h a sapkák sosem állnak jól, ezért nem hordtam soha egyet se. Ugyanígy vagyok a mindenféle fejfedővel is. Vannak pasik, akiknek a baseball sapi baszott jól áll. Pl. egyik osztálytársam is folyton azt visel, egyszerűen zabálnivalóan édes benne:D:$

Főleg elmondható ez az új „nyunyókról” akik a suliba érkeztek idén. Általában nem bukok a fiatalabbakra, mondhatom ezt az olyan 9. osztályos szakaszra, de mégis van 1-2 ami alapból bejön:$ Persze azért elismerem 16 évesen is nézhet ki valaki nyálcsöpögtetően jól…

Azt hiszem mára ennyi, kíváncsi vagyok a véleményetekre, ti szoktatok-e ilyen jelképeket látni? Vagy vettétek-e már észre. Esetleg csak errefelé szokás ahol én lakom?!:D

 


Share |

Címkék: siker kedvenc mindennapok pasik @ 2010.01.04. 20:00

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr941646138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia! :)

Tetszett ez a bejegyzésed.
Hát felénk ilyennel még sajnos nem találkoztam.
Nekem is van ilyen storym, mit, meg is írtam a vonatos srácról.

Valóban a tömegközlekedési eszközök nagyon jól ismerkedési lehetőségeket nyújtanak. :)

De nekem még csak a szemezgetéssel, mosollyal jött össze a dolog.
De ha felkerülök Pestre, azon leszek, h beszerezzek ilyen "súgó" tárgyat, de vidéken, különösen amerre én lakom, nem merném hordani, kitenni. Rizikós.

Pesten viszont simán kitűznék egy szivárványos kitűzőt. Mondjuk pl.: a bal zsebem és az öv közötti részre, mit ha úgy hozza a helyzet, lehet takarni és mutatni is. ;)

Üdv:
Rion ;)
Nézd akinek nem tetszik h meleg vagy, ne nézzen rád:D Én így vagyok vele:P
@««ω||Poρσv||ω»»™:

Igen, de azért sajnos, vannak akik nem így godolják, s több agresszivitás szorult beléjük ,s ilyeneket szeretném elkerülni, mert nem vagyok verekedős típus. XD

Elegánsan megoldom gázspayvel is! ;) :P
Sziasztok!:)
Itt még új vagyok, de gondoltam én is hozzászólok az én személyes tapasztalatommal.
Én éppen a legforgalmasabb buszmegállóba indultam a haverommal, mikor megálltunk, és szétnéztem és észrevettem egy szűk gatyában lévő pasit. Szép testformája és hátsó félteke volt. Kicsit megnéztem és beszélgettem haverommal, mikor észrevettem, hogy hátrafordul, rám nézett és persze én is néztem őt, elmosolyodtam és hirtelen elfordult. Megijedtem először, de aztán újból elfordult és egészen a busz érkezéséig szemeztünk. És tényleg irtó jó pasi volt.:)
A másik eset a budapesti gyors buszon volt. Éppen ülök, majd elalszom este a sötétben, de világit a lámpa belül és kikaptunk egy dugót az M3ason és azt veszem észre, hogy az ablakból látom, hogy egy srác egyfolytában néz. Vagyis ugye, ahogy visszatükröződik a dolog.
Jeleket nem vettem még annyira észre, de a meleg srácok jobban szeretnek feszülősebb nadrágokat hordani, ahogy észrevettem:)
óhhh basszus most veszem észre, hogy elküldte az előző bejegyzésemet is, pedig nem láttam:D:) ezer bocsánat xD:) sebaj:D egy jót nevettem most magamon:D
@Fredericooo: Semmi baj:P A dupla hozzászólás egyikét töröltem. Így az elsőt hagytam meg, az jobban volt fogalmazva, meg hamarabb is íródott.. Gondoltom te is azt választottad volna:D Örülök, h te is olvasol:) Üdv.: Popov
süti beállítások módosítása