A Koton... (Eszeveszett pénztáros beégésünk:xD)

Egy rövid sztori, mely SVikonak kifejezetten kedvez. Szorgalmasan gyűjtögeti a „cikis-válogatásait” ahol remek sztorikat lehet olvasni. Ennek hatására én is elgondolkodtam életem legcikibb pillanatain, s beugrott most is még egy.

Tavaly a volt barátommal vásárolunk a LiDL-ben. Szokásos balszerencsémre, mindig tudtam életem során boldoggá tenni az enmgem körülvevő embereket. Valami katasztrofális égés mindig bekövetkezett a közelemben. Szépen haladunk a pénztár felé, de mikor fizetnék, rájövök nincs több apróm. Odafordulok hozzá, "Picim... öö... van apród?" (közben észreveszem h elszóltam magam) - az eladó furcsán néz ránk -

Erre előkapja a pénztárcáját a párom, keresi zavarában az aprót, fejjel lefelé veszi elő persze, s nyitja fel. Az összes 1-2-5-10 Ft-os zúgat, emellé párhuzamba még 3 koton is követi őket a padlóra. Szemek kereszttüzébe kerülünk:D Zavaromban felkapok annyi aprót a földről, amennyit kell, s adom, a pénztárosnak h haladjon az ügy. Picim a földön szedi őket, hajolnék vissza, erre ő szólja be magát: "hagyd édd…ess... ööhh.. vagyis majd én felszedem!":xD Ekkor már mindketten zavarba vagyunk.

Kihajol az eladó a pult mögül megnézni a helyzetet, plusz még természetesen meglátja a földön lévő kotonokat is. - Ekkor már gyilkos szemmel néz –

Szótlanul kezembe nyomja a számlát, összekapom a maradékot a földről, s egy "viszlát" monológgal elhúzzuk a csíkot. Az üzlet közeléből hamar távozunk, de a következő utcában már a villanyoszlophoz kapaszkodva fulladozva, szinte fetrengünk a röhögéstől:D


Share |

Címkék: sztori ciki pasik @ 2010.01.19. 18:07

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr91685344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kemény xD:) nekem az is az volt mikor az utolsó barátommal az egyik nagy üzletben síkosítót és kotont vettünk együtt, szerencsére lő volt a pénztáros, de mikor a koton után jött a síkosító is kicsikét nézett, már ekkor úgy éreztem magam, menni kellene:) de ezekkel a mellék történésekkel nagyon ciki, sőt igy igazán ciki xD:D:)
Vizuális típus vagyok, szóval ezt elképzeltem :D Cikii :D:D
Ó, ez olyan cuki is volt ám egyben. :) Az eladó meg feldughatja magának az aprókat.
@J. T. Hanson: Én ha újra elképzelem magam előtt a jelenetet, mindig szakadok a röhögéstől:D @Igu: Sztem is, "ki mit szeret szép az annak!":D
süti beállítások módosítása