Hozzámszólt...

Akik esetleg még elmarasztalták „Észrevett…” című bejegyzésem, azok számára az előzmények értelmezéseképpen ajánlom megnézni. Történt ugyanis a mai napon egy ismételten furcsa eset. Múltkor már meséltem róla, hogy van egy pasi, aki erősen a bejön kategóriába esik:$ Hát igazi heteró félisten számomra:D Mindettől eltekintve sosem kerültem vele szemkontaktusba csak egyszer:(

A legrosszabb h a suliban mindennap látom. S ma nem is számítottam rá, de hihetetlen dolog történt:P Hozzámszólt?!:D Persze nem egy nagy durranás a sztori, csak mégis előrelépés az eddigiekkel kapcsolatban. Bár annyira plátói a téma, hogy kár is lenne megemlítenem:)

Mindenesetre, hogy jót mosolyogjatok rajtam, elmesélem. Ma történelem óra előtt beszélgettem pár ismerősömmel a folyosón, s mikor azok elmentek a termükbe, én leültem a padra. Elég sok táska volt fenn, így kicsit arrébb taszítva párat kinyomorítottam egy helyet:) Üldögélek szépen, hallgatom a telómon a zenét, teljesen elvagyok magamban. Egyszer csak megérinti valaki a vállam:$ Képzeljétek hát pont az a pasi volt:D

Hirtelen zavaromban azt sem tudtam mit szóljak, kikaptam a fülhallgatót a fülemből, s nagy kék szemeimmel sasoztam a csávót. Huh annyira jól néz ki, meg a szép ajkai, s a szálkás felsőteste. Ráadás egy rövidebb, és szűk hófehér izompóló volt rajta:$ S egy vékony fejre passzolós minimalista sapival takarta el a haját:D Körülbelül a pasi átvitt értelemben hasonlít Vin Diesel-re de az természetesen a filmsztár jóval nagyobb darab:$ De ettől a sráctól alapjáraton kigubbad így is a szemem:$

S erre félig fölém hajol, s mondja nem láttam-e a táskáját? Én meg elalélva teljesen… válaszolni sem tudok: „ööö…nemtom…izé…hhoová rakhattad?” Végül hirtelen megszólal, s mondja „megvan!” Kiderült a kabátrengetegben a hátam mögött volt, szinte rajta ültem:$

Láttam, ahogy felcsillan a szeme, s kezdi kivenni a tömegből, mire sikeresen összeakadt az enyémmel. Ezt a „szerencsétlenséget”. Nem elég, h megszólalni sem tudok, még ráadás 2 percnél tovább marad a közelemben, menten szétfolyok mint a csokimikulás a mikróban:$!

Zavaromban totál összebénázva mindent sikerült a két összenőtt táskát különszedni. Mire szóba elegyedtünk, pontosabban ő velem… S előkapta a kajajegyét a tatyó széléből, s megkérdezte, h én is kajálós vagyok-e? Lesek rá… kérdőn, erre javít: „tudod…menzás..?! Valamiért én marha, rávágom” jah, aha igen”… „mert miért?” Erre ő: „hát…gondoltam, lehet egy irányba tarthatunk, ha még nem ettél.”:$ - „Sajna már kajáltam…”válaszoltam.

S felkapta a táskáját, s elköszönt. „nah mindegy, szia” S elrohant a folyosón végig, s el is tűnt rögtön. Még most sem tudom átgondolni értelmesen mi volt ez a jelenet? De már bánom annyira hülye vagyok, miért nem tartottam vele, max zabálok még egyszer?! Annyira marha vok:S Szerintetek nem?

Ráadás nem tudom eldönteni ez most mi volt? Egy véletlen folytán kontaktus keletkezett, aztán meg megkérni, hogy kajálunk-e együtt? Ez most kezdeményezés? Ráadás elmeséltem azonnal a csajoknak is, s amúgy is azt pletykálják róla, hogy lehet tényleg meleg.  Csak éppen a látens fajtából, plusz jól titkolja. Azt mondták nincs vesztenivalóm, s legközelebb ne legyek már ekkora röhejes balfék.

De nem akarok felsülni, hiszen annyira szexi:$ S olyan heterós:D Ráadás izmos is:$ Most mi a fenét tegyek? Egész nap ezen agyaltam…:$ A másik h sokat fantáziálok vele pár hete:$. Bár szerelmes nem vagyok, félre ne értsétek, az fix, csak simán kimondva eszméletlenül bejön:$ Azt sem tudom a közelében eldönteni hirtelen, h fiú vagyok-e vagy lány?!:D:$ Már sikerült nem is egyszer vele álmodnom:$:P Azt nem részletezem h mit:xD Körülbelül ennyi történt. Annyira lúzer vagyok, h elcsesztem egy lehetőséget!:$:(


Share |

Címkék: sztori mindennapok ciki pasik @ 2009.12.08. 17:30

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr671583877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása