A hóesés

Elvont és érzelmes gondolataim születtek ismét. Rájöttem minden megpróbáltatás, csalódás ellenére is, még mindig nem lettem elég erős. Ugyanolyan érzelmes kis buzi vagyok mint mindig is voltam. Csak talán már komolyabb arcom mutatva, mondhatni egy új külső hazugságában élek, s most nem azt titkolom meleg vagyok, hanem hogy vannak nekem is gondolataim, hiányom, s néha lelki fájdalmaim is.

Vegyes érzésekkel halmozott el a hóesés. Valahogy olyan érzés volt, mikor újra és újra ugyanazt álmodom, s mégsem tudom megélni, mert már tudom megtörtént. Sosem lesz olyan, mint akkor volt. Hatalmas hó esett le ismét alig pár óra alatt, s folyton emlékeket ébresztett bennem ez a jelenség. Azt, ahogy akkor volt...

Sokszor megpróbáltam elmélázni azon, vajon én milyen mértékben rontottam el mindent, miben hibáztam, hogy jelenleg itt vagyok. Talán míg ezeket az okokat nem találom meg, addig számomra nem áll szem előtt folytatás.

Hiába látom a tényeket, mégis a saját múltomban őrlődöm. Vágyak ébredtek bennem, s hangulatváltozások közt ingadoztam percekig. Az emlékek azok, melyek meghatározták a perceim, s talán míg írásba vetem ezt, most is ezt teszik. Eszembe jutottak a lassan két évvel ezelőtti hóesés örömei. Mikor volt kit szorítanom magamhoz, s letepernem a hóba, s összhangban egymás testén feküdve formáltunk határozott téli angyalkákat.

Valahogy sosem tudom elfelejteni, annyira szép volt, ahogy az arcán láttam a frissen hullott hópelyhek csillámait, s kesztyűmmel törölhettem meg. Ahogy a hideg arcára egy puszit, majd forró ajkaira egy hosszú csókot adtam. A hideg-meleg érzése futott végig testemben a legkisebb hullámon át, egészen a legnagyobbig.

Amint kergetőztünk a térdig érő fehérségben, s percekig térdre bukva nevettünk benne. Aztán újra egymást karolva csúsztunk sebesen a szánkóval, s olykor egy-egy váratlan esésnél összegabalyodva találtuk magunkat. Hideg kezeimet kabátja alá téve melegítettem fel, s éreztem, ahogy beleremeg.

Végül hosszú, hideg téli estén a konvektor mellett szárítkozva iszogattuk a forró teát, s próbáltunk újra kiolvadni a fagyos kinti világ hatása alól. Olyan jó volt akkor, éppen vele. Nem tudom, vajon újra érezhetem-e még azt az érzést, ami akkor bennem élt. Képes lennék-e önzetlen lenni, odaadón, s bízva bízón.

Fogok-e még önfeledten nevetni, fogok-e még önfeledten hinni, ha ezek az emlékek határozzák meg létem és értelmem továbbra is. Vajon képes leszek-e valakit legalább annyira szeretni, mint akkor éppen őt, akkor úgy, akkor abban a percben… 


Share |

Címkék: hétvége gondolatok magány depi nyavalygás önmagam @ 2010.01.30. 16:01

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr421715001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát na pusszancs!

Hidd el, teljes mértékben megértelek, s átérzem azt, amin most te mész keresztül! Én is voltam már így, s szerintem ezt minden meleg megéli legalább egyszer. De még a heterók is szerintem. Legalább is azok, akik voltak már szerelmesek.

Egyszer lent, egyszer fent. Biztos, h lesz majd barátod! Lesz aki nem ér fel azon barátoddal kiről írtál, s lesz majd olyan is, aki túltesz rajta...

Szp fel a fejjel! ;)

Pusiz és nagy ölelés! ;)
by
Rion
@Rion-Gay: Reménykedni nem szoktam, s talánokat sem használok sokat. Viszont nem tudhatom mi vár rám a jövőben. Remélem nem egy szemét dög a világ összes embere. Tárt karokkal várom azt a bizonyos valakit:) Sajnos úgy látszik, eddig elfelejtett jelentkezni...
süti beállítások módosítása