rég írtam ismét

Nagyon el voltam havazva. Jelenleg munkahelyet is váltok, így elég nehezek és bonyolultak a mindennapjaim. Szabadidőmben alszok, amúgy pedig nincsen rendes internetem, csak mobilomon. Mikor írok, lassan 6-8 hónapja mindig a 32.-esek terére a mekibe megyek el. (tapasztalatom szerint ott a leggyorsabb még torrentezni is tudok ha 1-2 film kell)

Más egyébről nemtudok beszámolni. Megyek majd a blogtalira, bár csak egy órahosszát leszek úgy megközelítőleg, de tiszteletem teszem:)) mivel házibuli lesz nálunk. Lesz ám "ereszdelahajam" az este!:P sajnos pont egy napra esik a két esemény... de majd legközelebb résztveszek az egészen:)!

Egyébként megjegyzem még mindig sokat iszok. Most is három este a héten megvolt. de valahogy ki kell kapcsolódnia az embernek. az állandó létminimumon tengődés, a kilátástalanság, a fizetésképtelenség, a 9-10 napos hónapvége, egyszerűen nem nekem való. Ezen az elmúlt egy évben sem tudtam válzottatni amit nagyon rühellek! most ennyi. majd jelentkezem...


UI.: Hányok ettől a karácsonyi felhajtástól h minden boltban, már 2 hónappal előtte "ezt+azt" vedd meg! vásárolj. stb. valaki igazán megmondhatná h "de miből??!" eszetlen fogyasztói társadalom. ráadás rám is hat, mert megint rengeteg pénzt fogok ölni egy újabb telefonba. egyszerűen nem bírom ki, hogy ne vegyem meg valahogy.


Share |

Címkék: hétvége család gondolatok @ 2012.11.11. 14:27

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr584901829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása