Álom1

Nem is írtam még az új álmaimról. Hiszen újra álmodok, pedig sokáig (6-7 hónap alatt) egyszer sem fordult elő. Elég érdekesek és szürreálisak.

A napokban volt egy különleges. A környezet olyan hatalmas zöld és őserdő szerű volt - mint az Avatárban. Egy hatalmas hegyen voltam, amin sziklák voltak egymásra téve nagyon ingatagon. Csomó háztartasi dolog (hűtők, mosógépek, asztalok, padok) púposra rakva. Ezen voltam én, nagyon féltem és szédültem ott egyedül.

Felfedeztem, hogy egyik percről a másikra, hogy nem vagyok egyedül...! Ekkor nagyon ingadozott a "torony" mire kapaszkodtunk egymásba kb 5-8 ember, de mit sem ért hatalmas sebességgel zuhantunk a mélybe, kötélben próbáltam kapaszkodni, ami megfogott.

De a nagy lendülettel egy épületbe repültem be - tovább lendültem (valami kórház szerű volt) futottak emberek és tovább köteleket akasztottak a lábamra, hogy megálljak mire egy másik ablakon kizuhantam átrepülve a létesítményt megállás nélkül és onnantól felriadtam...


Share |

Címkék: álom @ 2012.10.18. 10:42

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr774851565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása