Túl a Blogtalin

Most megint elég régen írtam. Nem is említettem, hogy voltam „A Zeseményen” – vagyis blogtalin. Megismertem sok arcot élőben is. Azért jó érzés, hogy voltak akiket már személyesen, vagy úgymond az internet világa által ismertem. Furcsa elképzelni, milyenek valójában azok az emberek akiknek az életét nap- mint-nap olvassa az ember és felépít róluk egy képzeletbeli képet. A valóságban pedig teljesen ellentétük nyilvánul meg.

Pozitív értelem persze:) A nap úgy indult, hogy azon a héten hazautaztam még csütörtökön, és eldöntöttem, szombaton a találkozóra felutazok majd. Hosszú és fárasztó úttal párosultam: Először is kicsiny városkánkból Szolnokra kellett vonatoznom, onnan pedig a nyugatiba. Még mindig döbbenet számomra, hogy a Szolnok-Pest táv mely több mint 100km-er 1,2-1,5 órába telik – mindezzel szemben a településünk-Szolnok táv röhejes 30km-er hossza egy óráig tart:S

Szokásos rökönyödésem konstatálását átvette az elfogadás és beletörődés. Az út előtti pár órát Millow-al töltöttem el. Aztán indultam a gyorsvonattal Pestre. Természetesen mivel levok égve újonnan bérletem sincs és féltem h majd lebukok az esti járaton vettem jegyet. A poén az egészben h nem is kellett, persze ott áltam a lyukasztógép mellett tettrekészen:D

Megérkezve csekkoltam gyorsan a tömeget. A teázó/kávézó tábláját megleltem, de a lejáratot nem sikerült elsőre. Elég labirintus szerű kulturpince volt. (kifelé is alig leltem ki). A nehézségeket leküzdve elkezdtem oldódni. Ott volt Cube, SPF, 979 meg jó páran. (vicces h most csak az eredeti valós nevetek jut eszembe a blogos nem?!:DD) Sokaknak megszűnt sajnos a blogja, vagy nem írnak.

Befutott Pape is, talán poénjaival ő oldta legjobban a közeget:D Ekkor az első órában nem, de a másodikban már benyomtam egymás után két teljes korsó sört. Később pedig egy üveg sört. Aztán vettem kaját is magamnak, mert nagyon éhes lettem…(igen az a fránya zabálós gyomrom:D) Bekajálva már jobb volt, bár abból a pitás-sonkás-vasalt-sajtos izéből vagy ötöt megbírtam volna enni.

Volt egy pont mikor páran már kellően illumináltak voltak, és előkerült egy régi szenes vasaló a kocsma enteriőrjéből (mely díszítőelem volt) valahonnan amit körbeforgatva kérdéseket tettünk fel.:) ez tuti h a következő blogtalin is feljön majd:D Jókat nevettem én is. Annyi biztos, hogy legközelebb is ott leszek és akkor remélhetőleg még tovább maradhatok, és nem kell annyit utaznom hazafelé sem. Sajnos mindenkivel nem tudtam szót váltani, de majd legközelebb!

Körülbelül 1:40 lehetett mikor elhagytam a helyet és gyalog elsétáltam a Ferenc-körútra ahol a villamossal elhaladtam a nyugatiba. Mákomra ellenőr sem volt, meglepően sokan utaztam 2kor nem is gondoltam volna, h ekkora forgalom van. Plusz rengeteg volt a részeg is, de az más kérdés:D Körülbelül ennyi volt az este. reggel 6 körül már ágyban is voltam és aludtam egész nap.


Share |

Címkék: blog ismerkedés sztori pest @ 2012.01.19. 14:22

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr473590136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása