Egy év

 

Több mint egy hónap telt el, hogy Millow-al egy évesek lettünk november 13.-án:) Számos emléket veszek elő, amit biztosan sosem felejtek el és nagy hatással voltak rám. Picit sokat késtem ám az irománnyal, a lényeg h megvan. Szerettem volna alaposan átgondolni mindent és jól visszaemlékezni.

1.      

 Tisza partján sétálgatunk.  Szép őszi természet, hullnak a levelek és sárgul minden, nagyon jól érzem magam vele. Azt sem tudom, mit beszélünk, csak nézem, ahogy mosolyog. Ahogy haladunk egyszer csak megfogja a kezem először (!). átfut rajtam: hmm édes fiú, kedves és aranyos, félek h ez túl gyors volt, de ellazulok mert jólesik. Még csak beszélgetésre számítottam, de olyan kellemesen zavarba hozott, hogy hagyom magam, szinte lehengerel.:P Leülünk egy stégre, süt még a nap és csak pulcsiban vagyok. Odaül közel hozzám és ravasz mosoly az arcán. Megkér, hogy maradjak nyugodt, beköti a szemem a sáljával és ott menten az ajkait érzem a számon és megcsókol:$ valahogy nem tudom, hol vagyok, kikapcsolok…:)) Másfél éve nem kaptam senkitől csókot. Az első alkalom volt, hogy ennyi idő után éreztem szeretetet bárkitől is.

2.      

 A buszpályaudvarhoz közeli Kínaiba látogatunk el. Sosem jártam még itt, hamar be is sötétedik, és este van. Jól bekajálunk, és az asztal alatt lévő lábammal nem bírva már, de „ismerkedni kezdek”:D (nemsoká megyek majd haza így az időt itt tartalmasan töltjük.) Teljesen üres a hely, egy darab arc sincs, aki arra járna, aztán közelebb hajolunk egymáshoz és rövid csókot váltunk. Tetszett a szituáció, azóta is az egyik legjobb éttermi emlékem:) Annyira egyszerű és spontán minden köztünk. Sosem éltem még meg ilyeneket, ilyen intenzíven…szinte lángolok ha ránézek.

3.      

 November 13. Korábban is aludtam már vele, de nem történt semmi több köztünk. Viszont ezen a napon mindketten tudjuk, hogy teljesen más éjszaka lesz. Az első együttöltött éjszakánk nyugalomban és kettesben. A lehetőséget buták lettünk volna kihagyni.:) Szerintem én sokkal jobban aggódtam abban a pillanatban, mint ő maga, hogy milyen lesz neki az első=) Huhh emlékszem mennyire féltem, hogy minden oké lesz-e. Az első együttfürdés után kezdtem csak oldódni, és hagyni mindent, hogy a sors diktáljon a későbbiekben. Csodás éjszaka volt, amit sok másik követett azóta is:P

4.      

 A szüleim rendszeresen este 7ig dolgoznak. Áthívom, már napok óta készültem. Két hónapja lehetünk együtt, s valami különlegeset akartam kitalálni. Vettem bombont, és gyertyákat. Bekötöm a szemét, és meggyújtom mindet, nagyon hangulatos a szoba, és már kinn sötét van. Halk zene, nyugtató ölelések és simogatások. Később egymás karjaiban alszunk el. A gyertyák elégett csonkjait még ma is őrzöm…

5.      

 A legszebb születésnapi ajándékot kaptam tőle, életemben először vele voltam moziba.:) A Tron-t néztük. Az, hogy milyen film és meddig tart, vagy bármilyen részlet nem számít, meglepett nagyon és nem számítottam erre a meglepetésre:$

6.      

 Szilveszter. Igaz, hogy nem sikerült összességében olyan jól, az eléggé elbaltázódott programterv és minden apróság (mondjuk rajtam múlt egy része másik, meg nem), és nagyon dehidratált vége lett, de jó érzés volt együtt koccintani, tudni, hogy van párom és lehet, a következő évet nem töltöm egyedül.:) változatos éjszaka volt, sok nagy sztori született.

7.      

 Februárt írunk. Millow születésnapja, amit egy igazán erős pálinkamennyiség társaságában ünnepeltünk meg. Részeg ember mindig igazat mond: A „hazakísérése” során olyan dolgok mondódtak ki, ami után máshogy tekintettem rá. Nagyon sok érzelmet és gondolatot zúdított rám. Igazán meghatódtam, ezt az estét sosem felejtem el.

8.      

 Bár ez egy nem valami sikeres élmény, mégis megemlítem. Egyezségünk szerint Március 1.-jén bemutattam a szüleimnek. Sajnos csak egyiknek sikerült, kicsit bántam a dolgot, mert egyáltalán nem lett jó vége alapból. Annak viszont örültem, hogy emiatt nem vette olyan mélyen magára a dolgot és nem ítélt el engem is. Adott időt és türelmet ahhoz, hogy az idő változtasson mindenen.

9.      

 Április-május körül először mentünk fel Pestre ketten, vidámparkoztunk, aztán pedig az Alteregóba is ellátogattunk. Hangulatos volt, felszabadultam, szabadságot éreztem és hihetetlen boldog voltam, hogy eljuthattam oda. Még Lady Dömperrel is váltottunk pár szót:D Várom, hogy menjek máskor is, de ez idő, pénz, és elszántság kérdése. Egyhamar, jó ideig még nem lesz így.

10.  

 A nyári „piknikezések”, a szabad levegő, pokróc, kaja, és napsütés. Eufórikus élményekhez hasonlóan maradtak meg mind. Számos alkalommal volt.

11.  

 Az egyik nyaralós buli, a strandolás, pia és éjszaka közepette és sötétben, a hideg vízben meztelen sem fáztam vele=) úgy éreztem magam, mint egy filmben. Úgy ott lennék újra. Ahogy a vaksötétben a vízen tükröződtek a kinti fények…meg szinte látszik a saját leheletem:) Néha el-elméláztam az élet értelmén pár másodpercre. Aztán a társaság visszarántott a valóságba:D

12.  

 Összehoztunk egy „mininyaralást” 1,5 napba sűrítve. Nagyon örültem, hogy kimozdultunk és valamennyi időt együttölthettünk többedmagunkkal. Hiányzott már az a kis off. Sátrazni évek óta nem voltam, remélem valami párnapos program jövőre is becsúszik a tervek közé. Csak ne lett volna olyan hideg a víz. Viszont az étteremben eszetlen teliettem magam!:D

13.  

 

 Nagyon féltem a szeptembertől, előtte egészen széthullott a baráti köröm, így végérvényesen „tiszta lappal kellett kezdenem”, az új suli megváltoztatott mindent, helyrerázódtam és remek volt a Gólyatábor is. Ezek mellett nagyon jól esett, hogy a kapcsolatunkat nem változtatta meg a plusz távolság, mikor hozzá mentem, úgy éreztem magam, mintha a nyugalom szigetén lennék. Az új és a régi énem igazi határvonalán.:)

14.  

 

 Társasággal való kikapcsolódás most novemberben. Furcsa érzés volt mennyit változtam, ha egészen a pohár fenekére nézek - akkor sem leszek tőle már szétszórt és nem vagyok már idegesítő sem. Olyan dolgok futottak át a fejemen, amiken általában nem nagyon gondolkodom józanul. Hihetetlenül átértékelődtem az új környezettől. Végre volt egy este, ami után reggel 2 órával tovább aludhattam, mert vonattal utaztam haza és az később van, mint a busz. Nagyon sokat jelent az a kis idő, meg amit vele lehettem.:P

15.  

 Egy hétvégén közöltem az ősökkel, hogy ott alszom Millow-nál és a reakció: SEMMI. Máskor mindig szokott lenni valami megjegyzés, kifogás, vagy erőtlen rúgás. Egyszerűen nem volt semmi negatív, sem pozitív megjegyzés. Ekkor úgy éreztem, lehet már átléptek a dolgon. Természetesen egy év után, már igen várható volt. csak így tovább!

16.  

 Évfordulónkkor együtt töltöttünk egy éjszakát. Nem részletezem.:D

17.  

 November 25.-én fél nap Budapesten vele az iskolalátogatás miatt.

18.  

 Szintén November 25.- a Ceglédi vonatállomáson a felüljárón való kilátás és az, hogy vele vagyok, hogy senki sincs ott rajtunk kívül. Romantikus volt:$ Meg ami a hazaúton még alakult aznap…:)

 

 Biztosan sok dolog van, még amit esetleg kihagyhattam a 18 esemény közül:) Elég hosszú lett, szinte a végtelenségig tudtam volna még írni. Viszont ennyi elég beszámolónak. Büszke vagyok rá, hogy egy ilyen srácot ismerhetek:) Nagyon köszönöm ezt az egy évet.


Share |

Címkék: siker buli nyár sztori régmúlt @ 2011.12.13. 12:39

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr533460111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása