A jelen Bloggerei

Megállapításom szerint a Bloggerség önmagában jó dolog, de maga a Blogger társadalom és ezen belül a MelegBlogger réteg egy elszigetelt, sok esetben magának való társaság: Akik mindannyian felvesznek egy álcát, egy stílust, amin keresztül kommunikálnak az emberekkel, és végül folyamatosan változnak. Kialakul egy ismerősi körük, egy írásképük, egy jellemük a hétköznapokra és a magánéletben végül be is zárkóznak ebbe az egzisztenciába miután a magánéletük és hétköznapi életük a melegségükkel egyesül… ami sajnos olyan végleteket szül, ami sosem jó ebben az országban. Klikkesedés következik be.

Hogy értem ezt? Úgy, mint mikor letesszük a KRESZ vizsgát, eleinte tudjuk vezetéskor a dolgokat, de ahogy telnek az évek, kiesik minden és csak az lesz a fontos h „balesetmentesen és rutinból eljussunk A-ból B-pontba”. A bloggerek ezen világa az A pontban még kedves, nyitott, és segítőkész, KOMMUNITATÍV, később viszont ennek ellentéte zárkózott, elérhetetlen és UNKOMMUNITATÍV! (Na ilyen nem leszek én inkább abbahagyom!)

Jellemzővé válik a kommunikáció fenntartása, vagy maga a kommunikációkezdeményezés, DE CSAK abban az esetben, ha valami „kell”, valami „szükséges” és valamiért „érdemes/érdek” megtartani az adott ismeretséget. Elmondhatólag 80%-ban ezek vagytok ti, mindannyian…pár újat kivéve esetleg. Úgy érzem személyemben, mikor elkezdtem ezt az egészet és én is több mint 3 éve nekiestem az internetnek és sikerült kiépítenem egy stabil blogot nem ilyen volt. Megváltoztatok! Kiégtetek? Kiöregedtetek? Már nincs összetartás, nincsenek barátságok, nincsen közösség.

Talán új MelegBloggerekre van szükség!? Új emberekre, akik újjáépítik a lényeget. Közösséget teremtenek, megadják egy nagycsalád érzését, rendszeres programokat szerveznek, privát klubokban élnek a közösségi oldalakon, szórakoznak, és ÉLNEK! Nemcsak ontják magukból a sorokat és passzívan leadva a napi betevőt, kényelmesen hátradőlnek…

Tartalmuk pedig az adott legutóbbi beégésük, találgatásuk (ki buzi/ki nem?), dugásuk, szopásuk mellesleg szerencsétlen szexuális interakciójukon való  ironizáláson kívül, végre érdemi témákat vetnek, fel melyek ötletet adhatnak. - Vagy tanácsot annak a több ezer embernek, aki naponta a Google keresőben kutatnak megoldást a problémáikra, mert nincs kihez fordulniuk: Akik a társadalomnak példamutató bejegyzéseket adva színesítik a világot, mert ami most van, az gáz, nagyon gáz!:( Valami tehát elveszett: Érdemes még folytatni? Már nem azok vagytok, akik egykor és ezt nagyon sajnálom. Csalódtam-.-

/Ezek után biztosan halálra leszek kövezve…de különösebben nem érdekel:) Ma egy igazi kulturális „majdénmegmondomatutit” csemegét  olvashattatok tőlem, ami szigorúan csak magán(y)vélemény. Régen írtam mostanában, de végre megbírtam oldani a böngésző-problémát, ami miatt nem bírtam bejegyzést feltölteni rendesen…etc. tehát folytatom a kis technikai közlöny után!/

 

 

 


Share |

Címkék: blog ciki fontos! @ 2011.11.16. 13:43

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr183387138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerintem a klikkesedés egy teljesen természetes dolog. Akik kedvelik egymást, hasonló érdeklődési körrel rendelkeznek és életük több ponton is közösen halad át, azok nyilván egymás társaságát fogják keresni. Nincs ez másképp a melegbloggerek között sem. Itt sem kedvelünk mindenkit, nem lehetünk mindenkivel jóban.

Az érdekemberség és a bloggerség közötti összefüggést nem értem. :S

A közösségteremtés szerintem azoknak való, akiket az határoz meg, hogy melegek.

(Lehet, hogy ihlettél egy bejegyzést.)
@Igu: nem egyenlő a bloggerség az érdekemberséggel, de nagy arányban fellelhető ez a tulajdonság egyszerre. am örülök neki ha sikerült ihletnem bejegyzést. magánvélemény mint a szövegben is írtam. a privát üziben meg már válaszoltam a kérdésedre.
Tényleg régen írtál, vagy csak én olvaslak ritkán, de kevés jobb írásra emlékszem ennél. És nem csak azért, mert részenként fedi az én véleményemet is, hanem azért, mert volt benne egyfajta lendület, törődés, érződik, hogy aggaszt a probléma és szeretnél tenni ellene... that's the spirit, boy ;)

Én írtam nemrég egy postot a bloggerekről. Aztán egy bejegyzésre redukáltam. Majd töröltem. Magam sem tudom, miért.

979 is említette ezt egy bejegyzésében (itt: solinthar.freeblog.hu/archives/2011/08/30/Indul_az_5_evad/), amikor az alkotmány vitája során elkészült a Nyilatkozat, azt úgy kommunikálta a média, mint a magyar meleg blogger közösség termékét. Én szívesen használtam ezt a kifejezést, hittem, hogy lehet, hogy van ilyen. De talán igaza van 979-nek , amikor azt írja, hogy talán már akkor sem volt.

Mikor én elkezdtem blogolni, eleinte furcsán, majd nagyon jól éreztem magamat ebben a körben. De ahogy minden társaság, ez is fejlődik: mi tart minket össze tulajdonképpen? A melegségen és az íráson kívül semmi... ha csak a melegségre alapozva szeretnénk létrehozni egy közösséget, akkor az nem sokra menne... kell valami több, közös cél, közös érdeklődés, egymás tisztelete és elismerése, lehetőleg az egymás háta mögötti machinálás mellőzése... persze, szervezhetünk blogtalikat, de el fogunk jutni (és talán már el is jutottunk) arra a szintre, hogy széttördezünk. Én nem fogok elmenni az XY által szervezett talira, mert rohadtul nem vagyok kíváncsi XY-ra meg a haverjaira. Ő meg arra nem fog eljönni, amit én szervezek, mert ő meg rám meg az én haverjaimra nem kíváncsi. Ez sajnos így megy, az első benyomások már elhalványultak, jobban megismertük, kiismertük egymást. Mindenki tudja, nagyjából kitől mire számíthat, kivel jön ki jól, és kivel nem.

Ez velem sincs másképp, nálam is van "rangsor", vannak, akiket kedvelek, vannak, akikkel szemben tartózkodóan jóindulatú vagyok és vannak, akiket kimondottan nem kedvelek. És ez így természetes. Nem fogom megjátszani magamat, és ezt másoktól sem várom el.

Mélységesen megvetem azokat a bloggereket, akik számára nem szól másról a világ, mint a pasikról, a szopásokról, a randikról és a dugásokról - nameg ezek leírásáról, amihez a többi királylány meg készségesen tapsol. Számomra a blog mindig is egyfajta... ok, lehet ez erős szó, de küldetés volt, egy felület, ahol sok embert meg tudok szólítani, és el tudom mondani, amit érdemesnek tartok arra, hogy többen is meghallják. A mondanivaló élethelyzettől, életkortól és tapasztalattól függően változhat, de a cél változatlan: értéket adni, értéket teremteni, közösséges, vitát generálni.

És igen, sajnos én is érzek egyfajta szétesés, lecsúszást, minőségvesztést a melegblogok kis világában. Nem jönnek újak. Hiányzik a "friss vér". Reméljük a legjobbakat ;)

(btw: a GayTalk kapcsán nekem legalábbis világossá vált, hogy ami mindenkié, az igazából senkié sem. Kétszer fogtunk neki, összesen heten, mindkétszer megálltunk egy idő után. Viszont büszke vagyok rá, hogy sikerült egy olyan helyet teremteni, ahol specifikusan a fiatal melegek számára írunk, hogy ne google-ról kelljen infot összehalászni. Talán ismét bele kéne kezdeni? Megint más gárdával? Mindenáron végig kéne vinni? Vagy be kell látni, hogy a GayTalk élettartamát lehet mesterségesen nyújtani, de alapjáraton a 'the bible' nevű formáció sorsára fog jutni? Boh...)

Anyway, ez tényleg egy inspiráló poszt. Nem emlékszem, mikor írtam utoljára ilyen hosszú kommentet. :)
@Captain29: Szia. köszönöm az igazán hosszú és tartalmas kommentet. én nagyon röviden reagálok. mást hittem, máshogy éreztem, és más voltam mikor elkezdtem. vártam a Pestre kerülésem, reméltem életemnek része lesz ez a "közösség" és alakulnak komolyabb barátságok is. ez nem történt meg, jelenlegi formájában nem fog, és lehet teljesen értelmetlen is. talán egy éve sikerült volna, de már azóta én is és még sokan kívülállók lettünk. akik pedig amolyan "vezetők voltak" már nem bírnak formáló szereppel és nem irányítanak. a Gaytalk érdekes ötlet, jó kezdeményezés volt... gondolatcsírát ültettél a fejembe, adjunk-e neki még egy utolsó esélyt vagy sem? nah minden jót. üdv. Popov
süti beállítások módosítása