Pozitív nyári élmények

 

Sokszor muszáj elgondolkozni. Megpróbálom összeszedni a jó dolgokat, amik a nyáron történtek, mert mindig csak a rosszakról beszélek… így pontokban már többet ad a latba!

1.       Sikerült feljutni Pestre Millow-al, ahol nagyon jól éreztük magunkat, kellemesen telt egy éjszaka az Alteregóban. Külön vicces volt körülményes és nehezített hazajutásunk másnap reggel. Írtam is bejegyzést mindenről. Sviktor vendégül látott minket, így nála aludtunk. szal köszönjük:)

2.       Szomszéd falvunkban „közösség” alakult ki, borivó közösség. Szóval barátokkal rendszeresen látogattuk éjszakánként az ottani parkot Júliusban… volt alkalom mikor unalmas volt, máskor meg vicces és jó poénok születtek.

3.       Megtanultam görkörizni, kevesebb, mint egy hónap alatt érettségi előtt már profibban ment, mint aki fél éve gyakorol. A helyzet, hogy napi több órát foglalkoztam vele és néha éjfélig is tartott. Remélem az elkövetkező kis időben még augusztusban is sikerül újra visszahozni. – egy ideje nem folytattam.

4.       Nyaralás volt az ősökkel. Hamar eltelt, csak 6 nap volt, így a július ki lett pipálva. Talán már nem is lesz soha ilyen, mivel jövőre kicsit az esélye h menjek így családdal. A sulim mellett lesz gyakorlat is, ami munkát tartogat nyárra.

5.       Strandolások, Tisza, Holt-tisza, meg mindenféle hasonló hely. Kettesben, többesben, sokan, sajnos matracom is bánta, mert azóta is lyukas…de megérte beáldozni:D rájöttem lehet h tudok úszni, csak a fejemben blokkolódik és emiatt félek a vízben.

6.       Sikerült vennem egy core i5ös négymagos Sony Vaio-t, amire tök véletlen találtunk rá. Annyira megtetszett, hogy azt mondtam „most vagy soha” – így már ki van pipálva a laptop kérdés a felsőoktatásra.

7.       Érettségi után kényszert éreztem állandóan h csináljak valamit. A helyzet, hogy éppen nem volt mit csinálni, mert már nincs mit tanulnom. Augusztusra leküzdöttem ezt, meg természetesen el is felejtettem mindent xD

8.       Szerelmi életem változatlan volt, csodálatos érzéssel töltött el, hogy 9 hónap telt el együtt, mióta ismerem Millow-ot. Néha elszalad velem a ló, sokszor túl bonyolult vagyok. De nagyon szeretem, néha még annak is örülök, ha jól leszid, mert legalább észreveszem magam és nem veszek el a részletekben.

Dióhéjban ez határozta meg ezt a 2,5 hónapot. Ami alatt sokat aludtam és Csillagkapu sorozatfüggő lettem… kíváncsian várom a folytatást. Ősszel csomó változás jön ami sokat csiszol majd a gondolkodásomon. Biztos van amit kihagytam, de több most nem jutott eszembe.
 


Share |

Címkék: nyár sztori mindennapok @ 2011.08.06. 14:31

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr783129982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása