Partihét

Szent isten! Ez a hét már nekem is kezd durva lenni… ezt a hetet rendesen züllöttem. rég jelentkeztem, de az okai megvannak:D hát először is kedden sikerült sikeresen leérettségiznem, aminek nagyon megörültem, és jelenleg azóta is majdnem „aznapos” vagyok:D de előbb beszámolok szépen sorjában, kronológiai sorrendben… Ezt érdemes lesz elolvasni!!!:D

Hétfőn még nagyon vártam, és reméltem h nem szerdán, csütön, hanem már másnap érettségizhetek. Ezért a nap egy részét kikapcsolódásként Millow-al voltam. Remek kis filmezős délelőtt jött össze, meg pihiztünk, zenét hallgattunk. Kockulni is akartunk, de nem tudtuk a játékot megbuzerálni. Ez ügyben is kérek tőletek javaslatokat, más multiplayer játékokra, amiket UTP kábelen át is játszhatunk!

De folytatom is: nevezetesen kezdtem Keddel, felöntve este a garatra pár fővel koccoltam aztán pedig off volt egész este. Kicsit se volt extrém h ittasan és görkorival alkottam, de szerencsére egy esésem se volt. S keveset ittam, egy kis házi pálesz figyelt csak be… kólával meghígítva de betett. Éjfélre hazaértem…és még bekapcsoltam a gépet!:D

Szerdán, elmentünk este egy partyra egyik ismimhez. Házibuli volt, szó szerint magas halálozási esélyekkel. Nem voltunk meghívva, de beállítottunk! Fészbukon láttam kiírva h after van. Hát egy páran már 10kor fetrengtek… mindenhol piás üvegek, flakonok, jó nagy detox volt:D Alig egy óra bulizás után feltűnt nekünk h szinte mindenki kinnvan. Mikor kimentünk, egy gyerek a földön a fűben feküdt és azt nézték lélegzik-e meg a pulzusa megvan-e. Aztán elvesztette az eszméletét, paskolgatták ott, meg ilyen görcsös rohama lett, úgy rázkódott h ember még nem láttam úgy kilenni. Hát kajak azt hittük ott fordul fel… így a mentőt rá kellett hívni. Előbb az ügyeletes ért ki, a pár fiatal 18 év alatti suna meg elszaladt h nehogy még a rendőrség is jöjjön veük. Olyan 11kor elvitte a gyereket a mentő, ráadás az én telómról lett kihívva, jobbnak tartottam, ha mi is kopunk, de végül is minden jó volt, a gyerek elkerült, de aztán állítólag zene ON és folytatódott tovább a party… nem szarral gurigáztak!:O

Csütörtökön körülbelül ismétlődött a dolog, a Penny Market parkolójába sikerült benyomni, osztálytársakkal ültünk ki csövelni, meg pár ember még csatlakozott különböző piák társaságában. Hamar amortizálás lett, fél városon végigfutkároztunk, meg ide-oda becsöngetgettek a többiek.:D ráadás a helyi takarékszövetkezet lépcsőjén fetrengtünk, mert az olyan menő kivilágított ülőalkalmatosság…

Péntek – bebaszásnak induló kertiparty, tábortűz, üvegezés, felelsz vagy mersz, pálinka, rosé, pezsgő, kidőlés, tűzkörül fekvés, még valahol egy pohár italt is kaptam a hajamba öntve:S de nagyon jó este volt, mindenre emlékszek belőle. Remekül éreztem magam, szalonnát is sütögettünk, amit amúgy a kutya evett meg, mert kiderült senki se szereti!:) Szegény tesóó meg összevissza hányt a végén. Aztán egy kétszemélyes 5éveseknek szánt kis gyerekhintába is beleültünk ketten nagy lovak. Úgy beleszorultam h majd megfulladtunk a röhögéstől és nem bírtunk kiszállni belőle. Aztán hazafelé szétnevetettem magam, mikor támolyogtunk, meg énekeltünk.

Most jelenleg Szombat van! Nem tudom mi lesz még, lazulás az biztos, reggel 6kor fogok hazajönni, Millow-é az este, lógunk, városozunk, sétálgatunk, majd kialakul:)


Share |

Címkék: hétvége buli mindennapok @ 2011.06.25. 11:21

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr693013220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása