Az első Alterezés

Halvány fény, csillogó arcok, tompa zene és fények. Pia, szédülés, jókedv, mosoly, szexiségre törekvő srácok tucatjai, a poén, hogy igazából mit sem érdekeltek!:) Lazán és pozitívan megélt első partyzós pesti estémen is túlvagyunk! Köszönöm mindenkinek, főleg akikkel össze is futottam, Zsolti, Viktor, Rion, Ádám!:) Jó volt titeket látni és valótokkal is szembesülni. Azért másabb egy blogon keresztül olvasni titeket.

A travi-show nagyon tetszett, pedig azt gondoltam, majd pont le fog hozni. Lady Dömpernek gratuláltunk is a produkcióhoz, nem szarral gurigáznak:xD tetszett a helyben a közvetlenség, nyitottság, igazából mindennek megvan a helye. Még seftiben sikerült bepróbálnunk egy 2 ezer Ft-os koktélt is xD Be is ugrott LongIsland volt a neve. ami tett meghatározta az esténket rendesen, mivel semmi pénzünk nem maradt:D

Történetesen sok óra utazás után megérkeztünk Pest city-be. Kettesben Millow-al először a vidámparkot próbáltuk ki, ahol még sosem voltam. hátt nemvolt semmi! Azt a sok jóságot bepróbálni. valahogy úgy éreztem, hogy őrült vagyok:D nem hittem el, bevállaltam. Jó volt nagyon a park, és büszke voltam magunkra, hogy nem tévedtünk el!:P

Viszonylag hamar el is értünk az Alterhoz, amibe vettünk karszalagot és elmentünk kajolni meg alapozni egy közeli kajáldába:) Körülbelül az volt az utolsó éppenséggel értelmes kajám amit elfogyasztottam az este folyamán. Néha levegőzni feljöttünk, és akkor futottunk össze Viktorral aki segített felhajtani a többieket:D

Ne tudjátok! Én figyelmeztettem mindenkit h szar a szemem Móóni és nem ismerek meg úgyse senkit, ráadás sötétbe, meg partyba:D hozzám oda kell jönni látótávolságba xD meg Rion bevágta: „Buzibárban nincs kézfogás!” – uhh de mindig elfelejtettem:D bocs mindenkitől. nah asszem nincs is mit írnom erről.:) jóvolt, szépvolt, várom a legközelebbet. csak egy picit majd jobban szervezem meg és tovább maradunk lenn. sztem akkor már pesten fogok lakni!:)


Share |

Címkék: buli @ 2011.06.13. 13:13

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr562980278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása