Para

Miközben kiolthatatlan alvási ingert érzek két napja, tehát nagy részét fekvéssel töltöm az időnek, sikerült tanulást is beiktatni. A durva benne, hogy kb. sehogy se állok a tételekkel. Igazából leszartam, nincsen tengernyi időm. Írok másról. Tök jó, így már tudok teljesen hétköznapiasan emlegetni, mivel megvan az adott név: „Millow”, tehát nem kell a valódi név helyett körbeírtan szőröznöm a sorokban.

Az volt, hogy pénteken ott aludtam nála. Ami most nagyon jól esett, végre tudtam elmélyülten szunyálni, s kivételesen ismét kikapcsolt az agyam. – főleg mikor vele vagyok, akkor élhetem ezt meg. Az est folyamán fogyasztott pia pedig sikeresen elnyomta a fogaskerekeim kattogásait. Rájöttem ezen a napon, hogy minden félelmem és idegességem alapja nem más, mint az érettségi. Rettentően félek tőle:S

Röpke két hónapon belül, pedig én is a végzet közelébe kerülök. Nem is tudom, hogyan élhetem majd túl. Ezek a kikapcsolódós esték majd segítenek lazítani. A héten egy rövidke fél órába betoldva kedden be lesz mutatva az ősöknek. Áhh nem is tudom, tartok a mutatványtól, azért, mert hiába van tapasztalatom ebben, még sem tudom én sem olyan jól kezelni.

Róluk pedig tudni kell, hogy igazából nem mondják ki a véleményüket és ez zavar, vagy ha ki is mondják majd valami jó nagy baromság lesz belőle. Nem akarom azt sem, hogy égő legyen a helyzet, meg azt sem, hogy esetleg túlságosan összejöjjön. Nem akarom, hogy azért legyek megszólva, mert túl gyakran esz majd minket a fene itthon, de azért se, ha csak én leszek mindig oda.:S

Nem találtam meg az arany középutat, spontaneitáshoz folyamodom. Amint lesz alkalmam le írom két napon belül, hogyan sült el a dolog. Jah a másik jó hír, hogy Millow azt mondta, lehet vesz bérletet, kicsit óckodom, de örülök neki. Végülis ha már megnézzük, ha 5x találkozunk egy hónapban, akkor már megtérült. – Értem arra, hogy csak hétvégente aludna itt… meglátjuk a valóságban hogyan kivitelezem. Útálom már ezt, alig várom, h Augusztus legyen és elköltözzek a fenébe.:S Életem legpozitívabb élménye lesz…:D


Share |

Címkék: mindennapok @ 2011.03.06. 17:37

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr482715856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása