Vasárnap(3)

Haza is értem vasárnap reggel 6ra, kicsit ledőltem aludni, de nem ment. Csak forgolódtam, meg WC-re jártam. Émelyegtem és szédültem, viszont betudtam annak, hogy biztos kimerültem, hisz alig aludtam eddig az elmúlt két napban. Aztán olyan 11-re ismét bennvoltam a városban, most egy ismerősömék mentek be, akik karácsonyra akartak venni pár dolgot – potyautasként velük tartottam. Ezért így leváltam és ismét találkozót oldtam meg.

Mindössze pár órája láttam, de mégis hiányzott. Kicsit szétnéztünk több helyen, leültünk egy asztalos részhez és beszélgettünk. Ekkor fájt ám a fejem, de valahogy túléltem, éreztem, hogy torkom is kapar. Hamar eltelt az idő, kortyoltunk energiaitalt és megint elváltunk, jöttem haza a többiekkel. Még átmentem ZS.-hez, ahol már tényleg rosszul éreztem magam…:S

Mire hazaértem már, ágyban fekvő beteg lettem. Ráadás volt egy seb is a számon, ami egyszerűen nem akart begyógyulni sem – még rosszabb lett mint volt. Nagyon idegesített… Itthon meg is lett az oka az émelygésnek, kiderült 38 fokos lázam van, már nyelni sem tudtam, ráadás a folyó ügyek intézésével is gondjaim akadtak. (így levágtam h fel is fáztam…)

Pár órán belül már sajgott az egész arcom, ki volt a szemem száradva, szédültem, s folyt rólam a víz. Egész vasárnapot fekvéssel töltöttem, s mobilon Facebook-oztam és annyira szar volt h igazából így elbaszódtam pont kari előtt. Estére még magasabb lázzal, torokgyulladással, stb… halmozott nyavalyákkal szenvedtem összegubózva, s folyamatos gyógyszerszedéssel… Közben A. végig nagyon hiányzott, és azon paráztam, hogyan találkozunk kedden:$?!


Share |

Címkék: hétvége depi @ 2010.12.23. 10:19

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr822534247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása