Péntek(1)

Mint egy ribanc…hát egész péntekem azzal telt a suliból hazajövet, hogy átnézzem a ruhatáram és eldöntsem, mi az istent vegyek fel? A hatalmas dilemma annyira kiszélesedett, hogy egyszerűen nem lett belőle semmi. Másnap persze a legelső alkalmas és felül lévő ruhát kiválasztottam és tettem az egészre.

Óvatosan rejtegettem ám az ajándékot is, mielőtt anyám rákérdez, h az az aprócska csomagocska kinek készül azzal a bizonyos nevű felirattal?! Szóval minden problémát elkerültem. Egész hétvégén nem tanultam semmit természetesen, leszartam mindent. Alig vártam a találkozót, az estét h kicsit kikapcsoljak.

Am ezen kapcsolatom annyira biztonságosan mély titokban van a saját félelmeim miatt a valós életemben, hogy egyszerűen alig tud róla valaki. Vagy ha tud is, akkor se mindent. Nem akarom h bármi vagy bárki beleártson.

Hamar lefeküdtem aludni, tőlem szokatlan módon, hogy másnap estére kipihentebb legyek. Külön idegesített még, hogy nem voltam egy hónapja fodrásznál. De csak éppen 21.-edikére keddre voltam megbeszélve, így azt előre nem hozhattam semmiképp. Am ez ilyen lájtos nap volt, majd a következő huhh de milyenlesz:) Ezzel telt el a péntekem dióhéjban.


Share |

Címkék: hétvége @ 2010.12.23. 10:04

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr462534216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása