Mára ennyit

A héten már volt minden, ami elképzelhető. Elromlott a gép, sikerült is egy jó nagy költekezésbe fognom miatta… Le kellett mondanom januárig a kondizást, mivel egyszerűen nem lesz időm ebben a hónapban bármit is csinálni. Bejött a hóesés, rengeteg van már így is, most is folyamatosan gyarapszik.

Vettem új telefont (Nokia n97 32GB Black), amivel készülékügyileg meg vagyok elégedve, bár maga a számítógépes kapcsolat megteremtése még számomra is eszméletlen sok szopással járt. Ráadás valamiért minden féle szívatással áldott meg az OVI szolgáltatásközpont. pl.: perpillanat a Firmware frissítést nem akarja engedni, csak WLAN-on keresztül. Nem ismeri fel a Routerem (bár elég régi példány… máshoz pedig simán csatlakozik) Áhh hagyjuk. Am Bluetooth-on viszont gond nélkül csatlakoztathatóak.

Elkezdtem újra zenét hallgatni, egyelőre van sok új zeném, kaptam ismerősöktől, viszont ebből csak kb. 200-at tettem fel a mobilra… Majd ha üres óráim lesznek, bele-bele hallgatok az új listákba. Mai nap megyek majd este mindenfelé (ha az időjárás megengedi), szal megvan a program. Apropó anyám meg folyton idegesítő. Nem tudom, mi baja van velem, beleköt még az élő fába is…:S

Nincs is más mondanivalóm, a többi majd adódik magától. Karácsonyra minden ajándékot beszereztem már, viszont idén sokkal kevesebb embernek adok majd. Szóval erős szelektálásba kezdtem… Szerintem jól döntöttem…:D Mára ennyi. nincs mit mondanom. Túl átlagos lett ez a bejegyzés.:)


Share |

Címkék: mindennapok @ 2010.12.18. 12:49

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr212523788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása