OK

Először is minden a legnagyobb rendben. Ezért írni sem írtam, mert nem volt miről. Gyorsan le is írom a köröket. Először is a suli elvan, szóval ennyivel ki is fújt. Másrészt itthon minden oké, harmadrészt érzelmi ügyekben pedig minden szárnyal messze a horizonton… S ezt most tényleg komolyan mondom! Nagyon boldog vagyok:)

Igen, ilyen is rég volt. Ma ismét egy csodálatos délutánt sikerült eltöltenem, minden egyes kis tervem bevált, bár a múlthét csütörtököt sokkal intenzívebben és flottabbul megszerveztem, (gyertyák, hangulatvilágítás, kaja, zene, fürcsihez jó kis tusfürdő, és bonbon) - de ahhoz képest ez a nap is remekül összejött! Rengeteget improvizáltam, viszont tartottam a frontot erősen.

De észrevettem egy komoly dolgot önmagammal kapcsolatban. Vékonybab szálak kötnek a kis szabályaimhoz, amiket be kell tartanom (ma majdnem elszakítottam őket), mert önmagamnak is megígértem és számítok magamra. Mindenképpen figyelnem kell rá, hogy ne tapossam sárba a felépült elveimet, mert önmagamat hibáztatom majd, hogy tessék megterveztem, nem úgy tettem és ezért vagyok, ahol vagyok!

Nagyon félek attól, hogy elrontok valamit. Így megfogadtam egy picivel még komolyabb leszek, s megpróbálok erőmön felül még nagyobb határozottsággal hozzáállni ehhez az egészhez. Éppen azért, mert most még minden remek, ezért semmi esetre sem szabad elrontani… hiszen mondhatni az egész az én felelősségem, de elvekben érzelmileg és lelkileg nem is rajtam múlik….

Viszont mégsem akarok az a teljesen domináns fél lenni, aki parancsokat osztogat és diktál – szexuális szerepek ellenére. A célom az, hogy úgy érezze mellettem, hogy biztonságot, megbízhatóságot, stabilitást, és előreláthatóságot nyújtok. Egyébként meg újabb pozitív benyomások kezdik ellepni az elmém (megfertőzni), amik valahogyan a félelmeimet a háttérbe teszik – amik miatt félek, nem vagyok elég óvatos. Pl. Ma nem gondolkodtam semmi rossz dolgon egyet kivéve, csak azon h „vajon lesz-e legközelebb is hasonló vagy még jobb nap (!) – annak ellenére h azt mondja pár nap múlva mindenképp ismétlés – mivel nagyon jól érezte magát?”


Share |

Címkék: ismerkedés pasik @ 2010.12.14. 20:17

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr432516173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása