Hétösszefoglaló

Nah akkor sztem rendszerezzünk, mert nagyon sok nap telt el, mióta nem írtam… Gondoltam gyorsan napokra bontom a dolgokat, így legalább utolérem a rengeteg történést. Szerencsére pár hete, csak pozitív dolgok történnek velem, ami nagyon jó érzés (ilyen még sose volt). Úgy érzem idén szép karácsonyom lesz és nem a legsötétebb napnak fogom fel majd a naptárban:)

Szerda: Először is matekon voltam. Nagyjából sikerült felzárkózni belőle. Legutóbbi dogám nagyon kellemes lett és stabil kettesre állok már:) Ez rettentő nagy önbizalmat ad. Végre egy olyan év, mikor nem kell aggódnom ezen. A sulit meg leszartam amúgy is ebben a hónapban, nemtom de annyira unom már. Szerencsére nem vettem még mélyrepülést…

Csütörtök: Szaladós nap volt, minden percet kicentizve. Először is volt tali is:$, ami újfent jól sikerült:) Előtte sajna nem tudtam suliba menni aznap, mert egyszerűen nem lett volna rá időm… Délelőtt megjártam a kondit, önmagamat megjutalmaztam egy új sapkával és egy sállal. (utóbbit bezzeg nem vettem fel hétvégén – elfelejtettem!) És már haptákban álltam 15 órára. Onnantól rögtön eltelt az idő.

Péntek: Hát már télleg átkozni fogtok(!), de egyszerűen ezt már nem írhatom le, mert azonnal balszerencse ér…!:D Egy szót se merek róla írni. Csak annyit h érzékeltetésnek a péntek estére volt programom (már fél 6kor leléptem itthonról), és másnap reggel 6 után értem haza:xD Szóval ez elmond mindent:D:D:$ Jah és persze nem egyedül töltöttem ám az estét…:D

Szombat: Nem feküdtem le aludni, picit csak néztem a plafont az ágyban – amúgy fel voltam totál töltődve energiával. Aztán elkezdtem melózni ezerrel. Javítottam a sok lomot itthon, valamiből élni is kell:) Ezenkívül megnéztem a sorozat lemaradásokat – közben kinn nagyon szar idő volt és kihagytam a konditermet is emiatt. Nem tettem, jól mert másnapra duplán kellett felzárkózni…

Vasárnap: Még a heti szerdai születésnapi alkalomból apum felöli nagyszülők ültek be egy hosszú programra. Volt bőven kaja, egész délutánt elbeszéltük, olyan délután 5 felé hagyták el a terepet. Aztán kondizni mentem, hazaérve neteztem, fürdöttem, és aludtam…:D Röviden ezután már kihaltam agyilag:D

Szóval ennyi volt. Gyorsan elment egy hét. Nemsoká itt a „harácsony”, szóval nincs menekvés!:D Alig várom, hogy vége legyen az őrületnek:xD Jah és ismét a héten, pénteken kétnapos program lesz:P


Share |

Címkék: siker buli ismerkedés pasik @ 2010.11.29. 15:54

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr442481407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása