Elkerülhetetlen

Eltűntem, de vagyok ismét. Igazából az utolsó szünet előtti héten olyan végletekig kizsigereltem magam, hogy muszáj volt feltöltődnöm. Ezek mellett pedig nem akartam világfájdalmas szenvedéses bejegyzéseket írni. Sajnos, ahogy jön a rosszabb idő egyre szarabb lesz a kedvem… Éppen lehozni készül a születésnapom közeledte is. A naptár legfeketébb napja, második helyen pedig az egy hónap külömbséggel érkező karácsony is...

Rendszerint minden évben rettegek ettől a két naptól. Általában ez van szülinapig: minimum elveszítek egy pár barátot újra (megszoktam), történik valami visszafordíthatatlanul nagy esemény (általános balszerencse), lélekbegázoló csalódás (am van még lelkem és érzéseim, amit le lehet gázolni?) – mely az utolsó reménycsírákat is kiöli újra belőlem, amik a legutóbbi után kinőhettek. Másrészt, pedig ha éppen foglalt vagyok, a születésnap előtti hetekben jövök rá, hogy egyedül maradtam (már kezdem elfogadni), kihasználtak (természetes – miért ne?), tehetetlen vagyok (lenyelem), elhagytak (epizodikusan természetes jelenség) – dobva vagyok. Ezért ősszel, vagy nyár végén eszemben sem jut ismerkedni, mert az csak eddig tart.

Mindezek a születésnap utáni naptól a húzós következő egy hónapos szakaszban, a költekezés, a szerencsétlenség, a kényszerjópofizás, a lehúzás, a magány – s véletlenül sem éppen a „szeretet ünnepe” nevű eseményhétre halmozottan felgyűlik. Végül az újévre olyan szinten lenulláz, hogy mindent a teljes negatívból kell újraértelmeznem. S örülök, ha következő év végére nem mínuszban leszek, hanem a nullát sikerül elérnem érzelmileg, vagy talán alulról lökdösnöm. (Holott egy embernek olyan 70-80 értékűnek kéne lennie átlagban…)

Új fogadalmakat kell tennem, hogy az évben milyen újabb tetemes lista szerint kéne élnem, s milyen dolgokból kéne kizárnom magam, hogy újra azokat se éljem át, amire gondolni se mertem az adott évben, de mégis megtörtént. – Csak a legrosszabb, ha kizárok egy rossz dolgot az életemből (lehetőséget a csalódásra), kezdődik újra valami más dologgal helyettesítve… Röviden ennyi. A következő hónapban nem sok kedvem lesz szerintem írni. Sorban jön majd a katarzis korszak, viharok, érzelmi hullámok, amitől talán még élve maradok… Lehet a 2012-őt meg se élem, kérdés mindezért kell-e élnem?!


Share |

Címkék: ünnepek depi @ 2010.10.30. 17:16

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr132410093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása