Hétköznap

Nemrég döbbentem rá, hogy mindjárt szünet van:) Szal örül a fejem, egész hónapban nem néztem naptárt – meg Tv-t sem:D Elég gáz, de így jártam. Hétvégére lesz meló am ezerrel, szal attól is örül a fejem. Meló=PÉZ (ami jó dolog:P) Sikerült eladnom még pár dolgot a napokban, meg vennem is. Akkor a reklám biznisz is kezd pörögni – remélem lesz rajta profitom. Majd ha nyereséges ,akkor írok sztem róla:)

A héten nem történt semmi, alig beszéltem valakivel is. Tesóónak kölcsönadtam a hajvasalóm két napja, ma átszaladtam hozzá és megvasaltam nála – de még ráhagytam, mert szüksége lesz rá:) Am sztem karácsonyi ajándéknak kéne neki egyet venni:$ Csak neki valami überjó kéne, de ha most bemennék és megvenném, a legdrágábbat az nem azt jelenti, hogy jó is. Nem tom mi az ízlése.  Meggondolom… Még 7végéig kibírom valahogy a vasaló nélkül.

Akkor a másik blogomban sok időt töltök mostanában. Ezért elkezdtem ezt a jelenlegit hanyagolni, viszont csak egy rövid ideig. Bár csökken a bejegyzés számom, s észreveszem, h mindig hónap vége van, eléggé bűntudatom van, hogy ritkán adok életjelt magamról. Mióta pedig kevesebbet írok, gyakori a kommentarány és a látogatószám is. Érdekes összefüggés:S

Nem is untatlak titeket, röviden ennyi volt a héten. A kondi most eszméletlen jól ment, nemtom mi ütött belém, de negyed annyira sem fáradtam el, mint szoktam. Ezen kívül a súlyokat is emeltük, szóval meg vagyok elégedve a teljesítményemmel. Be vagyok még zsongva a decembertől is. Nagyon babonás vagyok, így arról se mondok semmit még:)


Share |

Címkék: mindennapok @ 2010.10.21. 20:51

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr742389564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása