Újdonság

Szent isten ma reggel felfedeztem egy új Lady Gaga számot, szal most tökre örülök:) Bár még biztos nemrég kerülhetett ki titokban, aztán hamar fennvégezte a Youtube-on:) Nah be is számolok am másról is, nemcsak erről. Szóval tegnap elég érdekes hangulatom volt. A legfurcsább, hogy kivételesen annyira rossz hangulatom se volt.

Bár későig fenn voltam, mivel este mentem kondizni, aztán meg egy jó alaposat sétálgattam, de előtte még T.-hez is benéztem, s tök jót dumálgattunk. Meg náluk nagyon jó meleg van, mert kandallójuk van és nagyon melegít:D Az jutott eszembe, a cicám mennyire jól érezné már magát ott!:D Szóval kiszellőztettem a fejem, kellett is, így már a most lezajló dolgokat nem látom olyan kaotikusan…

Nincs is már téma, amiről írnom kéne, ma lustulni fogok sokat. Elromlott a telóm hangszórója, tök idegesítő. Így csak fülhallgatóval tudok telefonálni, mert nem hallok semmit. Pénz sincs rajta, szóval annyira most nem hiányzik, bár elég zavaró. Nah jó hétvégét mindenkinek!:)


Share |

Címkék: kedvenc @ 2010.10.16. 10:34

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr532375499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása