Emberi hülyeség ismét határtalan.

Olyan sok a hülye ember. Belépek ma a randis lapra, erre van egy új üzenetem. Nah mondom tök jó, mert úgyis ezer éve nem kaptam semmi írást - mivel máregyszerűen nincs több emberakit visszautasíthatnék és nem írt még volna. Bele is lépek, már a névről rögtön felismertem a pasit. Egyszer már írt, kb. 4-5 hónappal ezelőtt - mellesleg teli hibákkal. Nyitom meg a levelet erre:

Szóról-szóra ugyanazt, betűtől-betűig, mint a múltkori levele volt elküldte ismét (gondolom ezt küldi mindenkinek - elég lekicsinylő benyomásom lett), mert ahogy leszűrtem arra nem emlékezett, hogy írt már nekem – s pont ugyanazt. A korhatárt messze átlépi, egyrészt olvasni se tud sztem, mert ki van emelve ordas nagy betűkkel a bemutatkozóban két helyen is. Elején és végén is… tehát kiüti a szemét a „!!!CSAK 17-19 KÖZT ÍRJ!!!” - el sem lehet mellette siklani.

Fárasztó és egyben hihetetlen h egy ember h lehet ennyire figyelmetlen és marha. Nem tudom felfogni, nem tudom megérteni, egyik feltételnek sem felelt meg, vissza is lett már utasítva, s fogalma sincs róla/teljes amnézia… No comment… Felesleges levélforgalmat generált, ahogy még több ezren rajta kívül. Lassan besokallok és mindenhonnan törlöm magam. Lefárasztott! Mára ennyi:D


Share |

Címkék: ismerkedés sztori pasik @ 2010.09.20. 22:11

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr142311230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása