Gyorsan

Mivel rengeteg dolog zúdult rám ebben a pár napban is, így összegezés és történetszálak helyett gyorsan különszedve írom le. Amúgy dolgozok egy kellemes kis tanácsadó bejegyzésen is az őszi-karácsonyi szezonra ajánlatos Notebookvásárlási tanácsokkal. Ami egy alapos akár 10-15 fő modell felvonultatását is magával vonja a legkülönbözőbb vezető márkákból.

1.      

A kondival az a helyzet, hogy fáj minden porcikám. Úgy érzem tegnap is kicsit (nem kicsit) túlzásba vihettem. Amúgy szarul is éreztem ma magam, hála égnek a tesi óra egy semmi volt. Igazából alig voltunk a sok lógó miatt és torna sem volt.

 

2.      

Elmaradt három órám egymás után. Nyugodt nap volt, sokat beszélgettem, elterveztem a hetet – Blogokat olvastam a lyukasórában, telefonáltam párat, - idegeskedtem h a bolt ahol számítógép alkatrészt írattam fel, baszik e-mailben válaszolgatni! Meg picit elmentem sétálni is – s összefutottam boltnézőbe tartás közben egyik legjobb bnőm anyukájával is, akivel 40 percet traccsoltunk:D

 

3.      

Sikerült kiosztanom a mai fogorvosi vizsgálaton az orvost. Helyre tettem, mert már nagyon felbaszta az agyam. Tavalyelőtt voltam felírva, hogy ilyen-olyan fogat meg fogszabályzót kell majd csináltatni… Eddig nem is lenne gond, mert ez a munkája, tavalyelőtt el is mentem egy másik fog dokihoz, akinél azt az egy szál fogat megnézettem, erre közölte – hogy az még tejfog 15-16 éves létemre(!). Amin meglepődtem, bár körülbelül csak az utolsó 3 évben kezdtek elhullani. Végül közben ki is esett és lett helyette másik. – Szóval ezen a téren rekordkésőn-érő voltam. Aztán megérdeklődtem a fogszabályzót is, kiderült, hogy körülbelül minden kezeléssel egy max két éves ciklus alatt 400-450 ezer ft is lehet. Mi a fasz?! Nah jó… Így leszartam a témát! Ma bemegyek megnézte a dolgokat egy újabb fogat felírt, meg ezen kívül hozzám szegezte h: „Korábban már írtam fel fogszabályzót – miért nem csináltatta meg?” (Ezt olyan fanyalgóan lekicsinylő és gúnyos beszólással) Felment a pumpa bennem és megmondtam neki: „Elnézést kérek, de perpillanat nincsen rögtön félmillió forintom erre a célra, s ha lenne is ennyi pénzem, biztos, hogy nem pont erre költeném! Talán, majd ha maga kifizeti, akkor majd lesz fogszabályzóm!” – Amúgy nem tudom hol élnek az emberek – ne nézzen már milliomosnak…

 

4.      

Beestem az ajtón visított a macska h éhes. Jól bezabáltattam, meg inni is kapott jó sokat. Aztán betettem a szobába és az óta, csönd van:S Am olyan lehangoló hazaesik az ember és akkor erre lép be. Arra számítottam előbb csak én eszek vagy mi. A másik, hogy éppen olvastam, hogy a macskának még egészen pici korában meg kell tanítani, hogy csak akkor kap enni, ha adnak, nem akkor, ha kéri. Mert ha rászokott egyszer, hogy minden nyarvogás után enni kap – meg gondoskodnak róla, akkor te csak a rabszolgája leszel – s másból sem állsz ki, mint a neki való non-stop csicskázásból. Bár hazaérve elég ingerült is voltam, megint hét közepe és semmit se tettem le az asztalra – semmi sem halad!

 

5.      

Talán fronthatás van, mivel elég frusztrált vagyok, s várhatóan nemsoká fejfájás is jönni fog vele. Tegnap is szerettem volna este nézni a sorozatokat, de le kellett róla mondanom. Ezért kis hülye tudatom van, hogy kihagytam. Ma a buli meghívásokra ezzel együtt szokásos nemet löktem, a téma az h 2 héten belül lesz valami nagyobb program – de semmi hangulatom hozzá, meg már nem is érdekel semmi szórakozási lehetőség.


Share |

Címkék: mindennapok @ 2010.09.15. 15:30

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr262298238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása