Heti jelentés

Volt tervem a mai napra, hogy majd írok a vezetési tapasztalataimról. Hiszen mások blogjában is alig-alig olvasni ilyenekről. Talán az igazi magyar jellemzőkön jót virult volna a kedves olvasó, am semmi nem lett belőle:) Túl sok időbe telt volna ma, ezért inkább hanyagoltam mindenestől.

Nincs is igazából miről írnom. Nagyon kivagyok a napokban merülve, s kezdek begolyózni a gondolattól, hogy alig két héten belül véget ér minden, s már többet nem kelek délben, csak hétvégente... Egyedüliképp csak ez zavar. A másik téma, hogy mostanában újra éjszakánként nagyon jókat alszom.:P

Körülbelül, mint akit jól agyonvertek, vagy esetleg egész délutántól estig kitartóan szexeltem volna:D  Úgyhogy ennyi szundizástól álmodok is bőven. Sokszor hatalmas marhaságokat, de ez így van rendjén:) Az idő szerencsére nem változékony, más helyekkel ellentétben hála égnek semmiféle eső nem volt, s nem is történt vihar, stb… Örültem annak is, hogy alapos borulás volt napokig a környéken, emiatt folyton álmos voltam, s kucorogtam a Tv előtt:)

Szerdán nem láttam a „Merci Angyalait” – pedig az előző rész nagyon izgi volt, szal nem tudom, mi történhetett az óta. A szőke csaj, miután megpróbálta megmenteni az eladó csajt a kisboltban, akin nem tudott segíteni és elvérzett, majd agyonlőtte önvédelemből a bolti rablót egy váratlan pilanatban… – végül mentőt hívott és rendőrséget, aztán nemes egyszerűséggel elsétált a helyszínről sokkos hangulatban… - Szal érdekelt volna, végül mi lesz a folytatás!

Maradék időmet Just Cause 2-vel töltöttem. Apropó! Aki szintén nyomja a küldetéseket, az igazán rám írhatna:D Segítek, ha elakad valahol…:) Szóval kölcsönösen kiegészíthetjük egymást. Én még nem DLC-vel, hanem az alapjátékkal nyomom kiegészítés nélkül…

Tegnap Aug 19.-én pedig megtudtam este fél órával előtte, hogy tűzijáték lesz a szomszéd településen. Ezért összekaptam magam, meg anyuékat is megmozgattam, hogy gyorsan üljünk kocsiba és haladjunk. Am a szomszédokkal együtt néztük meg az eseményt. Annyi kocsi volt, hogy a falun kívül álltunk meg, egy elhagyatott földút sarkánál és onnan néztük meg. Így sokkal jobb ráláthatóságunk volt…

Más témákat is felhozok. A kondi most sokkalta jobban megy. Hála égnek, sikerült megértenem mi, miért van, aztán Gayfitness is támogatott egy rövidke levéllel, amiben elmagyarázta, hogy mindössze már csak a táplálkozástól függ a teljesítményem. Átléptem azt a határt, mikor még a szervezetemben felrakodott tápanyagokból gyúrtam, s aztán mikor elfogytak, akkor úgy éreztem teljesen visszaestem – s sokkal rosszabbul megy.

Kondiba sok helyes srác jár:) Egy jó párral már össze is haverkodtam, igazán változó a korosztály, hiszen 16-30 közt mozog, amiben sokféle beszélgetési téma adódik. Bár egyedül sokkal jobban szeretek járni, mert akkor nem pofázom el az időt, de most hogy jó idő van, szinte 1-2 ember mindig van lent.

Munka most nincs, de folytatom itthon a kiárusítást, hogy pénzt csináljak. Az összes technikai dolgomtól szépen fokozatosan megszabadulok. Mint írtam cseréltem a szoba berendezését, már meg is érkezett, így hét közepére ki lett pakolva – aztán be a szobába. Sokkal nagyobb és ötletesebb lett a tér, sokkal szellősebb. Ráadás a visszajelzésekből adódóan mindenkinek nagyon tetszett:) Úgy érzem merész voltam, de kellenek a radikális változások:xD

UPDATE: Elfelejtettem megemlíteni, hogy ez már a 202-edik poszt! Tehát múlthéten léptem át a 200-as számot:) Mivel már késő, így utólag nem emlékezem meg róla, majd talán a blog első éves napját ünneplem csak. Köszönöm minden kedves olvasónak, főleg annak a masszív 35-40 napi látogatónak, akik mindig követnek!:)

 


Share |

Címkék: sztori mindennapok kondi @ 2010.08.20. 10:39

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr632234870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása