Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Grill, Bútorok, Tanulás, Sztori...

Meglepően jól sikerült a grillezés. Újratöltve, félretéve a múltkori szenvedéseket, sikerült időben meggyújtani, remekül működött az időjárás is. Igaz, előtte volt egy kiadós szakadó eső, de aztán kivirult estére. Szúnyogok, most nem voltak annyian, s sokkal kevesebb volt a zavaró tényező is.

A múltkor nagyon sokat szoptunk a begyújtással. Egyszerűen nem akart égni a szén, meg össze-vissza botladoztunk körötte, mert nagyon nagy tapasztalansággal rendelkeztünk. A napom hamar eltelt, ezelőtt kezdtem azzal, hogy voltam bútorboltban. Miközben folyton csörgött oda úton is a telefonom:)

Persze vezetés közben nem telózunk!:D Aztán szétnéztem a választék közt, és kértem egy prospektust is. igazából meguntam az ágyam. Jelenleg egy 200x220-as franciaágyam van. Van már vagy 5-6 éves, ezért ideje lesz már leváltani. Az ötletem az, hogy egy komplett szettben egy összecsukható – ülőgarnitúra stílusú – de mégis ágyként is használható – átalakítható kell.

Ezért alapból az én kedvenceim felé - az abszolút letisztult modern és minimal stílus felé mozgok. Szerintem a szögletes csak fehér-fekete minimalista bútorok tökéletesek, s teljes rajongójuk vagyok:) Tetszenek még az ugyanilyen stílusú csak nagyon merész és rikító kék-piros-zöld- esetleg sárga színűek. Természetesen hozzá illő kiegészítőkkel.

Szóval ez az ideig 2010-2011-es év arról fog szólni, hogy fokozatosan az egész szobám össze berendezési tárgyát kicserélem rájuk. A lámpák már megvannak, hiszen Párizsban vettem két méter magas minimal világítókat. Hamarosan az ágy is 1-2 héten belül benn lesz, s egyedül a bútorok maradnak hátra.

A bútorbolt után volt egyéni tanórám, egy kis nyári stréberkedés – bár úgy lenne, gondolom magamban. Utálok nyelvet tanulni, de muszáj. Ahogy tapasztalom, annyira mégsem vagyok elmaradva, mint gondoltam. Persze valami értelmet kell adni a nyárnak, mert eddig csak egy nagy semminek tűnik, elmondhatom, alig történik valami.

Közben megtudtam dolgokat, nagyon meglepett. Pontosítok is, az osztálytársaimtól hallottam egy sztorit, egyenesen egy meleg sráctól. Hogy igazából nem olyan nagy „heteró macsó állatok” mint aminek mutatják magukat. Tehát… egyáltalán nem csak hideg természetűek… annál forróbbak is tudnak lenni...:xD

Igazándiból jó szaftos pletyka a történet, szóval várom a további részleteket, hiszen engem csak érdekelhet:D Azért nah, jól esik sok jó dolgot tudni, ami akár még visszavágónak, vagy önvédelemnek is jó egyes helyzetekben. Mindig vannak olyan dolgok, amik meg tudnak lepni:D Amúgy lehet ha lesz időm kidolgozom, s közzé is teszem persze más nevekkel:D Kb. hasonlóan megszerkesztem, mint DNSD blogjában lévőeket...


Share |

Címkék: szex sztori @ 2010.08.09. 21:00

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr232210314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása