Meddig tart még a szívás?

Továbbra sem sok minden sikerül. Egésznap lébecolok itthon, mégis olyan gyorsan eltelik az idő. Elegem van belőle, hogy mindjárt szeptember, de várnám, hogy teljen el már a fenébe. Magam mögött hagyhassam az egészet. Ez lesz a legjobban várt évvégém  szerintem:) Bár emlékszem mikor általánosból is ballagtam, végig kajánul vigyorogtam, míg mindenki bőgött. A fényképeken is tök baróó volt visszanézni. Boldog voltam, hogy megszabadultam onnan, csillogtak az örömtől a szemeim, s szép mosolyt vágtam. Annyira még nem gyűlöltem iskolát, egy rohadt szemét szarházi társaság volt az összes tanár, meg minden egyben.

Az iskola meg egy bazinagybetűs szar. Ezerszer inkább jártam volna minden nap busszal jó 30-40 km-re, mint oda. Szinte már percekben lebontva számoltam az ott eltelt 8 kibaszott évet. Basszus else hiszem, hogy 8 év eltelt, mintha egy börtön lett volna. Borsódzik a hátam, inkább nem is folytatom. Ráadás a hülye faszfej osztályfőnökömtől is megszabadultam...

Más egyéb dolgok/kudarcok: A nyelvtanulásban már olyan szinten a béka segge alá tettem a mércét, hogy már úgy vagyok vele, csak tudjak leérettségizni belőle, mindegy hogy. Totál hülyevagyok hozzá, útálok mindenféle nyelvet már, beszéljen mindenki a sajátján, aztán kész! Am azzal kezdtem, hogy először megkérdeztem: "Kinek és mennyit kell fizetni, hogy átmenjek majd...?" - de választ sajna nem kaptam. Pedig tudjuk milyen "megalázóan alacsonyak a tanári fizetések" - szal egykis plusz nemhiszem h ártana nekik...én nemhiszem, h szívbajoskodnék rajta. Am meg annyi pézéé már igazán megadhatnák azt a rohadt papírt amennyit az ember magántanározik, meg stb... érte. Utánajártam mennyiért, és hogyan lehet csináltatni is, hiszen mintapolgár képviselőuraink sem teszik máshogy, de az meg még drágább:S Szóval storno!

Ismét kockulásos téma lehetne még, de kihagyom, csak összefoglalom a fejleményeket. Kezdjük ott, hogy a gép köszöni, de jól van. Érthetetlenül - egyszerűen megoldottam a problémát. Ennek eredményeként bő 100giga eltűnt a merevlemezről, s rájöttem az adott meghajtó törlésével, majd újraformázásával nem jelentkeznek a hibák. Szóval visszajött a helyveszteség, s már nem zavar semmit se. Ilyet se pipáltam még számítógépes pályafutásom során...Pff

Az alaplapon átkötöttem más helyre a vinyót, hogy ezért változzanak az elérési utak is, sőtt még a meghajtó betűjelek is újak lettek... Nem nagyon érdekel, a lényeg, hogy működik, helyrehoztam, nem kell szervízbe baktatni. Annyira jót tett az egómnak, hogy sikerült megcsinálnom magamnak...:) A mai napnap mindjárt vége. 5-6 órahossza múlva már szinte este van. Nem is érdemes bármibe is belefogni...:S Szívás az egész nap, hét, hónap, év! Nah léptem is inkább aludni még. Jó délutánt mindenkinek!:)


Share |

Címkék: ciki depi nyavalygás @ 2010.08.03. 11:05

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr572195202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása