Önelhagyás

Lassan totál elhagyom magam. Lett volna alkalmam a héten bulizni, de mégsem mentem tegnap se. Más szemszögből nézve, beálltam egy átlagsíkra. Egész napokat elvagyok, hétvégén délkor kelek fel, aztán egész késő délutánig egy szál boxeralsóban szédelgek, meg kockulok a gép előtt. Ráadás, ha jön valaki, sokszor felöltözni sem vagyok hajlandó neki.

Este 6-tól már van mikor megzuhanyzok, s ledőlök híradót nézni, közben párhuzamosan MSN-ezek is, aztán így hajnal kettőig elvagyok. Am nappal, ha véletlen el is kell menni kocsival valahová, akkor sem jövök zavarba, rövidnadrágot felkapok, aztán csááóó. Se haj igazítás, semmi. Totál elhagyom magam, szabadidőm ma már fekvésből, evésből, és alvásból áll szép fokozatosan. Nonszensz, de egyszerűen más jobb dolgom és kedvem nuku. Félek nem jó irányba halad ez az egész… Ráadás kimozdulni sincs kedvem soha.

A másik, hogy lesem a tévét, állandóan, pl. a Lost is megy ismétléseiben, s leültem már csak azért is minden nap és lestem zsinórban. Egyszerűen több éve megy a sorozat, s még mindig nem tudom, miért, kik, hogyan kerültek a szigetre, és egyáltalán miért bántják a többieket, akik repülővel zuhantak le? Szal nem tiszta, de majd megkérdezem Cube-ot, ő biztos látta már az összes évadot. (csak el ne felejtsem!)

A napból hátra maradt időt a Facebook-on baszom el. (Ezek mellett nincs időm pl. Farmvillezni - már nem csinálom, a kérdés akkor mivel megy el egy nap?) Ráadás olyan adatvédelmi hálót dolgoztam már ki magamnak, hogy elejét meg végét is alig bírom megjegyezni. Szinte személyenként megvan ki és mit láthat, mit nem láthat, ezen kívül csoportokba fésülve, és megkombinálva… Am meg elegem van már mindenből, meg mindenkiből, egyre idegesítőbbek az emberek. Teljesen ultra-antiszociális veszek fel. Bár elfilóztam rajta, lehet nem is mások a hülyék, hanem én magam vagyok az, ha már mindenkit annak látok:S Mára ennyi, majd jelentkezem, ha kicsit helyrerázódok…


Share |

Címkék: ciki önmagam @ 2010.08.01. 10:58

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr232190674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása