Unalom...

Ezen bejegyzésem már az Office 2010 új magyar verziójával nyomom le. Rászántam magam, hogy feltelepítem, aztán hadd szóljon. Am el vagyok hűlve, egyszerűen észveszejtően sokat tud, fel sem tudom fogni, hogy tudnak ilyen komoly irodai szoftvercsomagot felépíteni, s folytonosan naprakészen tartani, kitalálni azt, hogy vajon mire van szükségük az embereknek igazán és mire nem.

Ezen kívül ma voltam kínaiban is, meg elbicóztam pár ismihez. Sajnos közülük csak egy volt otthon, aztán elvoltam. A maradék mai délutánom a Wordpress blog elmélyült tervezésével töltöttem, egyszerűen már lassan belesavanyodok, annyi ötletem van, s olyan nehéz mindet formába önteni:( Leszedtem az Alkonyat 3. részét, és egyszerűen nem tudom megérteni, ha ez normális szinkronos mű, akkor a második részt miért nem csinálták meg ilyenre?

Am nagyon kivi voltam ismét Taylor alakítására, s főként a külsejére…:$ Hiszen mégiscsak az a bizonyos „ahhaaaa…” szal, semmi pénzért nem szabadna kihagyni. Több filmben szerintem még nincsen benne, ezért marad a Twilight. Egyébként nincsen semmiféle magyar a másodikból (eddig nem leltem), ami elég szégyen. Valószínűleg sokkal többen nézték volna meg, ha esetleg normálisan az analfabéta, nyelvtudás nélküli magyar emberre is gondolnak.

Akkor le akartam szedni játékokat is, de annyira unalmas, hogy semmi kiemelkedően jó cucc nincs, az összes új játék vagy azzal van elbaszva, hogy túlontúl hatalmas város és túl nagy küldetések fárasztóak – vagy simán csak szegény mindenestől. Csalódtam:(

Bár lehet csak kinőttem belőle. Ahogy sok mindenből is, változtam sok gondolkodásbeli témában. Máshogy vélekedek már az emberekről, az életről, stb. S ki szeretném találni azt is, hogy pontosan ki és mi leszek majd, hiszen már az érettségi nemsoká itt van. Tudat alatt egészen idegesít…

Írnivalóm alig akad, mivel nem történik semmi és dög unalom a nap. A letöltött meleg filmeket meg nem tudom megnézni, mert feliratok nincsenek még beszerezve, de olyan nagyon elmegy a kedvem a keresgetéstől… Leszarom tablettát vettem be ennek érdekében minden „kötelező lenne már” megcsinálni dologra. Szóval ennyi volt ma. Jah és kihagytam, hogy ismét hazaérvén egy nagycsomó dinnyét megzabáltam, s el vagyok telve tőle, mint egy jóllakott óvodás…xD


Share |

Címkék: mindennapok @ 2010.07.27. 18:14

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr742180484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása