Röviden a rövidet...

Sajnos még mindig nem hiszem el, hogy vége lett ennek az egész hétnek. Olyan gyorsan eltelt egy hét kikapcsolódás a semmiben, mintha nem is lett volna. (Ezért szar dolog az élet, mert minden jó azonnal elmúlik...) A legfurább, amit megéltem, s egyáltalán nem bánok, hogy mindenben sikeres ez a 2010-es évem, utazási témákban és pénzügyileg is jobb. Valamiért megfordult minden. Nemsoká pár hónap eltelik és lassan egy éve lesz, hogy nem jöttem össze senkivel, s ez annyira stabil lett bennem, hogy nem is vágytam rá mostanában annyira.

Térjünk vissza a nyaraláshoz, mivel nincs senki az életemben, ezért felhőtlenül jól éreztem magam. Hihetetlen, de ebben a 2010-es évemben, sorozatban a családdal remek, a legapróbb részletekig tökéletes utazásokat és nyaralásokat könyvelhetek el. Mikor Párizsban is voltam, nagyon jó volt tavasszal, ahogy még évvége előtt is fergeteges lesz.

Máskor is voltam többször is, akár három alkalommal is különböző helyeken, de tudat alatt csak zavart, ha van valaki, hogy „mi van vele?” „Vajon most hol van?” - és ilyen buta körkérdések. Szóval leszartam ezt az egészet...s teljes Relaxfázis volt. Jövőre is tervezzük, hogy ugyanide megismételjük, vagy egy másik tervet valósítok meg, mivel már nagykorú leszek, szeretnék baráti társasággal, kocsival Velencéig lemenni, mert kivételesen Olaszországban még sosem voltam, s eltölteni pár nyúlfarknyi napot. (Ez majd a jövő titka)

Amúgy nagyon szép idő volt a Horvátoknál. Végig 42-44 fok közt volt a hőmérséklet, szal majd meggyulladtunk. Nagyon sokat napoztam, amitől szebb barna színt is nyertem. Továbbá nem csak henyéltem, az edzéssel sem álltam le. Sokan úsztam, futottam is párszor a tengerparton este, s alaposan kiéltem a pihenésre szánt időt.

Netezni szinte pár perc erejéig ragadtam le. Egyszerűen olyan felszabadult voltam, hogy nem érdekelt. A másik, amiért öntelt egóhólyagnak kikiálthatnátok, hogy egyszerűen nem hiányzott semmi és senki ez alatt a bő egy hét alatt(!):D Még a nyaralás előtti hetekben teljesen betelt a sok-sok pohár, s egyszerűen a tököm teli volt mindenkivel, s mielőtt elmentem jól meg is mondogattam annak, akinek kellett! – azóta meg volt idejük átgondolni.

Jó végül is egyedül a macsekom hiányzott azért, mert nem aludt velem, szokatlan volt… De tudtam jó kezekben volt, s megbízható emberre lett bízva:) Aggódtam még a sorozatokról való lemaradásról, de már előre feltankoltam rengeteg krimivel és még a Vámpírnapló első évadját is talonba tettem (Csak a helyes főszereplő pasi miatt nézem:$). A jó, hogy van LCD TV a kivett szobákban és így USB-n/HDMI-n pillanatok alatt azt teszek rá, amit akarok.

A tengerparton egy nagycsomó csodás pasi volt. Egyszerűen szerintem világrekord statisztikákat döntött az egy négyzetkilométerre eső szexi hímek százalékban értékelhető mutatója. Szóval a „szép kilátás”, még jobban erősítette a tökéletes élményt, főleg a tűző nap, s a hullámokban úszkáló, már majdnem „modell”pasik tömkelege:D

Nagyon el sem lehet mondani, hogy milyen érzés volt… Sajnos keserű ízt hagyott az, hogy mintha nem is lettek volna napok, egyszerűen pillanatok alatt lepergett egy hét:( Bár ezalatt egy percet sem kellett melózni, csak henyélni…:P Jajj de szívesen visszamennék! Hagyjuk nem is mesélek tovább, még hosszú lesz, inkább nem is mondok semmit.

Azt nagyon sajnálom, hogy a bloggertalin nem tudtam részt venni, s ha nem is mentem volna külföldre, akkor sem tudtam volna még a lehetőségeim hiánya miatt megjelenni:( De jövőre mindenképpen ott leszek, s semmi pénzért nem hagyom majd ki!:D Szóval remélem lesz még rá bőven lehetőség, remélem nincs harag senki felöl:) Kést forgat bennem a dolog, de egyenlőre jövő évig el kell viselnem a jelenlegi helyzetet…


Share |

Címkék: utazás @ 2010.07.25. 15:56

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr682174864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása