"Végrendelet"

Igen, ehhez a ponthoz is el kell érkezni. Pesszimista létemre, most jó pár sorral zárom az eddigi blogolásom történetét. Mint már párotoknak mondtam, hamarosan elutazom külföldre… Ezért búcsúzkodom, kicsit tőlem még pesszimistább módon, mint szoktam. Tudjátok milyen kiszámíthatatlan az élet maga, és milyen törékeny.

Balszerencsével én is meg vagyok bőven öntve, szóval nem is tudom, mire számítsak: Bármi történhet, átmegy rajtam egy busz vagy kamion. Lezuhanok egy szakadékba, belefulladok a tengervízbe, elkap egy cápa:xD (nah jó azért az tán csak nem…) Vagy elsőbbséget nem kapok míg én vezetek, vagy szimplán lezuhan egy repülőgép a fejemre:D Ezernyi variáció lehet. (Láttátok már biztos a „Végső Állomás” c. filmet)

Az élet kiszámíthatatlan, egyszer csak kilépsz az útra, melyen éveken keresztül minden nap átkeltél, s erre elcsap egy kamion… - gondoltad volna? - A halál már előre el van döntve, csak igazából nem tudod mikör következik be, de tenni nem tudsz ellene…:D

Szóval szeretném megköszönni olvasóimnak, hogy mindeddig követtek, s remélem utána is fognak majd, ha hazajöttem éppségben. Szeretném megköszönni annak a sok-sok embernek, akit megismerhettem, hogy tartják velem a kapcsolatot. (már aki…) Ez mellett jó tanácsokat is kapok, amiket próbálok beépíteni a saját életmódomba, több-kevesebb sikerrel, de próbálkozom!:D Pl. Már nem oylan intenzitással és nem olyan gyakran vagyok depis, mint mikor írni kezdtem tavaly itt!:) Fejlődtem!:D

Tehát ha a hónap végéig, olyan Július 30.-a távlatában még mindig nem jelentkezem, akkor valószínűleg már nem élek… S hamarosan megszüntetésre kerülnek online profiljaim szép sorjában, melyeken a kijelölt lista szerinti barátaim előbb automatikus – esetleg szöveges értesítőket kaphatnak a dolgokról, aztán eltűnök a süllyesztőben. Ennek időtartalma 60 napos periódusba biztos telni fog... Profiljaim megszüntetését erre az esetre, ezenkívül a barátok értesítését egy nagyon megbízható személyre bíztam:)

Zárom is ennyivel. Szóval, aki szintén most lesz úton, s nyaralgat, annak is kellemes vakációzást kívánok! Legyetek jók, s próbálok mihamarabb jelentkezni. A legfontosabb e-mailekre persze válaszolok majd, MSN-en valószínűleg nem leszek. Kellemes pihenést, minél előbb jelentkezem élménybeszámolóval, ha hazaértem sértetlenül, s szerencsésen!:)


Share |

Címkék: utazás @ 2010.07.16. 11:29

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr722155219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merthogy most vettelek fel az olvasómba, és csak néha olvastalak régebben, de meg kell kérdjem, mivan?
Most csak nyaralni mész, vagy végleg emigrálsz, oder was?
ja és a legfontosabb: ne máááár!
@tamás_nonCredam: Neem, blogolni továbbra is fogok, s nem emigrálok...végülis csak nyaralni megyek 9 napra, de az nem egyenlő azzal, hogy bármikor hazatérek (pl.: ha feldobnám a talpam. Azért örülök annak, hogy ilyen optimistán látod... én viszont nem hiszek sosem az "úgysem történik semmi" mondatban, hiszen azok akikkel történik valami azok úgy is "másvalakik", de azoknak a szempontjából én is "másvalaki lehetek":D
süti beállítások módosítása