Game TOP5

Régóta akartam írni, amolyan kedvenc játék összefoglalót az én bálványaimból:D Szóval össze is szedtem egy TOP listát az elmúlt évek azon PC-s cuccaiból, melyek a legnagyobb hatással voltak rám:) Ebben vegyesen van minden, aminek csak lennie kell. Ajánlom kipróbálásra őket. Egyes részeket és azonos folytatásos változatokat egy kalap alá vettem. Mindegyik csoportból egy legnagyobb kedvenc videója figyel nektek.

1.       GTA sorozat: (Ebből GTA3, Vice City, San Andreas, és GTA4) Az első két részt anno kihagytam. Ezért azonnal a harmadik epizódtól indultam. Legjobban viszont a VC tetszett, egyszerűen nagy durranás volt nálam. Mivel sokszor kijátszottam, ezért vadul moddingolni kezdtem, megnagyobbítottam a várost, új kocsikat tettem bele, s amit bír… (a mai napig fenn van ezen a gépen is, szórakozásra tökéletes, van multija is) Aztán mindent elsöpört a San Andreas. Az igazi alfa és omega, imádtam, rengeteg játékórát töltöttem el vele. Akkoriban pont emiatt vettem új gépet, hogy tökéletesen fusson… Végül befejeztem a sort a GTA IV-vel, mely már annyira nem tetszett. Pl. nehezteltem, hogy a felbontást nem tudom fullra venni (csak 1920x1080), a két videó karim többet is elbírna. Általában az ilyen minőségi, és új játékokkal 3072x2304 felbontásban játszok, de ez nem bírta… A grafikája nem volt elég szép, ráadás a legcsúcsabb gépeken is nagyon bugos volt. Azóta a sokadik patch javított rajta, de rájöttem már a gyárból úgy kellett volna kijönnie, akkor beleszerettem volna. Ráadás a Liberty City már teljesen lerágott csont… Amúgy még a Mafia2/Driver 5-re kíváncsi vagyok, GTA klónok közül a Saints Row, JUST CAUSE (<nagyon szép) és a Driver 3 - 4 bejövős volt… Mégis a GTA korszak első helyen áll a listában:)

 

2.       NFS szériák: (Underground 1 - 2, Most Wanted, Carbon, Pro Street, Undercower, és Nitro) Eléggé lecsengett a szememben már a sorozat… Sajnos a Most Wanted volt a jéghegy csúcsa, onnantól eléggé lefelé ívelt az egész:( Mégis a második helyet megfogja, mivel az MW-vel több száz órát játszhattam, több mint hétszer vittem végig, s örök favorit lesz. A Carbonra haragudtam, a Pro Street pocsékul uncsi volt, az Undercower próbálkozott, de már hiányzott az az érzés… Az újabb rész a Nitro és a World online nem lett az esetem. Az új NFS: Hot Pursuitot viszont várom idénre! Lájk!:P Am megjegyzem az Underground 2-ért Apa élt-halt:xD

 

3.       Brutál és horror: Punisher, Manhunt 1-2, Dead Space, Jericho, Silent Hill, Project Origin, F.e.a.r. 1-2, BioShock, Left4Dead, Mass Effect 2, Crysis, Hitman, Stalker,– valamiért imádtam a Punishert, igazi stressz levezető. Az egyik legjobb gyilkolós játék, bármilyen eszközzel, bármilyen módszerrel, extrém mennyiségű vérrel, és brutalitással rendelkezett. A térben szinte minden eszközt fel lehetett használni, végtaglevágás, csonkítás, nyak, kéz, váll törések, fejbelövés, shotgun, kínzásos vallatás… A grafika akkor tetszett, de ma már idejét unt project. Akkoriban annyit nyomtam vele, hogy egy Ati Radeon karim tönkre is ment az igénybevételtől. Jericho is nagyon favorit. Totálisan rászálltam, háromszor is véghezvittem, nagyon tetszett már a menü is, az az undorító beles – mocskos – jellemzőjű stílus. Eszméletlen mennyiségű vér, és a két 1 gigás Nvidia 8600gt-m direcx11-en tökéletesen visszaadta az élményt… Dead Space kijátszása után végül már nem hittem úgy, hogy az EA games egy rakás szar lett. nem tudom az NFS-t miért nem tudják olyan tökéletesre csinálni, mint ebből a játékból az első részt… A Silent Hill mutatós volt, de kicsit lassú történetszállal (a film meg totál kuka), a Fear és P. Origin már megütötte az igazi mércét, a BioShock meg egy külön világegyetem volt:) A Crysis nem tetszett, méghogy a legjobb grafikájú játék és egyebek, felvettem fullra, mindent maxra vettem a megjelenítésben, és pixeles volt nem egy levél a fákon… szóval ennyit erről. A Hitman és a fekete öltönyös-tompított fegyveres stílus nagyon ütős volt. Lájkoltam:P

 

4.       Rally és Arcade: Colin Mcrae. – Dirt 1-2, Race Driver Grid,  Motorstorm, Flatout 1-2-3, Burnout Paradise, Midnight club 2, 3, (4)Los Angeles - Ha autóversenyzés, vagy Rally, akkor ezek a menők. A Dirt egy vadiúj széria volt, remek, élvezetes, valósághű. Nagyon tetszettek az effektek, bejött továbbá a RC: Grid is. Ez inkább versenypályákra összpontosított, de nagyon kemény játék volt. Nagy koncentrációt igényelt, és remek grafikai élményt nyújtott. Ráadás a 7.1 támogatás is tapasztalataim teljes volt. Igazi szimulátor szintet ütött meg vezetésben. Ehhez már használtam kormányt, gázpedált és váltót is. Annyira meggyőzött, hogy vettem hozzá egy teljes felszerelést… amit az óta sem tudtam érdemhez semmiben sem használni, mert a többi gém tök gagyi ilyen irányításhoz:( Rajongtam egy időben a Flatouthoz, a CrashDay után erre váltottam. De miután megtudtam a létezéséről a Motorstorm részeknek, rögtön átpártoltam. Egyszerűen a zene és maga a játékélmény sokszorosa volt. Megfogtak innentől a zúzós, határtalan városias roncs derbis és sebességőrült játékok. Lövöldözősből a Burnout, és a Full Auto 2 vitte az egyik prímet, de végül örök kedvenc a Flatout és Motorstorm lett…

 

5.       Retró életérzés: Természetesen nem csak az újak éltetnek. Pár nagyon régi még Windows 3.1 időkből származó cuccaim is vannak. S hozzá fenntartok ilyen ősPC-t is… Nagyon imádtam a Máriót, az összes részélt számtalanszor vittem végig. Persze ez a világ egyik leghíresebb játéka. Aztán a Bad Toys 3D, Doom és alapfunkciós korabeli társai sem maradhatnak ki. Egy időben videó konzolt is beszereztem, s TV-n is játszottam velük. Nintendóm nem volt soha, azokkal csak emulátorban nyomtam a gépen…:)


Share |

Címkék: kockaságok @ 2010.07.09. 11:57

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr722140661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása