Játékok - punnyadás

Előszedtem egy rakat régi játékot, a nagy kedvencek közül. Ezekbe a GTA VC és a GTA SA is belefért:) Valahogy ilyen volt a hangulatom, betöltöttem a régi mentéseket, aztán folytattam a semmittevéssel. Eszemben sincs végig kijátszani őket:D Örülök, hogy egyszer már végigvittem, csak ökörködésre kell. Amúgy a multiplayert valamiért nem bírtam beüzemelni:S Pedig úgy hiányzik:$

Szükségem lenne új gémekre is, mivel gond nélkül fut bármi a gépen, bánom, hogy nem használom ezt ki… Kéne a Mafia 2 a Just Cause 2, Dead Space 2, Jericho 2, és a GTAIV-hez az összes PC-s kiegészítő csomag. (Mivel az első és alaprészeket már mind legyűrtem) Nagyon kíváncsi vagyok a The Ballad of Gay Tony cuccra is. Állítólag egy meleg üzletember lesz a megbízónk az új küldikben. Autós játékból a Need For Speed: Hot Pursuit 2010 beszerzésén munkálkodok, még a megjelenés előtt, remélem sikerül:D

Ezen kívül újra elindult az Ncore, s javában töltök lefelé az összes accountommal. Visszaállt a világrend hála égnek, s nagyon örülök az egésznek, hogy pont ott folytathatom ahol abbahagytam. Szoftverek is kellenének: Kéne az új Mac OSx 10.6 Snow Leopard, Office 2010, és a Live Essential Wave 4 szériája (új mail, messenger, writer stb…). Am kocsikázást sem hagytam ma ki. Most a Transporterrel mentem el egy jó pár dologért, a kondi viszont elmaradt, mert megint szakadt az eső:S

Ezen kívül apát is felvettem, mikor jött haza a munkahelyéről. Ma ők ketten amúgy anyával voltak Kecskeméten is. Addig én még itthon punnyadtam, majdnem délután keltem fel:) A maradék időm mind blogolvasással telt el, meg e-mailekre való válaszolgatással. Este nem leszek fenn, mert lesem a sorozatokat a TV-ben. Újra TV-zek, tiszta hihetetlen, rájöttem, ha itt ülök, ha nem akkor sem történik semmi érdekes… Mára ennyi, ez rövid volt:) További szép estét mindenkinek!:D

 


Share |

Címkék: kockaságok @ 2010.07.07. 19:45

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr302136778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát a Dead Space nekem túl Horror volt...
Xbox360 tulajként én a Demo-n is féltem... nem mertem azt sem végig tolni... XD

Anno a THE THING c. film-ből készült játék is nehezen ment...
Én ezektől félek XD

BIOSHOCK és HALO3 na ezekkel elvok..meg a LEGO-val XD
@Kópé20: Én imádom az ilyen Sci-fi horrorokat. Rajongújuk vagyok, a legbetegebb, legelvetemültebb játékok is megfognak. Többször kijátszottam a Manhunt 2-őt is, és a Punishert imádtam például...
süti beállítások módosítása