Témák válogatva...

Zeneügy: Ma összekaptam magam, s szocializálódtam. Feltankoltam magam zenével főleg Gus és LEQ blogjából. Szégyenemre valljon, de nagyon el voltam maradva, hónapok óta csak a Youtube linkeket gyűjtöm, de semmire se megyek, mert letölteni is lusta vok őket. Végre van cirka 300 új muzsikám, amit hallgathatok. A műfaj vegyes, de inkább mixek és disco. (amit még 3 hónapja írtam, hogy majd a telómon is rendezem őket nemsoká, az még mindig nem valósult meg 2009 óta:D)

Filmügy: Eszméletlenül mérges vagyok. Mióta most egyelőre nem létezik Ncore, azóta mintha felvágták volna az ereimet. Minden vételt, rendelést, feliratkozást, DVD vételt stb… le kellett adnom, mert kitudja mikor lesz elérhető, ha lesz egyáltalán… Ennek örülhetnék is egy miatt, de nem jó mégse, hogy nem jön le napi 5-8 giga új film, ezzel ellentétben mégis gyorsan telik a vinyó, és a jelenlegi 1500 gigás tárhoz, már a héten újabb 1500-as Samsung vinyókkal kacsintgattam a boltban. (már lassan 2-3 hónap alatt meg tudom tölteni az ilyen kapacitást) Am nagyon helyes volt az egyik eladó srác:$ Már csak azért is megérte duplán kérdezősködni a boltban. Kicsit játszottam a hülyét is, hogy többet beszéljen, mintha nem értenék a termékhez:$ Viszont két kezemmel tudnám megfojtani aki ezt a razziát kitalálta, főleg h a rekordátlagaim helyett kezdhetek egy új oldalon a nulláról:S:@

Levelek: Beszélni nem sok mindenkivel sikerült, de sok e-mailre válaszoltam. Am akartam kérdezni „MachineBoy” felöl! Már nem olvasol:$? Legutóbb szerintem én írtam még félezer éve, de igazából nem is rémlik, valahogy a nagy levelezésünk abbamaradt:( Dobj rám üzit ha van időd feltétlen!:D (<Ez volt a fizetetlen reklám helye) Bocs, de mindig itt írás közben jut eszembe az ilyen, s mire megnyitnám, a levelezőt úgyis elfelejteném. (ez a fránya öregedés…)

Kommunikáció (hiány): Am Rion legjobb barátja is el van tűnve…:( Egyik nap röviden váltottunk pár szót MSN-en, de lassan bő 2 hónapja abszolút nem tudok semmit róla, pedig olyan jókat Skype-oltunk így kora tavasszal esténként:( Hiányzik meghallgatni a problémáit, meg hogy az enyémekről is ömlenghessek. (mert nekem bár mindig vannak) Az egyik gond, hogy általában nem vagyok fenn már 9 óra után jobbesetben. Mivel már háromnegyed 9 felé teljesen kihalva esek be az ágyamba… nem is tudom mitől… holott általában délben kelek másnap. Am mondd meg „D.”, ha végül nem akarsz velem barátkozni, meg haverkodni, mert ez a legtisztább ügy, felfogom:( - Ezzel a mondattal kezdek el mesterséges bűntudat-generálást:D

Nyárról: Mindenki le van törve, s mindenki szerint szar a nyári szünet. Sokan magányosak, elhavazottak, s belekóstoltak a nagybetűs életbe. Pont, akik a legjobban hajtották, hogy találkozni akarnak, azok a legelfoglaltabbak. Am szerelmi ügyekben, szokásosan már végre nem vagyok padlón, csak éppen a nullán. Annak örülök, hogy ez a bizonyos nulla, nem érzelmileg van, egyszerűen csak egy stabil állapot, amin jó ideig nem akarok már változtatni.

Gyúrás: Jajj… ahogy Gayfitness blogot rendszeresen nyálazom, a motivációs kockák legjobban egyes szerveimet (nem…nem a szemeimet értem ez alatt:P inkább hagyjuk…) mozgatják meg a legjobban... Dolgozok ám rajta, alapos edzésrendet is terveztem magamnak, heti 3-4 alkalommal elbandukolok és 1,5-2 órát gyúrogatok pihenőkkel persze... érzem, hogy erősödtem, s kezdenek szép vonalaim lenni, de annyira lassúk a kezdetek. Fizikai állóképességem jobb, viszont úszni is kéne, de az már túl sok lenne egy napból veszteségként a bringázás mellett. Valószínűleg az idegeskedés vesz el legtöbb energiát ebből…

Pénzügyek: Mivel a munkák közül csak egyetlen egy jött be, berágtam. S ha nem találok munkát, akkor majd én csinálok magamnak… Egyenlőre éppen hogy nem veszteséges, a kereskedésbe merültem el. Adok-veszek mindent, főként számítógépek, PC/Noti/PDA alkatrészek, értékesebb cuccok, autó-alkatrészek. Vegyesen 4-5 féle márka, plusz most lehet rossz lóra tettem fel. Felvásároltam egy szép pár AUDI (szerintem A6 vagy Q7) első lámpát, amin remélem kaszálhatok ha tulajt lelek, tudjátok kanyarkövető rendszer és minden van benne… akinek esetleg kárt szenvedett az tőlem viszonylag a bolti ár alatt olyan 70%-áért megveheti! (<ez is reklám helye:D) Ez a legértékesebb köztük, remélem megszabadulok tőle, mert nem gondoltam ilyen nehéz eladni:( Szóval megyeget az üzlet, monitorok, egy gépem, pár nyomtató, és apróbb dolgok már elkeltek… Ennyi:S

Jegyzetek: Utána olvastam sok érdekes dolognak. Általában mindent úton-útfélen jegyzetelek a telefonomba, s a végén már az elejét sem látom a sok-sok, majd „majd megguglizom” cuccnak. Szóval mindennel elkészültem, pedig inkább tanulnom kéne, ahelyett, hogy egy egész napot itt baszom el.

Kedvenc linkek: A kevés idő ellenére összességében sok dologgal végeztem. Szakadt rá kis időm, hogy végre az összes főbb általam olvasott blogot (még bocs mindenkitől, de nem mindet) sikerült kitennem oldalra a kedvenceim közé! Sajnos az RSS olvasómban ABC sorrendben van, itt pedig dátum szerint, mivel nyomorult blog.hu így keni neki... Szóval még majd átvariálom őket. Még nem sikerült leellenőriznem, hogy mind közte van-e vagy sem(?). Ezen kívül bizonyosnak tartom, hogy akadt olyan, mely kimaradt a felsorolásból.(?!) Majd rájövök...

Reklám és Blog: Mivel ingyenes szerencsepróba, gyorsan a Coke-os játékot is beaktiváltam az oldalsávba, szerencsére egész jól beleillik a színes egyvelegbe. Ezek mellett még szeretnék statisztikai mutatókat is szerezni más oldalakról. Am még idegesít h a hirdetés nem olyan szélességű, mint a dobozom, s ezért morgolódok, h nem lehet a méretén állítani:( Szavazógéphez majd valakihez segítségért fordulok ez ügyben, nagyon szeretnék kis dobozokat, melyekre csak klikkelnetek kell, hogy a véleményeteket kinyilvánítsátok. Mostanában eléggé lehozódott a blog is, vesztettem, látogatókból, viszont már nem a lejtőn tartok lefelé… Sikerült fentebb tornászni az olvasókat a statisztikák szerint… Am nyugi, törekszem arra, hogy ezek egyike se lassítja az oldal betöltését. Am az ilyen blogspot-toolbar utánzatokhoz tuti nem fogok nyúlni, megnyugodhattok, attól kiráz a hideg…:D

UPDATE: Közben a Coke-os reklám rövid életű volt...Mivel az esélyeim szerintem nullák, hogy valamit is nyerhessek az életben szerencse által, ezért szavazásokra cseréltem a helyét, melyek sokkal hasznosabbak:D

Utazás: Jajj mindjárt itt van.:D Valószínűleg életem első és legutolsó nagycsaládos nyaralása. Idén mindenki együtt találkozik majd Horvátországban... Remek kis 9 napnak ígérkezik, remélem az is marad… s a generációs szakadékok nem fognak összetornyosulni:D S vita nélkül lezajlik harmóniában ez a kis idő. Nagyszülőktől kezdve mindenki jelen lesz. Am várom a jó időt, meg hogy barnulhassak, s hogy napszemcsit vegyek fel, hogy fényképezhessek, hogy süttessem magam a jó hideg tengervíz társaságában koktélt iszogatva, jégkrémet nyalva és az elhaladó jó pasikat mustrálva:xD Alig váárom!:P


Share |

Címkék: blog hétvége mindennapok @ 2010.07.02. 19:23

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr662125849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása