Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az "Ugyanolyanságról"...

Nem tudom mire vélni, de csöppnyi emberi életemben folyton újra és újra találkozom vele. Az összes pasi teljesen ugyanolyan, kivételek nélkül. Valami, nagyon el van ebben a világban, pontosabban országban cseszve. Valószínűleg kéne már ide valami világméretű katasztrófa, mely még sosem volt, valami olyan esemény, mely a társadalmat önkénytelenül is gondolkodásra készteti, és a dolgok újragondolására sarkallja...

Egyszerűen nincsen kiút már, mindenki teljesen eltájolódott. Felhozhatom a szexet először példának. Vannak, akik attól érzik jól magukat, hogy fűt-fát megbasznak, vagy pont fordítva. Ez nem is zavar senkit, amíg már mindenki ilyen nem lesz… Mindig is lesznek olyan emberek, akiknek nem számítanak dolgok, de lassan a szex fogalma, már egyenlő az élvezettel…

Mindenki élvezetből, rosszabb esetben szükségből végzi. Egyszerűen érthetetlen számomra, hogyan lehet egyrészt emberi szükségalapon szexelni valakivel, akit nem is ismersz, vagy simán csak puszta élvezetből csinálni sok-sok alkalommal egymás után heteken és hónapokon át így lenni. Valószínűleg én vagyok nagyon elcsúszva akkor, és maradi vagyok, hogy máshogy képzelem el…

A szex az én szótáramban, még mindig valami egészen más. A Szex arra való számomra, hogy azzal kifejezzem az érzéseim valaki iránt, hogy boldoggá tegyem azt az illetőt, nem pedig hogy kiélvezzem az egész személyét. A kapcsolat alapjának tekinthető, egy párkapcsolat lételemének, s tapasztalataim szerint azért nem működnek ma már párkapcsolatok a rövid időnél tovább, mert helytelen a felfogás. A felelőtlen a választás, a felelőtlen szavak, túl hamarjában történik az odaadás.

Órákat veszekedhetnénk erről a demográfiai problémáról, s a társadalom elkorcsosodásáról (Mely mindenkit érint). Vagy felhozhatnám azt a videót, amit Rion közzétett, - a kislányhoz feltett kérdéseknek elemzésével bombázhatnám az olvasóimat, s indokokat kereshetnék rá, de teljesen feleslegesnek tartom. (Amúgy fentebb közzé is tettem, ha még nem látta volna valaki a videót)

Lezárom annyival, hogy teljesen igazuk van, igaz, hogy a melegek nem képesek (kivéve az elenyésző és jelentéktelen százalékot) értékes, s megfontolt hűséges (létezik ez még?) kapcsolatra. Nem tudják a társadalomban a helyüket állni, s beilleszkedni sem (talán nem is akarnak). (Sokan becsületes munkára is képtelenek) Alkalmi élvezetforrásokból, bulikból, az élet abszurd kihasználásából, polgárpukkasztásból élnek… tehát ribanckodás, kurváskodás, stb… az nagyon megy.

Igaz, hogy betegségeket terjesztenek, s veszélybe sodorják a társadalmat, mert mint a viccben ismert: „Mi a bioszex? -  hát Fűvel-fával…(!)” Igaz, hogy mind megjelenésük, viselkedésük is erősen irritáló (engem is kibaszottul irritál, s nyílik a bicska a zsebemben sokszor…). Teljesen egyetértek abban is, hogy a szülők első reakcióként a gyermekeiket elfedni szeretnék e probléma elől. (Én is ezt tenném, ha gyerekem lenne, hiába vagyok meleg…)

Mint mondtam, már rég nem kell félnünk tőle, hogy a szakadék szélén áll ez az ország, mert már rég a szakadék legmélyebb bugyraiban ül mindenestől erkölcsileg, gondolatilag, értékileg, lehetőségileg, s mindenben, amit fel lehet hozni példának. Rossz érzéssel tölt el emiatt, hogy nekem lesz-e jövőm, lehetőségem, főleg egyedül, mert majd nem számíthatok senkire. Szerencsére annyt már megtettem, hogy felkészültem a legrosszabbakra ebből is, mint mindenből...

 


Share |

Címkék: vélemény szex gondolatok pasik @ 2010.06.25. 16:51

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr772109856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kedves! ezek nagyon komoly vádak!!!

remélem idővel átértékeled a véleményed.
@Meztelencsiga: Én is remélem meríthetek majd valamit, ami megváltoztatja a véleményem. De továbbra is azt mondhatom, eddig csak mindezt újra és újra éltem meg egymás után. Nem hiszem máshol jobb lehet a helyzet...
Szerintem teljesen jogos, amit popov írt.
Valóban ez a helyzet, és eléggé szomorú...

De hiszek a változásban.
És én igyekszem is tenni érte, igaz kicsi vagyok a világ pedig nagy, de... hiszek benne, hogy lehet még " normális " a meleg élet is.

Üdv.
Krisz
@Kópé20: Dejóó h valaki hasonlóan érez, mint én, s látja a nyers jelent:D Betettelek a blogok közé, látom még új vagy...:)
Igen, lehet hogy elég nyers és kemény fogalmazást használtál ehhez hogy kinyilatkoztasd mit is gondolsz erről az egészről, de sajnos ez az igazság, és... ez van.

Egyesek pedig azért nem akarják ezt így leírva látni, mert ők is ebben élnek, de ő nekik így jó, és nem akarják hogy változzon bármi is.
A túlnyomó többségnek nem szent a párkapcsolat, de ez sajnos nem csak a melegekre mondható el. Ez van.

Ui.:
Egyébként igen, régóta olvasgatok már, de a blogolást csak most kezdtem.
én viszont Meztelencsigával értek egyet. És hozzá tennék még annyit, hogy szerintem nem láttál még eleget a világból, ezért is általánosítasz ilyen hevesen.
Nameg, ha a melegek MIND ilyenek, akkor te magad is?
Meg én is?
Szerintem a bejegyzés egy komoly logikai hibára nameg a tapasztalatlanságra épül, de ez olyasvalami, amiről nem tehetsz. (de utálom amikor nekem ezt mondák, most meg már én mondom... öregszem, okosodok :D)
@Captain29: Hátt igen a megváltozott szerepvállalás...öregszel:D
nem lehetne inkább az okosodás, bölcsebbé, tapasztaltabbá válós részét hangsúlyozni a dolognak? :D
@Captain29: Végülis...akkor szépítsünk a kifejezéseken:D
süti beállítások módosítása