NEM:D

Annyira szép nap lett ez, attól, mert tudtam elsőnek, az első adandó lehetőséggel, mióta megfogadtam, egy bazinagy NEM-t mondani. Igazából, ha ez nem következik be pár órája, meg sem történik ez az írás. Pötyögtem ma délelőtt, olyan óránként egy-egy sort, de rájöttem nem megy, mert unalmas egy nap volt. Erre az unalomból, dicsőséges pillanat született.:)

Tudjátok ez még az a fogadalmam, mely munkával kapcsolatos, miszerint soha senkinek, semmilyen okból kifolyólag helyette, nem fogok semmit sem megcsinálni a jövőben, amiért nem kapok viszonzásul semmit. Bármilyen groteszk is, természetesen az életben rengeteg ilyen pillanat fordul elő. Ezért nem is részletezem.

Beszélek másról, végre ma sikerült felfogni, mi is konkrétan az a WordPress. Igazából nem egy konkrét blogoldal, ahova felregizel aztán nyomod a bejegyzéseid, hanem egy blogrendszer, mely egy keretrendszerként beültetve a te általad választott tárhelybe használható. Ez elég laikusan hangzott, de idáig sikerült eljutnom. Szóval még erősen agyalok rajta erre van-e szükségem.

Viszont állandóan a Windows Live-hoz jutok vissza, önkénytelen is. Mivel csábító 25 gigás a tárhelye, kiemelten támogatja a Live termékek által a jövőbe Windows Phone platformot is. Bár a Wordpress is befolyásos és mellette áll, a rengeteg kiegészítő és plugin is, mellyel nem is tudok mit kezdeni még. A Live Spaces-be is pakolászható rengeteg, de ott, ha valamit feltöltök az örökre ott is marad és elérhető lesz. – De sajnos a Javascriptek használata le van tiltva, melyet egy külön tartalomdobozzal kell kiváltani, szóval még necces…inkább hagyjuk is, még bizonytalan vagyok, pedig határidők mozgatnak.

Közben azt már eldöntöttem, a blogom nem piszkálom meg, mert azt is tudom bővíteni, szal hamarosan több ilyen Social biszbasszal lesz megspékelve:D Am annyi lehetőség van benne, hogy szinte felsorolni sem lehet őket. Majd szép lassan megpróbálgatom mindet. Újdonság nekem még a Facebook oldalak létrehozása is, egy felhasználónak több weboldallapja is lehet, amit a widgetek generálásánál az ID-vel különböztet meg, mely a lap URL-jének az utolsó pár számjegye...

Minderre mind a mai nap jöttem rá, egy egész napom eltelt vele:S De végre tisztába vannak téve a dolgok:) Más amúgy sem volt elfoglaltság, amivel foglalkozni kéne, azt köztudottan nem csinálom, csak azt, ami nem is fontos – azzal bezzeg napokat b*szok el.

Mostanában, amúgy mióta ilyen „gyönyörködtetően szép nyári idő van” rászoktunk cicusommal, hogy rendszerint 12-ig alszunk. Ki vagyunk terülve az ágyon, pár napja már betakarózva, az oldalamhoz fekszik, s hallom, hogy szuszog. Már ismerem a lélegzését, s tudom mikor aludt el:D A legjobb ebben, mivel alapból 12 után kelek, már oda van minden, s pár óra és este lesz. Tehát értelmetlen a nap. Amúgy veszett egy szar idő van. Ki nem állhatom az esőt, több szempontból is egyik legszarabb nyári szünet ez.

Tegnap nem volt internet, sem a vezetékes a gépen, sem mobilon se tudtam fellépni a Facebook-ra. Úgyhogy tiszta ideg voltam, a vezetékes telefon meg persze szar volt, vele együtt pár 30-as számot megint csak nem tudtam felhívni… Majdcsak jobb lesz már, s én is jobb kedvvel fogok rendelkezni majd...


Share |

Címkék: siker önmagam kockaságok @ 2010.06.22. 21:43

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr782102101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S mire hangzott el a nagy NEM? Mert ez nekem nem jött át az írásodból - vagy csak átsiklottam valami felett?
@defalla: Semmi baj, mint írtam egy olyan dologra, mely nem más, mint olyan feladat átvállalása "segítségül" melyért bizonyítottan tudom, semmifajta köszönet, vagy honorálás nem jár, csak más helyett végezném el, amiért nem is én kapnék elismerést, hanem ő:D
süti beállítások módosítása