Egyveleg

Ma itt ülök, s írnom kéne valamit… de annyira nem történt semmi az elmúlt pár napban, hogy nincs mit említenem. Próbálom összeszedni a gondolataimat. Kicsit magam alatt vagyok mostanában, főleg ebben a két hétben, az időjáráshoz hasonlóan tiszta szeszélyes a személyem.

Vége a sulinak, s mintha ugyanúgy lenne. a napjaim rohanásból állnak, koránkelésből (átlagban 9kor), s csomó-csomó végeláthatatlan feladatból. Most szerelek össze egy rakat PC-t majd, szóval még alkatrészek hiányoznak. Szóval, ha valaki tud tippeket, hol lehet, olcsón/még olcsóbban beszerezni az szóljon. (Tápegységek, memória, vinyók, alaplapok stb…)

Am mivel antiszociálisabb lette ma kelleténél, így nem sok emberrel beszélek. Mostanában magamnak való lettem, de jól is érzem így egyelőre. Általában pont azokkal tartom legjobban a kapcsolatot, akikkel előtte nem nagyon. Am hála égnek sikerült ma bejutnom a „városba”. S tudtam találkozni S.-el, s váltottunk pár szót, meg megkapta tőlem a DVD-ket.

Sajnos hónapok óta, egyedül csak most tudtunk összekoccanni, de csak rövid időre, mert 20 perc múlva már ültem is fel a következő buszra. Am hihetetlen fenn van a Tisza. Nagyon sok víz van, s több pontos is le van zárva az út, vagyis csak az egyik oldala, s felváltva halad a forgalom. Gondolom a kamionok súlya miatt döntöttek így.

A busz tetű lassú volt szokásához híven, s több mint egy óra volt mire megtette ezt a nevetséges 30km-ert. Reggel azon voltam kiakadva, hogy szakadt az eső, s anya elment a kocsival most dolgozni, s így én pont nem bírtam használni. Bár hála égnek nem áztam meg, mert a buszmegbe értem, s utána szakadt csak.

Délután még nem tudom, mit fogok csinálni, kicsit elcsúsztam mindennel, legszívesebben lefeküdnék aludni, s fel se kelnék egész nap. Jó lenne filmet vagy sorozatot is lesni, de letölteni sincs kedvem. Újonnan olvasgatom mindenhol h mindenki „Glee”-t néz. Én valamiért a Skins-nél ragadtam le. Bár kezdem unni, hogy az új részek már sokkal jobban túllőnek a valóságon, s a humor helyett fárasztásba hajlanak. Igen, minden filmnek vagy sorozatnak az első részei csak a legjobbak...ezt már eddigi s tudtam.

Az időérzékem amúgy megint pocsék, egyszerűen gondolkodom h mit ebédeltem, s a tegnapira emlékszem… Holott ma még nem is kajáltam. Jah, meg sosem tudom, milyen nap van, főleg nem azt, hogy hányadika. Csak megyek, mint zsidóba a fájdalom, aztán vasárnap este is bőszen vártam a TV-ben a barátok köztöt, holott aznap nincs:D – Eléggé elmenthetetlenedtem. (<=Ezmegmilyenszómá’)

Am leesett tegnap előtt, hogy nincs Győzike a Tv-ben:( Pedig vártam este, de nem volt adásuk. Néha jó volt nézni, mert kikapcsol, és az agyamat lezsibbasztja. A marhaság bambulása a legjobb ilyenkor. a Magyarra amúgy is jellemző, hogy hazaér a melóból, leül a díványra és bambulja a Tv-t. Hiszen rekordokat döntünk az évi ott leült órák számából. Míg más országok az internet előtt molyolnak. (bár az se jobb)

Áhh nincs több, teljesen ki van ürülve a fejem, tartalom nélkül kong. Ez is egy jó összevissza-bejegyzés lett, nem jellemző rám:) Majd megpróbálok a héten egy jó kis témát felgöngyölíteni, s írni valami remekbeszabott postot…:D Addig is türelem.

UPDATE: Am mostmár télleg írnom kellett, mert megmagyarázhatatlan módon folytonosan esik a látogatószámom... Éppen ma csökkent 40 alá:( Szal mit csináljak máshogy, valami nem okés? - várom a felhasználói véleményeket:xD

 


Share |

Címkék: mindennapok @ 2010.06.16. 12:03

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr232085894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Meztelencsiga: Azon leszek, de minden percet valami melóra akarok kihasználni, ebben a három hónapban nanyit fogok tevékenykedni, mint egész 2 évben soha...
alkatrészek: pcbonto.hu? hátha találsz ott számodra is érdekes dolgokat. én a múlt héten voltam nálunk (együtt vannak a bakelit.hu-val), és kincsek vannak.
@redblek: Huhh megnyugodtam h Pesten is vannak ilyen helyek:) Hallod nekem egy piacos komám van aki külföldről hozza mindig a sok ilyen lomot. Nah tőle akár 1000 ft-ból úgy bevásárol az ember vannak hálókártyái, vinyók, USB portok, szoktam venni alaplapokat és Floppy meghajtókat, meg olcsó használt CD olvasót:D Táőegységek 250-400 ft közt (200W-osak)
süti beállítások módosítása