Újra itt:P

Uhh, most régen írtam. Igazából vége lett a sulinak, s teljesen leeresztettem. Pihenek, most élvezem az életet, s próbálok mozogni, meg szabadban is lenni. Már amennyire sikerül, ezen kívül itthon is próbálom utolérni magam. Viszont rendet még nem sikerült raknom.

Borzalmasan meleg van, egésznap le volt húzva minden redőny, és sötétben voltunk, most rengeteg a szúnyog és a bogár/légy. Nem jó kinn lenni az udvaron, mert eszetlenül tűz a nap, s minden el van száradva. kezd a zöld fű is kifakulni.

Hatalmas kánikula kerekedett, egyszerűen nem is tudom, hogy fogom ezt tovább bírni, de erőt kell vennem magamon. Napközben feküdtem, olvasgattam híreket, sok hűtött innivalót ittam… Még sajnos a sorozataimat, amikről lemaradtam, nem volt időm visszanézni. hatalmas késében vagyok a barátok közttel is…

Holnap jó nap lesz, nem lesz itthon senki, szóval azt csinálok, amit akarok, s alszok egész délutánig. Bömböltetem majd a zenét, meg filmezek:D Felfedeztem, hogy hihetetlenül elvagyok utóbbi hetekben önmagammal is, s nem vágyom egy pasira se. (Ilyen se volt még…:xD)

Kiegyensúlyozottabb vagyok, de mégis folyamatosan tudat alatt stresszelek a pénzen, a nyelvtanuláson, meg a sulin, hogy érettségizni fogok jövő májusban, s nem is tudom, hogyan kapom össze magam addigra.

Apropó, blogomba kis újdonságot tettem, megosztási sávocska is került a bejegyzéseim végére, ha a közösségi lóf*szokra vágynak olvasóim, s feltétlen kívánják a tartalmaimat más rendszerekben is megvitatni:D Amúgy feltűnt, hogy az egész világon szinte minden egyes internetes oldalon van egy ilyen cucc, vagy hasonló…

Áhh, mára be is fejezem szerintem. Csak azért írtam, hogy ne hiányoljatok, nincs is miről beszélnem, mert nem történt semmi. Életjelet adtam magamról, hogy mégsem tűntem el ebben a pár napban végleg…:) Jó érzés, látni, hogy az általános iskolákban még egy csomóan rohadnak a padokban jövő héten is, egészen megnyugtat:) Kárörvendő vagyok, de jólesik, valamin derülni is kell. – Közben végig itthon lebzselek és fekszek a hintában, a hűvösön:)

 


Share |

Címkék: mindennapok @ 2010.06.13. 21:05

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr852079274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása