Apró Háttérfrissítés...

Nem ártott már, hiszen egyre jobban szúrta a szemem a kihasználatlan és csúnya/unalmas területeket. Ezért a háttéren helyet foglaló pasik számát is majdhogynem megdupláztam:) Ezenkívül nőtt a különböző színárnyalatok száma. Persze azért nyugodjatok meg, a következő sablonom nem lesz már csupa pink, annyira nem vetemedek el…

Nagyon tetszik a szivárványos külső, egyszerűen megihletett anno. Amúgy nagyon kedvelem ezt a sablont, mert tök egyszerűen variálható, tehát egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt választottam. Igaz, a blog.hu-s sablonok száma, pl. a Wordpress-hez képest elenyészően kevés, azért itt is lehet alkotni valamit. Idén jöttem rá, hogy a lent lévő „készítette: népkert” részt, és linkeket hogyan kell eltűntetni. Sose mertem annyira mélyen belepiszkálni a CSS-be ezidáig.

A háttérváltozás a lap frissítése után következik be általában... Hiszen sajnos a böngészők kezdetben csak a gyorsítótárból töltik a „régi” fényképet. Ezért beletelhet egy napba, mire megváltozik teljesen magától nálatok is. S láthatóak lesznek a színes pink-sárga-neonzöld csigavonalakkal turbózott képecskéim:)

Amúgy a fotókat, Rion blogjából loptam:$ - de jótól lopni nem bűn, ugye tudjátok!?:D Szóval bocsesz:$ Mégis csak ő az univerzum közepe,  vagyis az a közép, ahol majdnem a legtöbb jópasis és alfahímes kép van… Szóval ezekből pótoltam most blogom apró hiányosságait, s mondhatom végre, maximálisan befejeztem a skint tavaly november óta.

Végül agyaltam a blogváltáson, de az mellé tettem a mércém, hogy nem mondok le a blog.hu-ról, s nem fogok máshová költözni, mert már megszoktam, egyszerű és könnyű. Ahhoz meg nem sokat kell kombinálnom, hogy most pár sort mindig feldobjak ide. A legalapabb dolgokra tökéletesen megfelelő. Nem hiányzik még valami, ami elveszi az időm, amiből úgyis nagyon kevés van:(

URL címet meg végképp nem akarnék váltani, hiszen így is elbírtam érni a napi 40 látogatót átlagban, nem akarok nekik kavarodást okozni. - Aminek nagyon örülök, a kezdeti 5-8-hoz képest nagy előrelépés látogatószámban. Egyedül talán az jelent még gondot szerintem, hogy túl gyakran írok és nagyon sokat (ami nekem kevésnek tűnik), s egyesek ezt nagyon nem tudják követni… S utólag már nem szeretnének kommentezni sem 3-4 bejegyzéssel előrébb lévő tartalmaimhoz.:) Amúgy annyira már nincs sok hátra a 200-adik bejegyzésemhez, majd kitalálok rá valamit…:D


Share |

Címkék: blog hétvége siker kedvenc @ 2010.06.04. 17:16

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr162056675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hogyan tettél ki facebookos like-oló gombot? :$
@Maxen1: Dobtam üzit Facebook-on:)
upsz...ezek nem érik el az én agykapacitásom :S

de ügyi vagy :D
@Meztelencsiga: Semmi baj:) Elnézem neked, legalább egyel kevesebb a konkurencia:D
@Maxen1: Kösziii:P Szívesen:D
Eggyel kevesebb a konkurencia. Vagyis velem együtt kettővel :)
@defalla: Pontos a feltételezésed:xD
süti beállítások módosítása