Jajj...de utálom...

Jajj, de tényleg, hogy én mennyire is utálom…(!) hogy nagyon kicsi a világ, túl kicsi. Ha elmennék a világ végére, akkor is lenne ott olyan személy, aki valamilyen szinten, bármilyen formában érintkezett már olyanokkal, weben, személyesen, buliban stb… azokkal, akik egyszerűen taszítanak, vagy a sz*rt kavarják a saját körükben is…

Ez legjobban csak a meleg világra jellemző… Kezdjük azzal, ha elkezdek nézelődni a Facebook-on, s valakinek a képeit lesegetem, mi történik? Ismerőseire, fotóira, bökve szinte rögtön olyan személyeket látok, akiket nagyon jó lenne likvidálni a világegyetemből. A leggyűlöletesebb, hogy már nem létezik független ember? Mindenki mindenkinek az ismerőse, s ez addig-addig gyűrűzik, olyan magaslatokba, hogy hányingert kelt…

Egyesek pedig (nem nem vagyok antihomofób), annyira taszítóak, több szempontból is, főleg életmódjuk által, hogy fejbe kéne lőni őket… - persze az is pocséklás lenne, mert a golyó is drága pénzbe kerül, meg a fegyver is, mondjuk a kötél takarékosabb, sokkal stílusosabb megoldás… nem beszélve, hogy többször is újrahasznosítható…

Másik téma: Miért van az, ha találkozol egy pasival és első-második randi alkalmával már nem kerültök ágyba, azt hiszi rólad, hogy nem érdekled, és nem akarsz tőle semmit?! Bocsánat, de nem a farka méretére, meg a szexuális teljesítményére vagyok elsőnek kíváncsi… Érdekelnének az érzései, reakciói, a közös időtöltések, felületes helyett spontánabb és egyszerűbb beszélgetések, hogy valamit egyáltalán tudjak meg róla.

 Az öltözködése, hogy a következő 5-10 találkozóra hogyan jön el, ebből látom alaposságát, s változatos ruhatárát = igényesség. Aki nem csak egyfajta cuccban feszít egész évben… mert elég sok ilyen is van. Vagy éppen nem öltözik úgy, mint egy szakasztott buzi…:S Ami szerintem nagyon gáz, a fenébe is, pasi vagyok, és a pasikat szeretem. Azért vagyok meleg, mert ugyanolyan határozott férfira van szükségem, mint én magam vagyok. Nem pedig egy hímribancra, mely legalsóbb vonalaiban sem emlékeztet már a „férfi” kifejezés eredeti tartalmára.

Persze ne legyen izomállat, meg kigyúrt faszfej, és bunkó heteró hatása is maradjon el. Legyen valami karaktere, legyenek jó gondolatai, s legyen pasi. Olyan pasi, ami a mai szemmel nevezhető annak: Divatos, ötletes, különösen bejön, ha szép a haja, s nagyon ügyel rá. Ha „szemeteszsák” vagy szexi bőrkabátot hord, meg deszkás cipőt, hiszen ez a menő, kinek nem, hát nekem is ez jön be! Mégis azért ne egy buzinak nézzen ki, elég ha csak metroszexuális külseje van… Mostanában ez a fő befutó, az általános, s megfelelő…

Kanyarodjunk másfelé, tegyük fel: Van egy helyes srác a világban valahol. Netán éppen a közelemben. Egy kicsit alaposabban utánanéz az ember... Mivel az alapos emberek (a pesszimisták a legtapasztaltabb optimisták), alapból megdöbbentő tényeket látnak vele kapcsolatban. Megnézi az ember a közösségi portálokat, az hagyján, de a többféle online társkereső oldalakon tanúsított jelenlétet, s azokat a bizonyos feltöltött fotókat és képeket látva, egy gondolat kikristályosodik: „ez egy hülye köcsög”… Nem is beszélve a szex kereső bemutatkozások… áhh ne is folytassuk…

Ha valaki ennyit már tanúsít, amit én szerencsére szemmel láthatóan nem hányok fel senki szemére, akkor az már rég elvágta maga alatt a fát nálam. Ezen kívül ki nem állhatom azokat az embereket, akik annyira jól tudnak szórakozni, hogy el is felejtik, előző nap, vagy héten még kikkel akartak ismerkedni. Ha már MSN-en beszélget velük az ember, következő héten vagy fel sem lép többet, vagy már foglalsz lesz (pár hétre/hónapra úgysem áll többől egy kapcsolat), mikor még egy ideje veled akart találkozni… Az is jellemző, hogy egyesek sokkal-sokkal minimum 10-12 évvel idősebb fószerokkal kavargatnak, mert szerintük az etikus, és izgató… Szerintem UNDORÍTÓ… Ehhez hozzálépve, olyan emberekkel is összejönnek, akikkel alapból az első randin tudják, hogy halálra van ítélve a kapcsolat. (óriási távolság, eltérő érdeklődés, totál más tervek…stb)

Áhh hagyjuk is, úgyse érti senki, egyszerűen felesleges dolgokról papolok… Annyira visszataszít, annyira eltávolít ez az egész a jövőbeni meleg élettől, ki sem tudom fejezni. (félek így az egésztől) Remélem, megmaradnak mellettem a jelenlegi barátaim változatlanul, s a jövőben csak az értékesebb, s értelmesebb emberek társasága kerülhet mellém, amire én is nagyon ügyelni fogok…:) Szal jelenleg továbbra is próbálok beilleszkedni…


Share |

Címkék: vélemény gondolatok pasik @ 2010.06.03. 21:18

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr142054611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ejnye... ez volt az első szó ami beugrott a bejegyzéssel kapcsolatban. Nem akarom szinte mondatonként elemezni, mert még bántásnak vennéd - de lég türelmesnek és optimistának érzem magam, hogy ne vegyem magamra - éveim számát tekintve - a leírtakat. De nem hiszem, hogy életkorfüggő amiről írsz. Türelem. Nem kell kapkodni Neked sem. Persze, megvan a fiatalos lendület, értem én. Tudod, a világ nem egyszerű. A meleg világ pedig különösen nem egyszerű. A toleranciába bele kellene hogy férjen a másként gondolkodás/öltözködés/divat/miegyéb. Egyszerű.
Ismered a mondást: kinek a pap, kinek a Pappné, kinek a paplan :)
Szép esőmentes hétvégét kívánok bicajozással - s Ne mérgelődj! ;)
ne foglalkozz már ilyen fiatalon ezekkel, mert tényleg rosszul fogod majd érezni magad tőle sokáig. gecik mindig is voltak, mindig is lesznek. sajnos ez az adottság. ha viszont kineveted őket, az a legjobb megalázás nekik, hidd el. mutasd meg, hogy te ebben is jobb vagy! :)

(hidd el tudom miről beszélek)
@redblek: Az a gond, hogy egyszerűen nem tudok nem foglalkozni vele, mikor tudom, hogy az életem elcseszett lesz valószínűleg, s nem magam miatt, hanem mások által... Nem akarok 35+ korhatárommal nevetséges társkereső portálokat nyálazgatni életem végéig a jövőmben, mert szánalmasnak tartom...:(
@defalla: Nem vagyok az a nagyon toleráns ember, s nagyon szűkek az elviselő-faktoraim - egy határon belül. Taszítanak emberek, nagyon sokan, sokszor nem tudom nem észrevenni azokat, akik még a levegőt is rontják köröttem...
jujujujjjj...nagyon durva, nagyon durva!

kor ide vagy oda! nem számít!
buzi vagy sem! nem számít!
így is lehetsz 35+-szal egyedül faszt kereső geci. semmi köze hozzá.

és nehogy már mástól függjön a te boldogságod! van benne másnak is szerepe, de azért ez így nagyon durva. lehet normális embert találni, lehet olyan társat, akit te is szeretnél. KERESNI kell. közben pedig élvezni az életet.

ennyi elkapkodott dióhéjban.
@Meztelencsiga: Majd felróvom neked, ha mégis igazam lenne, bár ne legyen soha!:D
süti beállítások módosítása