Elmaradások + kiadós nyavalygás

Ez annyira gáz… 2009 közepe felé jutott eszembe, hogy a telefonom lévő memóriakártya adott, s az a kb. 500 zene, ami rajta van már, mondhatni elavult.:S Mi lenne, ha picit felfrissíteném, új zenéket tennék rá, keresnék, válogatnék, rendesen ID3 tagokkal ellátnám, stb… hiszen nincs semmi hallgatnivalóm már lassan az unottig játszott nótákon kívül. Kivéve azokat, amiket bluetooth-on, meg innen-onnan átküldtek az eltelt egy év alatt…(!)

Képzeljétek el, azóta is csinálom! – avagy csinálom a bánatot! Egyszerűen basztam rá, már minden nap azzal kelek, „nah ma neki kell fognom!” - lassan több mint két éve nem jutottam oda, hogy meg is csináljam, hiába szántam rá magam. Közben azzal nyugtatom az ágyban fekve délután magam (mikor megint eszembe jut), minek másolgassam, mert úgyis új telót akarok venni, arra úgyis újra rá kéne másolni mindent majd…

Szerintem ez már beteges, egyszerűen minden napom hülyeségekkel szaródik el, s ami fontos lenne, mondjuk, amikor beszállok a kocsiba, és már rögtön ösztönből USB-re dugom a magnóra csatlakoztatva a készüléket, mindig beugrik, „jajj a zenék! Már megint elfelejtettem”. Annyira égetően elegem lett, hogy felírtam több mint egy hete minden nap a telefonomba, hogy figyelmeztessen. Erre minden nap 15 órakor csörög az emlékeztető, de midnen nap alszok vagy fekszek, vagy tanulok, s sosincs időm, és kedvem, hogy nekifogjak! Szánalmas vagyok:(

Körülbelül egy éve így van ez az asztalommal is. Ömlesztve ki vannak vélve a könyvek, s nem pakolom el. Minek? Mikor holnap úgyis vehetem elő, meg ha hétvége jön, elkezdődik és úgyis vége? Minek tegyek el ha hosszabb szünet van, megint szedni kell elő, nem tudom mikor kellhet. Ezekkel a rengeteg felgyülemlett baromságokkal magamat idegesítem, tudat alatt is kivagyok.

Tanulásban nagyon elvagyok havazva, mindig az utolsó pillanatra odázom, vagy mivel úgyis olyan rohadt sokat kell ülni abban a hülye padban, így tanulok ott, az olyan óráimon, ami úgy is tök felesleges. Annyira butaságnak érzem sokszor az ott leült és elpocsékolt töménytelen óraszámot is, hiszen úgyis mindent otthon kell megtudni. Ennyi leült időből már ott is rég meglehetne tanítani mindent, sokszor nem is csinálunk semmit. Az idegeimet próbálgatja, hogy bemegyünk, nem történik semmi, potyára 3-4 órát leülök, holott ha otthon lettem volna, akkor sem lettem volna okosabb…

Annyira várom, hogy vége legyen. Miden nap porzik utánam az aszfalt, úgy tűzök hazafelé, ha kicsöngettek. Minden nap ki van centizve, mert nincs semmi időm, és miért? A semmi miatt! Hiába lennék itt akármennyit felette, hiába telnek el napok, mintha egy óra se lett volna, s már mindenre azt mondom: „akkor leszarom!”

Szóval előre láthatóan tudom, a zenék már nem lesznek meg ebben az évben, talán majd jövőre… Tudom azt is, hogy letölteni sem lesz időm új számokat, mindig a már több száz elmentett Youtube könyvjelzőm közül válogatok, ahelyett, hogy egyszer leszedném mindet, s internet se kéne hozzá. Minden hálám a Chrome böngésző megalkotóinak, hogy online hajlandóak tárolni a rengeteg baromságomat, mert én már belefáradtam a szortírozásba…:S Jajj csak legyen már végeee! Bárcsak felébrednék holnap, s már 23-25 éves lennék! Utálom a jelenlegi életkorom, útálom az értelmetlen leterheltségeket, útálok már mindent! S annyira ideges vagyok, levert, és nyavalygással telik el minden időm…:S

 UPDATE:

Fejlődtem, mert a héten egyik délután már egy dolognak eleget vetettem, amitől állandóan betelt a képzeletbeli poharam. A rohadt konyhai szemetes állandóan megtelik hetente kétszer...:S Nálunk viszont egy hét kb. olyan rövidnek érződik, mint 2 nap, tehát zsinórban egy hétvége is semmi, felkelek szombaton, és vasárnap éjszaka eszembejut, vége, ennyi volt, jajj hétfő van holnap:S! Sosem tudom milyen nap van / hanyadika és egyebek (ami fokozottan jellemző)... Ráadás szerdánként jár a kukás kocsi, s a kinti kukát ki kéne tolni ezen a napon reggel, de rendszerint a családdal pénteken ébredünk rá, "hogy jajj nem kedd és szerda van még" - szal tiszta káosz, mindig lekéssük az alkalmat (ezért már hétfőn kitolom néha utóbbi időben!:D). (nálunk kb. két-három hetente viszik így el a szemetet ami elég gáz...) Szóval vettem most egy BAZINAGY KUKÁT, ami alig fért be a mosogató alá!!! (kb. mint egy jóllakott centrifuga olyan) Nagyon remélem 1,5- vagy 2 hétig biztosan nem kell üríteni - s biztos nem telik meg, s nem potyog mellé így semmi!:S:@!


Share |

Címkék: ciki depi nyavalygás @ 2010.05.16. 13:36

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr212007107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása