Most cím nélkül...

Napok óta nem vagyok MSN-en, s napok óta el vagyok tűnve sokak szerint. (Erre nem tudok mit mondani...) Igazából csak megszokták a netes jelenlétem, s furcsállják, hogy kevesebbet töltök fenn. Ennek oka, hogy egyszerűen ismét leszartam mindent, ami nagyon jólesett. Befeküdtem hazaérvén az ágyba, elkezdtem nézni a Skins új évadait, s minden elment vele.

Egyszerűen csak jól éreztem magam, mint mindenki más, csak épp máshogyan. Rájöttem, ebben a világban nagyon fontos, hogy egyedül is jól érezze magát az ember. Főleg amiatt, hogy sok mindenben csak is magára van utalva, s egyedül is kell boldogulnia.

A sorozatra térve. Az új éved nem annyira jön be, bár a harmadik évad sem volt a top kedvenc. Mint minden filmnél, ennél is az első részek a legjobbak, bár vannak pozitív pillanatok, de a szereplők valahogy nem mindig lesznek a szívem csücskei, mint anno. Zavar az is, hogy a melegeket alig kezelik hasonlóan a leszbikusokkal. Volt a harmadik évadban egy szál, Emily és Naomi közt, szinte minden részben szerepeltek szervesen, s több mint egy egész részt szántak kettőjük szerelmének felvázolására, elég pikáns részekkel is…

Ami persze nem gond, de nehezményeztem, hogy anno Maxxie és a barátja kapcsolatát csak egy-két rész erejéig, akkor is pár percre semmi intimebb pillanatban, vagy kevésbé intim hatású percekben mutatták be, mint most a leszbikus vonalat. Ugyanúgy egyenlően kéne bánni a melegekkel és leszbikusokkal is, s feketén fehéren mind a két oldalt egyenlő „bánásmódban”, ugyanolyan kendőzetlenül a vászonra vinni, ha már így is ezt teszik.

Áttérek másra: Ma a macskából kullancsot szedtem, mert szélnek volt eresztve délután, mert nem tudtam tőle aludni. Mire megjelent addigra már kapásból volt benne nem is egy. Szidtam, mint a bokrot, ráadás még neki állt fentebb. Munkavédelmi kesztyűvel próbáltam lefogni, mert annyira morgott és kapálózott. Hiába kértem segítséget is, hárman sem bírtunk vele boldogulni…

Nagyjából sikeres voltam, mert egy kivételével mindet eltávolítottam. Most ráhagytam a dögre, mert ha közelebb megyek hozzá, már rögtön fúj… Szóval annyira ingerült az ő „zaklátásától”, hogy kár vele szenvedni. Talán holnapra hagyom, addigra figyelemmel kísérem…

Közben anya haza is jött, s rendszerint még stresszes a munka miatt, így két perc alatt leszűröm, azt gondolja: „hagyjonmindenki-apicsááába-kopjatokle!” Szóval ekkor inkább jobb hagyni, majd olyan fél 10 felé visszazökken, s lenyugszik:xD Addig nem sok értelme van a kommunikációnak…

Szóval összefoglalva nem történt semmi érdekes ma sem, a suliban is tök szar volt, mint mindig. Szerencsére délután kell menni jelképes három vagy négy megtartott órára, de akkor sem bírtam. Nyűgös voltam, szétesett és magányos. Most annyira egyedül vagyok, úgy kéne egy pasi, aki felforgatja kicsit az állóvizet. Terveztem, hogy elmegyek egy jót majd bulizni, s megpróbálok ismizni, esetleg valakivel összejönni, akivel esténként lehet „kocsikázni”…:XD Elértem oda, hogy nem érdekel már hogyan, vagy mint, csak kell egy kis kavarás…:D


Share |

Címkék: mindennapok @ 2010.05.03. 20:30

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr931972088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása