Ennek mi értelme?

Újonnan faszságokat álmodom… Kezdjük a tegnapelőttivel, hiszen az volt a „legjobb” már ha lehet így nevezni… Mikor reggel elkezd az órám 7:20-tól fokozatosan 10 percenként sikongani, akkor jellemző rám, hogy lenyomása után elkezdek számolni olyan 20-tól visszafelé, már 11-nél se kép se hang...

Nem tudok, h csinálom, de pár másodperc alatt vissza tudok aludni, újonnan suliban is képes vagyok rá…:S De abba most ne menjünk bele... Szóval ebben a megszokott pár perces elalvásban érdekes élményeim szoktak lenni. Legtöbbször azt álmodom meg mi lesz az aznapi dolgozatba és stb…

Néha viszont ezek az ekkor előforduló álmok furcsa átmenetek a valóság és a másik világ közt. Valamiért tudom, hogy álmodom végig, s tudom húzni az időt, s mondogatom, még nem akarok felébredni. Ha erősebben gondolok az álmodni akarásra, akkor tovább is maradhatok benne…

Ez az álmom érdekesen indult. Egy repülőgépen voltunk, ilyen katonai gép, mint a filmekben, a csomagtérben több ember utazott teljes menetfelszerelésben. Ami a legfurcsább volt, hogy több ember közül háromnak alapból nem volt arca.  Érdekes ez, igazából hiába néztem nem ismertem fel, akkor még volt egy srác, akit viszonyt az interneten láttam egy fényképen, érdekes h valósult meg álmomban. Hiszen csak átfutottam egy perc alatt a profilját és ennyi. Most meg előjött az az arc, egy hozzá társított testtel. Elég fura volt alapból emiatt minden.

Kíváncsi is voltam rá, hogy vajon mi is sül ki ebből? Valami olyan volt a feladat, hogy a repülőn kellett ellenőrizni mindent, mert történt valami, de senki nem tudta mi. Elég nagy volt a gép, még ilyen konyha résszel, meg hűtőrésszel, raktárrésszel is rendelkezett. Jártunk, keltünk, s azt kezdtem észrevenni, hogy lassan egy kicsit ilyen fura irányba megy át. Rájöttem lassan már pont azokat keresem, akik eddig hozzám hasonlóan kerestek, mert eltűntek nyomtalanul.

Járkálásomban a hűtőszoba felé vettem az irányt, s volt mögöttem egy amolyan parancsnok ranggal rendelkező szintén olyan 20-22 körüli fiú, aki hajtott, hogy menjek már, keressem hol vannak a többiek…(?) Ezután kezdtem nagyon pánikolni, rossz érzésem volt, nem tudtam most mi lesz. Veszélyben éreztem magam. A hűtőterembe leskelődtünk egy résnyire nyitott ajtón át, de csak a lógó húsoknak a széleit láttam, semmi többet. Nyitottam az ajtón, s akkor hirtelen valami fekete árnyat és hangokat hallottam. Nagyon féltem, s elkezdtem rettegni. Tökre olyan volt ez az alig látott lény, mint egy Alien az ismert filmből. Persze csak következtettem rá, mert azonnal elsuhant előttünk…

Erre a mögöttem lévő parancsnokom beparancsolt, hogy nézzem meg mi az, éreztem, hogy tol be az ajtón. Nagyon féltem, egész testem remegett, mikro beléptem oda. Ekkor egész rémálomba váltott át az egész. S korábbi húsokat nézve, láttam, hogy ott valójában az előttem eltűnt emberek csonkított, lenyúzott bőrű teste lóg sorban felakasztgatva vérrel átitatódva. Hallottam ekkor a hangot, s a neszt is, s felriadtam. De a felébredés pillanatában is még olyan hideg-rázkódós érzésem volt. Ráadás olyan, mintha leestem volna valahonnan. Valahogy az összes álom kiment a szememből.

Próbáltam átgondolni mit volt ez az egész, s hogyan tudtam ekkora baromságot álmodni. De már csak az tetézte, hogy az óta még kétszer előfordult hasonló, s ennek nem örülök. Fogalmam sincs, mit jelenthet az álom, de nem is érdekel. Eléggé megrémültem. Leírni úgy sem lehet nagyon, szóval csak így megemlítettem. Gondolom, nem én vagyok egyedül, aki már járt így...:S Am egész nap azt láttam magam előtt, valahogy ritkán ijedek meg így... Aludjon velem valakiii! - mert félek:xD


Share |

Címkék: ciki nyavalygás @ 2010.04.27. 19:38

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr521957079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása