Farmville

Tudni kell rólam, hogy nagyon pesszimistán állok az ilyen online játékőrületekhez. Először is kezdve a stratégiai játékokat, meg a nehezebb ügyességi cuccokat… hát kerülöm őket, mint azt a bizonyos végterméket. Bágyadtan lesem, vajon a startlap idióta játékaival hogyan tudnak annyit tökölni? - Sajnos nem szeretek feleslegesen gondolkodni, meg agyalni semmin se.

Legnagyobb próbatétel volt, hogy kipróbáljam a fent említett címben szereplő Farmville-t. El kell mondanom, ezt nem kellett volna… (!) Mert amilyen gagyinak, s alapnak, dedósnak néz ki, annyira jó! Egyszerűen függőséget okoz, valamiért nem tudja abbahagyni az ember. Az elmúlt két napban nem tettem mást, mint folyton műveltem kis virtuális földem, s nem tudtam sehogy sem leállni vele.

Folyton kattog az ember fejében, mit lehetne még, mennyi pénz kell új dolgot venni? Milyen növények vannak még, mikor lesz elérhető a többi is. Egy nap leforgása alatt a 6-os szintre másztam fel:D

Még ma az órákon is ezen agyaltam a suliban, ha elvetek egy adott növényfajtát, számolgattam hazaérek-e addigra míg kikel, és arathatom le… tehát, eredményesen használjam ki a suliban töltött feleslegesen pazarolt időm:D Hihetetlen, de igaz! Aki egyszer kipróbálja, s esetleg mégis megunná, a sok-sok különféle változata ugyanennek a játéknak rendelkezésre áll…

Alapjáraton már szomszédokat is gyűjtöttem be. Igazából a kezdetek voltak a legnehezebbek, mikor még sok mindent nem tudtam mit jelent, mit kell tenni. Nem gondoltam pl.: hogyha nem szedem le az érett termést időben, akkor az ültetvény fele kirohad… Elég gáz:D De előfordul. Mégis egyszerűbb, könnyedebb és jobb sokkal, mint a WOW-amivel azóta is hadilábon állok. Képtelen vok elsajátítani, nekem túl bonyolult…:S

Vágyok már háziállatok gyűjtésére is, hiányzik egy pici pezsgés is a még unalmasnak tűnő felületre. Igazából csak azért regisztráltam, mert mindenki ezzel van elfoglalva, és mindenki ezen lovagol. Ha már ennyien szeretik, akkor én miért ne tegyem ugyanezt?:) – Csak nem lehet rossz dolog!

A sarkalatos pont igazából az, hogy mekkora lesz később is az élményfaktor? Vajon ha magasabb szintet érek el, akkor sokkal komplikáltabb lesz, s elveszti varázsát ez a laza kötetlenség? Remélem nem, jelenleg meg vagyok elégedve. S lassan én is az összes maradék időm elbaszhatom a Facebook-on:D

Hibába van ovis beütése mindennek, hiába gyerekes… Ráadás felnőtt emberek millió kattintgatnak benne, akkor csak nem lehet rossz…:D Aki szeretne, megjelölhet továbbra is szomszédnak, továbbá várok tippeket, és adományokat is akár, amit viszonzok!:D


Share |

Címkék: kedvenc kockaságok @ 2010.04.20. 22:20

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr671938413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása