Utazási-Beszámolóm 4. - Shopping

Gondolhattátok nem hagyom annyiban még. Hiszen sokat tudok ám írni, ezért természetesen egy negyedik résszel zárom beszámolómat. Nagyrészt a vásárlásról, s kis divatmániáról lesz szó. Az elmúlt héten rettentően sokat hódoltam ennek, olyannyira, hogy még internetezni is elfelejtettem. Persze azért nem fejvesztve és észtelenül shoppingoltam, hanem megfontolásból is.

Kezdtem a piacokon, tudni róluk, hogy van 1 EURO-s azaz ismétlem EGY eurós piac. Ahol a táskáktól kezdve, minden kisebb műszaki tárgyakig (nagyrészt kínai cucok vannak), és mind 1 euróba kerülnek: azaz = kb.270 FT/db.:xD Van azonban rendes piac is, ott rengeteg jó alapcuccot lehet lelni. Jó alaposan átbandukoltam, s mindenféle szuveníreket szedtem össze. Ruhát nem akartam ott venni.

Aztán a napokban az összes közelben fellehető ruhaüzletet bejártam. Körülbelül majdnem több, mint 100 ruhát próbáltam fel egy hét alatt, több mint 1500 terméket láttam és majdnem 40 ruhaneműt vásároltam ezekből. Köztük farmerokat, öveket, pólókat, főképp ingeket, boxereket, minőségi zoknikat, kiegészítőket, és táskákat. - Külön utazáshoz, kerékpározáshoz, kocsiban vezetéshez, ezernyi féle tatyó várt a szaküzletekben, a legkülönbözőbb stílusból. Vettem még azonos márkájú tokokat (szemüveghez, fényképezőhöz, mobilhoz stb…)

Most persze a kaját nem sorolom fel, hiszen azt előző írásomban megtettem… Így folytatom tovább az elektronikai kellékekkel: Gondolva Pestre kerülésemre már előre (mert mindenre felkészülők mindenből), elkezdtem a vásárlást. Mert arra számítok, hogy a ballagásra kapott pénzem majd szépen lekötöm (semmit nem költök belőle), vagy valamiben megpróbálom megforgatni, ahogy eddig tettem a 8-adikossal anno. - Ami még a mai napig jó alaposan többszörösen meggyarapodott. Ezeket Vatera/Teszvesz aukciókon fektettem be akkor kezdve, vettem-eladtam, olcsón-drágán, s visszajött a haszon 1-2 éven belül busásan.

Egész évben melóztam, persze szellemi munkákat végeztem. Többnyire számítástechnikai dolgokkal foglalkoztam… Ráadás a vezetésre szánt összeg is eléggé lemerített, s alig bírtam talpra állni. De szerencsére kölcsön senkitől nem kértem, türelmesen vártam… Végül megjött az eredménye. Valahogy ezt szeretném, ha elkerülök, és 1-2 év eltelik, a harmadik évre annyira egyenesbe jöjjek, hogy semmi problémám ne legyen. Jelenleg a 2007 táján megtervezett struktúrám egészen 2009 végéig virágzott, s már előre gondolkodtam idénre is. Amit alaposan megtervezek, az úgy is lesz, s pesszimista képeimből adódóan a legrosszabbra számítva, biztosan nem érnek meglepetések, mert mindenre van alternatív megoldásom.

Célom majd, hogy a pénz ne úgy fogyjon a kezemből a számlákra akkor, mintha vizet vinnék. Sok embernek szerintem az a baja, hogy előre nem gondolkodik több évvel… Vagy ha mondjuk, párkapcsolatot kezd valakivel, nem számít teljes költségvetéseket előre, nem teszi el a számlákat, - statisztikák és biztos átlagok nélkül él. Szóval gondos megtervezés, legalább 3-4 évvel előre, egyenlő a jómódú, izgalommentes, stabil élettel, hiszen senkinek sem röpül a sült galamb a szájába... De ne menjünk bele, folytatom az előzőt!

Szóval vásároltam fajin állólámpákat, sajnos 200W-os izzóik vannak (pff…de mégis megérte), de a fényerejük szabályozható egy távirányítóval azért ekkora feszültségűek, s nagyon szép hangulatvilágításosak. Magasak (kb 2 méter), minimalista stílusú, szürke és fehér színekben. Nagyon dominálnak a szobában, meg a lakás pár pontján is helyeztem el belőlük. Később ezeket biztos fogom majd vinni magammal. Egyszerűen csodálatosan kidolgozottak, nagyon beléjük szerettem:)

Vettem anyával közösen egy digitális mikrót, grillező funkciója is van. Ezen kívül magamnak DVD lejátszót, 6 fejes profi Videólejátszót – mely felvevős is (bár már jelenleg is alig használnak az emberek kazettát). Tömörítetten tud rögzíteni akár filmeket a szalagra. Vettem hangfalakat a géphez, nagyon kellett már valami jó mély és széphangzású audiós erősítő is. Vásároltam ezeken kívül egy komplett számítógépet és monitort is. A kint most vett gépet el fogom adni jó pénzért, és a monitort megtartom, a jelenlegi legnagyobb gépemhez fogom felhasználni. Két darab monitort kötök rá, hogy Dual rendszerű legyen, így dolgozni is kellemesebb lesz a nagyobb felületen… Mondjuk több párhuzamos operációs rendszeren.

Néztem a nyomtatóimhoz patronokat. Rengeteg netes kiegészítőt is szemelgettem. Wifi szettemhez néztem kis apróságokat, USB kábeleket, egyéb csatlakozókat. Vettem egy nagyon profi összeteleszkópos fekete bringát is. Huhh… annyira imádom máris, a Facebook-ra is tuti teszek fel képeket róla. Az eladó srácok nagyon kedvesek voltak a boltban, az utolsó nap össze is csomagolták nekem (így tudtam vele járni a héten), hiszen nagyon egyszerűen szétszedhető. Minden könnyűszereléses rajta, kikapható a kerék csavarhúzó nélkül is, tekerőkarokkal. Shimano váltókkal, és erős vázzal.

A ruhaüzletekben is nagyon elégedett voltam. Nyugat Európában ismét élen járnak, élmény a vásárlás. Sok üzletben, külön profi emberek, néhol designer vagy „tanácsadó” friss-fiatal pasik/csajok segítenek a legjobb hozzád illő ruhák megtalálásában… Szinte bármire adnak megoldást, ezen kívül tökéletes ötletekkel rendelkeznek és jó tapasztalatokkal. Főleg ha a presztizs-ruhamárkák közül keresgél az ember, akkor el is várja a támogatást. Azért egy cipő vagy egy kabát, vagy egy egész ruhakészlet kiválasztásához egy ember kevés…

Ennek okán még picit a divat is elkezdett érdekelni. Nem bírom ki közben h ne említsem meg megint IGU-t! (főleg mióta nyúzom a Boroshta blogját):D Szerintem ott biztos elemében érezte volna magát. Én napi 3-4 órákat jártam a plázákat, egyszerűen nem lehet abbahagyni. Talán egy életstílus, s kikapcsolódás is lehet, azoknak a melegeknek és főleg inkább nőknek, akik munka után azonnal ide tévednek. Igen, mert a külföldiek megtehetik, hogy mindennap legalább egy ruhát mindenképp vásároljanak maguknak…

Sajnos így nehezebb, mert nekem ismét egy évre kellett előre shoppingolnom, hiszen legutoljára tavaly voltam, és akkor láttam el magam egész évre… Többet nem is írok, azt hiszem kimerítettem minden dolgot. Lehet kimaradt pár apróság, de már nem érdekel. Megpróbálok a héten szintén visszazökkenni a hétköznapokba. Törődni a választással, technikával, gyúrással, emberekkel, főleg azokkal, akiket hanyagoltam erre a hétre…:(

UPDATE: Elfelejtettem a hatalmas felsorolásban, hogy egy PlayStation konzolgépet is vásároltam, négy kontrollerrel, egy lézeres vezetéknélküli piszollyal, egy pár alapjátékkal, és elengedhetetlen kiegészítőivel...:D


Share |

Címkék: utazás @ 2010.04.11. 22:54

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr61913162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Üdv újra a darálóban :)
Nah, drágám, épp azért, amiért nem tudsz kiverni a fejedből, jövőre el kell vinned oda. ;D
@Igu: Rendben, benne vok!:D De akkor te végig segítesz vásárolni!:xD
süti beállítások módosítása