Az a fránya cigi...

Túléltem a sulit… Egész hamar eltelt, a legnagyobb parával áldott tantárgyaim, amikből rettegtem a feleléstől (mivel képtelen voltam tanulni a héten), végül nem tartogattak veszélyeket. A másik, hogy egészen az ötödik óráig nem tudtam elmenni a folyó ügyeimet intézni, mert a WC-be nem lehetett beférni annyian dohányoztak. Annyira idegesít, az ideg kerülgetett, saccra több mint 10 ember volt oda bebújva. (Hiszen a suli területén tilos a dohányzás)

Így mindenki tilosban jár, a legrosszabb, hogy az osztályom 2/4-e alapjáraton bagós. A többi osztályban persze szintén nagyon magas a számuk. Persze vannak rendesek, akik kimennek a suliból és a közeli sarkon szívják a smukkot. Engem rettentően idegesít, útálom a cigi szagot, soha nem dohányoztam még. S megkóstolni sem vágytam. Nem tudom megérteni mi a jó benne, számomra ez is időpazarlás…

Annyira mérgelt ez a WC-s eset, hogy a legközelebb eső tanárnál egy szinttel feljebb be is köptem mindet. S elégedett mosollyal nyugtáztam, hogy kapásból két tanárt is láttam bemenni oda. Szóval remélem mindet elkapták. Az ilyen barmokkal tanár helyében a takarítóval ott állva mellette egyenként súroltatnám ki vele a WC-t, a padlót, a mosdókat, tehát teljes takarítást nem úszná meg.

Ezek nem tanulnak semmiből, ha szépen mondják nekik, ha csúnyán az se jó semmire. Ha meg figyelmeztetéseket írogatnak ők is kiröhögik, meg a szülő is otthon. „Me’ most azé mert cigizett, ki nem cigizik ma már?!” Szóval nevetséges és áldatlan egy állapot. A másik pontja, hogy mióta ezt a gedvás rendeletet hozták, hogy közintézményben nem lehet, azelőtt még rosszabb. Korábban legalább kifáradtak az udvarra, de így bentre szorulnak „titokban”. Megfogadtam legközelebb is kapok az alkalmon, s rájuk küldöm mindig a tanárt.

Már csak azért is… nehogy már WC-re se lehessen elmenni, mert nem fér be az ember, ráadás késsel lehet kockákra vágni a füstöt szabályosan… Csináljanak valamit ellene, én nem vagyok képes megtűrni. Nálunk apám dohányzik, de arra is nagyon pikkes voltam. Hála égnek mióta vett tapaszt, azóta már napi 1-2 szálra csökkent le, hiszen majdnem leszokott, de nem bírta ki végül…

Nem értem szerintem, ha egy férfi dohányzik az tök undorító. Nem csak külsőleg, hogy majd látszik az ujjain, meg érződik a testén a szaga, hanem maga a gondolat is. Én ennyi pénzért (mert nem olcsóság ám) nem károsítanám magam. Persze egyetértek vele, hogy stresszesek az emberek, meg mindenkinek kell egy szenvedély, de ennél nem ennyire egészségkárosító függőségek is léteznek…

Az emberek nem járnak nyitott szemmel, mert elhaladnak ezek mellett a problémák mellett. Még ha észre is veszik, fittyet hánynak rá. Nem szabadna ennek, divatnak, meg menőnek lennie, mert a valóságban ocsmány. Ez a véleményem és kész…

 


Share |

Címkék: ciki @ 2010.03.30. 18:59

A bejegyzés trackback címe:

https://anothergay.blog.hu/api/trackback/id/tr31884842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása